Страница 1 от 1

ФОРСИРАНЕ(имам проблем с кирилицата SORRY)

Публикувано: 01 мар 2005, 10:33
от pushkata
Уважаеми колеги имам един таскъв проблем напоследък, двигателят ми отвреме на време се форсира(нямам оборотомер и не мога да видя до колко, но на ухо са доста обороти). Когато се поучи така карам все едно с автоматична газ, само сменям скоростите и на изключена скорост оборотите реват. Когато спра на едно място за една две секунди пак спадът до нормалните за празен ход. ДАЙТЕ НЯКАКЪВ HINT??

Публикувано: 01 мар 2005, 10:43
от MARVITCH
Я на първо минаване си провери механиката: педал-жило-клапа, и клапата за въздуха към филтъра

Публикувано: 01 мар 2005, 11:18
от Brock
После си виж вакумите - и по-точно има един вакуум, който е отговорен за празния ход. Може да ти се е прецакало и ел. моторчето за дроселовата клапа. НО НАЙ-ВЕРОЯТНО ти се е запушил някой вакуум от конденз, който в следствие на ниските температури е замръзнал.

:twisted:

Да попитам.........

Публикувано: 01 мар 2005, 12:41
от bobi 68
проблема само при напълно загрял двигател ли се получава и още оборотите остават високи след подаване на газ(превключване на скорост) или се вдигат без твоя намеса?Как се държи при форсиране в спряло положение или го прави само на ход? :roll:

Публикувано: 01 мар 2005, 14:16
от jack71
А може да се е сдухало стъпково моторче на оборотите(1.6 моно ли беше )
я най-добре отиди на някой свестен елком и ще знаеш със сигурност. все пак тая кола има много електроника която може да е сдала багажа :? .

Проблема е точно...

Публикувано: 01 мар 2005, 16:13
от kEFi
...стъпковото моторче на дроселовата клапа. Намира се на корпуса на инжекциона. Вариянт 1 - ако разбираш - откачаш внимателно, почистваш го и го пръскаш с контактен спрей. Вариянт 2 - при майстор; Вариянт 3 - свикваш и си караш така :wink:

Публикувано: 01 мар 2005, 16:34
от jack71
и на мен ми правеше проблем. временно карах така и като вдигне обороти и аз го изфорсирвам още като пуна и падат (ама като съм спрял на сфетофат ме зяпаха като извънземно :oops: не си е работа) отидах на елком. оня пич чопли с една отверка там каза ми че е било позаминало и го е понаместил . каза че ще е временно и така, оправи се. до ден днешен (1 година) нямам проблеми. ако решиш да го сменяш(за моно 1.6 ) струва 80лв 2ра ръка и 120 ново.

Публикувано: 10 сеп 2005, 21:20
от eclipse
И аз имам подобен проблем, но не ми се занимава защото го прави рядко и то само в движение.. като спра някъде да я видя и няма нищо.. мойта се форсира до 3000 оборота в момента в който натисна съединителя и е много кофти при превключване на скорости и по кръстовищата направо си ме е срам.. :oops: ама някой ден мойе и да се разровичкам ако вземе да ме ядосва повече...

Публикувано: 20 сеп 2005, 15:30
от fiestaracing
Втората ми подопечна е 1.3моно и тя имаше подобен проблем с TPS-а-за положението на дроселовата клапа!Разпробива се отвор в който обилно се впръсква WD-40 и всичко е О.К поне за няколко месеца!След което го замених с нов въпреки че старият още си работеше!

Публикувано: 20 сеп 2005, 16:59
от The seven
Я кажи за колко парички го взе TPS-а ?

Публикувано: 21 сеп 2005, 11:34
от fiestaracing
QH английски за 100 лв

Публикувано: 24 апр 2006, 12:41
от jasonsmith
И аз установих че го имам същият проблем, или просто си въобразявам? Съвсем леко ми се форсира двигателя и оборотите ми падат много бавно ама ми се струва че май само си въобразявам..Вдигам примерно на 3та до 3500 оборота, и след това я изключвам от скорост, и карам по инерция, и оборотите ми бавно бавно се възстановяват до 1500 оборота, и като спра на световар, тогава падат до 900. А може и да си втълпявам? Лошото ер че съм зареждал бензин от доста време и не мога да кажа дали го прави само на газ или и на бензин

