Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
fordmaniac
Потребител
Потребител
Мнения: 1626
Регистриран: 12 сеп 2008, 21:15
Модел на автомобила: Ford Escort
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от fordmaniac » 30 сеп 2015, 08:07

Клапана за тихи се управлява с сигнал с ШИМ модулация.В зависимост от коефицента на запълване се позиционира на нужнато отваряне.
Изображение
Нито той, нито дросела затварят плътно и при определени съвпадения се получава проблем с минималните обороти.
Поздрави

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от opex » 30 сеп 2015, 13:49

Така е, но другия начин е по-лесно разбираем и за това го обясних по него начин, иначе и двете неща имат еднакъв резултат, просто при едното трябва да се използват резистори /например/, които да поемат остатъчния товар, но ефекта ще е по-голямо количество отделена топлина, докато при ШИМ (широчинно-импулсна модулация) просто се използва по-як транзистор, пак с радиатор за отвеждане на топлината, но далеч по-малка и корпуса на еку-то върши работа.
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Focus 1.6 Zetec след почистване на дросел.

Мнение от madboy » 30 сеп 2015, 14:18

fordmaniac написа: И е поредния случай, доказващ колко рядко е виновен клапана (или моторче) за тихи!
Поздрави
Сетих се, защо бях сменил моя клапан- колкото и да е чистен и почистван, започва да забива оборотите на 900 някъде с характерен шум- бучене и то бая. След разритване с крак по педала се оправя, но временно. Също бучи и при студен двигател.
Предполагам задира буталото и увисва в някаква грозна позиция.

П.П. Питайте ме, дали не съм вече факир по смяна, подмяна, монтаж и демонтаж на стъпков клапан IACV и пр. на двигател 2.0 в кош на Фокус МК1, предполагам и на 1,8. Изображение Който си мисли, че може да ми се опре, може да спретнем състезание на тъмно, на слънце, на дъжд, на сняг, в кал, или др.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта