Високи обороти при празен ход на Фиеста 1.3 '96
- angel
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
- Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Високи обороти при празен ход на Фиеста 1.3 '96
Здравейте,
поогледах темите, но май никой не е поствал същия проблем.
Значи като запаля колата оборотите са си добре, но след като тръгна и след това изключа от скорост за около 3 секунди оборотите са много високи (почти до дупка) и след това падат малко, но си остават доста високи. Ако изгася двигателя и пак запаля това нещо се оправя и така пак до следващото потегляне. Справям се с проблема като оставям колата на скорост и спирайки оставам колата почти да угасне и чак тогава изключвам от скорост, но все пак колата не става за каране.
Някой може ли да ми даде съвет на какво се дължи това? Жило, авт. смукач....и тн.
Благодаря предварително!
поогледах темите, но май никой не е поствал същия проблем.
Значи като запаля колата оборотите са си добре, но след като тръгна и след това изключа от скорост за около 3 секунди оборотите са много високи (почти до дупка) и след това падат малко, но си остават доста високи. Ако изгася двигателя и пак запаля това нещо се оправя и така пак до следващото потегляне. Справям се с проблема като оставям колата на скорост и спирайки оставам колата почти да угасне и чак тогава изключвам от скорост, но все пак колата не става за каране.
Някой може ли да ми даде съвет на какво се дължи това? Жило, авт. смукач....и тн.
Благодаря предварително!
- angel
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
- Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не мога да дефинирам много точно защото нямам оборотомер, но веднага след като изключа от скорост оборотите са почти на максимум за 1-2 секунди и после спадат, но все пак остават високи...не знам точно колко, може би около 3000/сек.cocoff написа:Дефинирай "много високи" и "доста високи"
paci:
ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Би трябвало да изглежда горе-долу така и да се намира на, или близо до дросела. Дано някой със същия ДВГ като твоя ти обясни, да не те излъжа(не че ще ми е за сефте де) 
Idle Speed Control Valve
Replaces Ford Part No: 95BF9F715AC
Applications inc:
Escort 1.3 1.6 1.8 1995 - 2000
Fiesta 1.3 1995 - 2002
Fiesta 1.6 1.8 1992 - 1995
KA 1.3 1996 onwards
Scorpio 2.0 1994 - 1998
Траяне,
Забележки и рекламациии отнасяй до:http://www.tuneparts.co.uk/iscv.htm
Понеже не съм сигурен затова и писах "горе долу"
,а понеже днес е 1 юни, ти прощавам примитските мераци да се заяждаш


Idle Speed Control Valve
Replaces Ford Part No: 95BF9F715AC
Applications inc:
Escort 1.3 1.6 1.8 1995 - 2000
Fiesta 1.3 1995 - 2002
Fiesta 1.6 1.8 1992 - 1995
KA 1.3 1996 onwards
Scorpio 2.0 1994 - 1998
Траяне,
Забележки и рекламациии отнасяй до:http://www.tuneparts.co.uk/iscv.htm
Понеже не съм сигурен затова и писах "горе долу"



- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Не се сърди не се заяждам, но е добре като се търси помощ да споменаваш и енджин кода, никой не е телепат, а виж колко модификации има само от 95 - 2002

Офф тропик £58.75 евро, а тук мангалите му искат 300 лева




Офф тропик £58.75 евро, а тук мангалите му искат 300 лева



Последна промяна от traqn_savov на 01 юни 2007, 22:49, променено общо 1 път.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Човекът пита как да си почисти моторчето за празен ход. Дали е моторче, клапан, вентил, IAC, ISC или на баба му оная работа няма значение. Принципно говорим за едно и също, а целта е да помогнем, а не да демонстрираме знания. А каква е разликата между контрол на празния ход и въздушен контрол при празен ход, аз не знам...
Не съм убеден, че начинът на впръскване определя начина за поддържане и коригиране на празния ход.
Че не съм сигурен с клапан ли е или с моторче, личи още от първият ми пост. Като го отвори и уточни кое от двете е, ще му кажа как да процедира. Мисля, че ще му помогна. Не знам ти как му помагаш с твоите приказки за Ту-154 и Боинг 737-500 и цитати от аутодатата, които ти овреме изтри
Не съм убеден, че начинът на впръскване определя начина за поддържане и коригиране на празния ход.
Че не съм сигурен с клапан ли е или с моторче, личи още от първият ми пост. Като го отвори и уточни кое от двете е, ще му кажа как да процедира. Мисля, че ще му помогна. Не знам ти как му помагаш с твоите приказки за Ту-154 и Боинг 737-500 и цитати от аутодатата, които ти овреме изтри