Публикувано: 24 апр 2006, 12:50
от DigiPro
jasonsmith написа:И аз установих че го имам същият проблем, или просто си въобразявам? Съвсем леко ми се форсира двигателя и оборотите ми падат много бавно ама ми се струва че май само си въобразявам..Вдигам примерно на 3та до 3500 оборота, и след това я изключвам от скорост, и карам по инерция, и оборотите ми бавно бавно се възстановяват до 1500 оборота, и като спра на световар, тогава падат до 900. А може и да си втълпявам? Лошото ер че съм зареждал бензин от доста време и не мога да кажа дали го прави само на газ или и на бензин
Спокойно...нормално е бавно да падат оборотите а в движение на свободна държи 1500 да може да поддържа вакуум за сервото на спирачката.Като спреш на светофар си падат на 900.

Публикувано: 24 апр 2006, 13:27
от jasonsmith
абе един фриенд го возих оня ден и разпраа абе момче що ти форсира така двигателя и аз взех че му се вързах наистина нищо и нема на мойта пущина, само малко трябва да регулирам тройника че отиде кам 10.5 газ. :lol:

Публикувано: 24 апр 2006, 14:38
от snaiperisto
jack71 написа:А може да се е сдухало стъпково моторче на оборотите(1.6 моно ли беше )
я най-добре отиди на някой свестен елком и ще знаеш със сигурност. все пак тая кола има много електроника която може да е сдала багажа :? .
Колегата е прав според мене , аз ги лекувам тия работи така : на загрял мотор и при обороти които ти харесват (800-900 ) вадиш буксата на въпросния мотор и колата остава на тия обороти завинаги (доката не го оправиш ) , но можеш да си караш безгрижно така , само при студен двигател ще са ти малко ниски оборотите , а това за срея е вярно по принцип , пръскаш го и го раздвижваш...има шанс.

Публикувано: 25 апр 2006, 14:46
от petkoff_pl
Възможно да се е развалил датчика VSS - Vehicle Speed Sensor дачтика служи на ECU-то за да определи кога да прилага стратегия на принудителен празен ход ( въпросният датчик отговаря за това, да изпраща сигнал до компютъра дали колата е в движение или седи на едно място. Обикновено, когато колата е в движение, компа поддържа по-високи обороти на празен ход). Пробата дали дава показание става като засилиш, виждаш че ти отчита спидометъра, изключваш от скорост и караш по инерция. Оборотите на празен ход трябва да са 1200-1500. Натискаш спирачката и като спреш окончателнор оборотите трябва да паднат на 800. Простичко е!

Публикувано: 26 апр 2006, 08:03
от jasonsmith
Точно така са при мен, оказа се че нямам проблем, мерси за отговорите все пак :lol:

Публикувано: 13 май 2006, 11:47
от jasonsmith
По скоро се оказа че все пак наистина проблема ми е от стъпковото моторче, но той беше свързан с резонаторното гърне, беше ми избушено и яко се форсираше. След като го оправих(сложихме му една тръба) постепенно се нормализираха нещата, и сега много бавно ми падат оборотите, но от време на време, в смисъл не винаги е така, за момента положението е горе долу добро :roll:

Публикувано: 15 май 2006, 13:02
от bratovched
и аз имах поблем с високите обороти.отидох на диагностика и там ми казаха че е от датчик които подава въздух към бензина. и че могат да му изтрият памета и мога да карам от 5 до 10 км. и ако не са високи оборотите е от него и така стана не се форсираше. отидо да го купя на сруваше 300 нов и затова си купих втора употреба за 30лв. още от сервиза казаха че после може да е от стъпковото моторче и най-накрая от моно инжекцията.

Публикувано: 19 юни 2006, 08:11
от jasonsmith
snaiperisto написа: Колегата е прав според мене , аз ги лекувам тия работи така : на загрял мотор и при обороти които ти харесват (800-900 ) вадиш буксата на въпросния мотор и колата остава на тия обороти завинаги (доката не го оправиш ) , но можеш да си караш безгрижно така , само при студен двигател ще са ти малко ниски оборотите , а това за срея е вярно по принцип , пръскаш го и го раздвижваш...има шанс.
Снайпер. може ли ако е удобно да обясниш какво имаш предвид с това колата остава на тия обороти зазвинаги, и има ли някакъв проблем ако наистина се откачи това моторче от буксата; че се опитах да почистя пустото стъпково моторче с wd40, но без да го разкачам и няма никакъв ефект, а това форсиране вече ме дразни страшно много.. :cry: