Клапан на горивна помпа Лукас

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Клапан на горивна помпа Лукас

Мнение от DMX_a » 10 юни 2007, 23:04

Това е клапан който трябва да сменя. До колкото бях чул цената му в МП е около 460 лв. А днес разбрах че и Sweety girl се е изръсисла толкова за смяната му...

Някъде нещо по тънко можете ли да препоръчате...
Прикачени файлове
Picture(2).jpg
Picture(3).jpg

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 11 юни 2007, 07:57

200 лева в Коссер.

Като си го смениш ще те моля да ми дадеш/продадеш стария. Правя някакви опити да ги ремонтирам, но удрям на камък с това, че тук ми подариха един който срязах за анализ и от тогава тишина. Пък ми трябва още един вече за да правя инструмент за развалцоване и обратно затваряне.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 11 юни 2007, 08:47

Vaklin написа:200 лева в Коссер.

Като си го смениш ще те моля да ми дадеш/продадеш стария. Правя някакви опити да ги ремонтирам, но удрям на камък с това, че тук ми подариха един който срязах за анализ и от тогава тишина. Пък ми трябва още един вече за да правя инструмент за развалцоване и обратно затваряне.
Мн мерси за инфото.
Имам един неработещ (този на първата снимка). Кажи как да ти го пратя (лс)

Сложна ли е смяната му, дали ще мога да си го сменя сам?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 11 юни 2007, 09:42

Имаш ЛС
Проблем със смяната няма. Може и на място, но задължително почисти много хубаво около него. Трябват ти гаечен ключ и малко опит с работа с жици.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
Loud
потребител
потребител
Мнения: 39
Регистриран: 04 фев 2007, 19:09
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 D
Местоположение: Montana City
Status: Извън линия

Мнение от Loud » 11 юни 2007, 11:22

Аз за 20 си купих!

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 11 юни 2007, 11:34

Loud написа:Аз за 20 си купих!
От къде?!?
Втора употреба ли?
И аз мислех да понаобиколя моргите, но поне тия дето ги знам няма Мондео.
Иначе бих взел направо цялата помпа...

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 11 юни 2007, 20:08

Този за 20 ще кара колкото онзи дето си го свалил. Слабото им място е, че протичат.

По моргите пробутват цели помши в неизвестно състояние за луди пари.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 11 юни 2007, 23:22

Този на снимката ми го дадоха да ми е за модел(и наистина тече яко).

Иначе тоя коитойто ми е на колата работи но докъто е студена прекъсва малко(за около 4-5 мин).
Тествана е колата с клапан от друго мондео и това прекъсване го няма.

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 16 окт 2007, 09:54

След доста търсене намерих клапана (обогатителя) който ми даваше ядове до сега.Вчера го смених но сега проблема е по-голям - изобщо не запали. Клапана си работи със сигурност защото се чува. Според мен доста въздух е засмукала системата и от там идва всичко...
Как става обезвъздушаването на системата, не е само от помпичката(защото след доста помпане си остава мека) а явно има и още нещо което трябва да се направи...

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 16 окт 2007, 11:19

Отвий малко клапана и помпай докато излезе от там нафта. След това го завий. Ако пак си е мека помпата при стискане, то клапанът тече. Не навън. Между входа и изхода имам предвид. Ако има цедки на клапана, а на твоя стария не е имало, ги махни.


Имам спомени, че като си решиш проблема ще дадеш стария за експерименти :)
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
DMX_a
потребител
потребител
Мнения: 933
Регистриран: 26 май 2007, 20:33
Модел на автомобила: Ford Escort 1.3 CL
BMW 320 E36
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от DMX_a » 16 окт 2007, 17:43

Не само обезвъздушаването май... :(
Механичния клапан който е под него тече и съответно смуче и въздух...
Каква може да е причината за протичането му?

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 16 окт 2007, 19:04

Тече защото има скъсана мембрана. Може да му затапиш тръбичката, но колата ще остане без корекция на налягането на турбото. Т.е., няма да ходи.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта