Страница 1 от 1
Как да съм сигурен работи ли турбото Ескорт 1.8 тд
Публикувано: 18 юни 2007, 19:25
от nsstoev
Мисля че турбо компресора не работи но как да съм сигурен в това
1 Набира много бавно - при 100км/ч като подам газ имам чуството че спира, на един неголям наклон на 4 предавка гледах как един раздрънкан камион се отдалечава а ескорта не набира грам.
2 Висок разход- сипах 30л и след 370км стрелката беше на нула
3 Нечувам турбото не усещам промяна в мощноста при високи обороти
4 При ниска скорост работи добре не тресена на ниски и въобще изглжда стабилен
Видях за проблема с маркуча за компенсация на гориво но не изглежда такъв всички маркучи са здрави (при мен компенсацията става явно от кмпютър)
Някои може ли да ме насочи как да проверя със сигурност дали ми работи турбо компресора
Публикувано: 18 юни 2007, 20:28
от petkoff_pl
От турбо нищо не неразбирам ( не съм карал такава кола ), но съединителят ти в какво състояние е.
Публикувано: 18 юни 2007, 22:03
от Антон Маринов
Чуваш ли го да свири като подадеш газ?
И аз имам такъв ескорт като си купя ефтина нафтане дърпа набира бавно абе голям ташак . Обаче като заредя от шел випауър голяма разлика ( НЕ Е РЕКЛАМА). иначе не ме кефят
Публикувано: 18 юни 2007, 22:45
от nsstoev
petkoff_pl съединитея е ок ... там симптомите са други благодаряти за вниманието !
Антон Маринов не го чувам да свири и не усещам разлика при вдигането на оборотите... за нафтата немога да кажа дали е супер но аз я сравнявам с друг автомобил ... въпросния Ескорт е на моя брат а аз карам Фиеста 1.8D атносверен тоест без турбо със същата нафта и Фиестата се представя мн. по-добре което за мен е доста странно, като се има в предвид че Фиестата е на ръба на силите си ...
Благодаря за вниманието!
Въпроса ми е как мога да проверя със сигурност 100% дали работи компресора (турбото)
Публикувано: 18 юни 2007, 23:26
от Jinxy
като слушам симптомите и на мен ми се струва заминало турбо....
Публикувано: 19 юни 2007, 08:52
от blacklash
Здравей!
Свали интеркуулера за да стигнеш до турбината и провери дали изпускателният клапан не е заял в крайно отворено положение. Ако е е заял го раздвижи, смажи го леко и го премести в обратната посока (т.е. да бъде в затворено положение), направи едно пробно и ако проработи си готов. Внимавай само да не заяде в затворено положение и да не се отвори при много високи обороти, че тогава лошо

Дано да съм ти полезен!
Публикувано: 18 юли 2007, 14:09
от Vacuum
Здравейте колеги!
И аз имам подобни терзания, и искам да попитам какво значи "заминало турбо"? В смисъл, какво най-често му "заминава" на турбото?
Забелязах че имам едно скъсано мъркуче, което излиза отпред и влиза в една тръбичка която отива някъде към турбото. Не знам дали предишният собственик нарочно я е срязал, или се е скъсала.
Също ми е откачено и жилото на обогатителя. Веъзможно ли е поради някаква причина да са го откачили нарочно?
Публикувано: 18 юли 2007, 15:27
от alexxx
С това маркуче(по-точно с клапана от който излиза) имах и аз проблем.Ако ти е скъсано или извадено все едно нямаш турбо.Виж тая тема с моя случай
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... ght=#73463" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 18 юли 2007, 16:12
от Vacuum
Значи ще го свържа пак това маркуче с тръбичката. Не съм сигурем обаче има ли проблем с клапана. Ако не е много скъп и е лесен за смяна, до взема да го сменя профилактично.
Публикувано: 18 юли 2007, 19:23
от alexxx
Ако не тече нафта от маркучето,значи няма проблем
Публикувано: 18 юли 2007, 22:50
от Mladeja
колега nsstoev драсни едно ЛС на мен по причините които ми изброяваш май наистина става въпрос за турбото и по точно някоя дреболия
също така искам да ти кажа-не позволявай на нито една некадърна рачичка да ти пипа колата относно турбото то си е достатъчно скъп елемент че да си правят опити разни хвалипръцковци.От къде си?
Публикувано: 19 юли 2007, 04:05
от mistyrain
Аз съм с турбо и да ти кажа би трqбвало да чуваш турбото. при мен дори при леко подаване на газ се чува. ходи нqкъде направо да ти го видqт, така може само да си гадаеме.
Антон Маринов - дам и аз съм на това мнение за хубавата нафта
Публикувано: 02 окт 2007, 18:13
от plamenford
аз имам същия проблем с въпросното маркуче на клапана на турбото.Значи турбото се включваше на 2200об.мин. и държеше до 4500об.мин. и след тези обороти изключваше турбото.При смяна на горивния филтър забелязах че маркучето което е от тръбичката до клапана е скъсано,смених го с ново и сега турбото ми работи по следния странен начин:на първа скорост турбото работи от 1800 до 3800об.мин. всичко е ОК:на втора скорост турбото работи от 1800 до 3300об.мин. ГОРЕ ДОЛУ ДОБРЕ:на трет скорост работи от 1800 до 2800об.мин.ЯДВА СЕ:на четвърта и пета е ПЪЛНА СКРЪБ.Сменени са горивен и въздушен филтър,катализатора го свалях и го измих и е като нов,клапана за екологията е изолиран и каде е проблема ако някои знае да помага.Решил съм събота или неделя ще сваля маркучето кадето го смених и ако всичко си е ОК ще карам без него.А като е скъсано това маркуче какво включва турбото,Защото моето беше откъснато цялото и си личеше че е откъснато от отдавна,а аз е карам от 2год.тя винаги си е вървела така от 2200 до 4500об.мин.Странна работа