Последна промяна от cocoff на 01 юни 2007, 22:53, променено общо 1 път.
- traqn_savov
- потребител
- Мнения: 932
- Регистриран: 03 май 2007, 20:23
- Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
- Местоположение: VARNA
- Status: Извън линия
Прав си, тава се две едни и същи неща, OMG как не съм ги забелязал до сега, апък аз винаги съм мислел че са различни...cocoff написа:Не съм убеден, че начинът на впръскване определя начина за поддържане и коригиране на празния ход.
Че не съм сигурен с клапан ли е или с моторче, личи още от първият ми пост. Като го отвори и уточни кое от двете е, ще му кажа как да процедира. Мисля, че ще му помогна. Не знам ти как му помагаш с твоите приказки за Ту-154 и Боинг 737-500 и цитати от аутодатата, които ти овреме изтри






Намира се като отвориш капака точно отпред на аломиниивите колектори.angel написа:
Би ли ми обяснил къде се намира този клапан?
Мерси!
Лесно ще се ориантираш..


Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....
а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?
-
- потребител
- Мнения: 125
- Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
- Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
- Местоположение: гр. София
- Status: Извън линия
Така, значи и аз имам същия проблем, много е гадно да знаете. Понякога като включа на скорост се оправя, ама понякога мога да си карам и без да натискам педала на газта
.
Много съм го мислил и мисля, че решението на проблема е следното:
1. Моторчето за празен ход не работи както трябва и задържа дроселовата клапа - почиства се моторчето.
2. Моторчето за празен ход си работи, но заяжда самата дроселова клапа - почиства се дроселовата клапа.
За най-сигурно чистиш и двете
.

Много съм го мислил и мисля, че решението на проблема е следното:
1. Моторчето за празен ход не работи както трябва и задържа дроселовата клапа - почиства се моторчето.
2. Моторчето за празен ход си работи, но заяжда самата дроселова клапа - почиства се дроселовата клапа.
За най-сигурно чистиш и двете

- angel
- потребител
- Мнения: 104
- Регистриран: 10 дек 2005, 22:20
- Модел на автомобила: '03 Focus Turnier 1.8tdci 100ps
- Местоположение: Благоевград
- Контакти:
- Status: Извън линия
Здравейте колеги,
чак сега се сетих да си оправям проблема. Значи моторчето/клапата изглежда точно както е показано на първата снимка по-горе. Пробвах да го почистя с WD40, но забравих да почистя и буксата. Ей сега ще почистя пак и ще ви кажа резултата.
Моля ви кажете как да позная " дроселова клапа" и как се почиства.
Мерси Много!!!
Мерси за отговорите, в МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.
Чао
чак сега се сетих да си оправям проблема. Значи моторчето/клапата изглежда точно както е показано на първата снимка по-горе. Пробвах да го почистя с WD40, но забравих да почистя и буксата. Ей сега ще почистя пак и ще ви кажа резултата.
Моля ви кажете как да позная " дроселова клапа" и как се почиства.
Мерси Много!!!
Мерси за отговорите, в МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.
Чао
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Монтьорът да не ти е братовчедangel написа:
МП го погледнаха и се оказа VSS сензора...за 3 мин го оправиха и ми взеха 13,50 лева.


Не знам хляба ли си пазят монтьорите , но не виждам как VSS може да е причина за описания проблем...???
VSS влияе на ABS-а , круиз контрола(където го има), коректните показания на скоростомера или при автоматични скоростни кутии-затруднено или невъзможно превключване. Не виждам връзката между поддържане на високи обороти при изключване от скорост и VSS...
Извинете ме за офтопика, но...
...Представете си ако навремето радио BBC и Свободна Европа разсъждаваха по същия примитивен начин: "Бе я ги оставете тия съветски сателити, да не им отваряме очите, шото ше вземат да съборят тая система и ние оставаме без работа,,," Техният девиз беше :"Ние работим за да ни няма"
Е това трябва да е девиза на всеки автомонтьор...
- snik
- потребител
- Мнения: 12
- Регистриран: 08 сеп 2007, 18:45
- Модел на автомобила: Fiesta MK IV Ghia 1,25i 16V Zetec-S
- Местоположение: Русе
- Контакти:
- Status: Извън линия
Имам същият проблем временно съм го разрешил като съм изключил ето този датчик - http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=6235" onclick="window.open(this.href);return false; датчика от буксата. Проблеми откакто съм го изключил не съм имал...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 43 госта