Страница 1 от 1
Моторът на Форда ми не пали!
Публикувано: 08 фев 2005, 16:15
от Misha
Имам Форд Ескорт 1.4 бензин ... Сутринта колата запали, поработи няколко секунди, след което се чу леко еднократно пукане и двигателят изгасна. От тогава правя напразни опити да я запаля, но не става. Налях добавка към бензина за почистване на инжекционните дюзи, но пак не става. Моля помогнете!
Re: Моторът на Форда ми не пали!
Публикувано: 08 фев 2005, 18:30
от risto_bg
провери си свещите аз имах случаи когато ми изгоряха и четирите едновремено никои не можа дами каже от какво но и 2 да не ти работят няма да запали просто виж дали има искра като вартиш на стартера
Публикувано: 08 фев 2005, 21:02
от Adrian
Може бензина да се преебал от студа...

Публикувано: 09 фев 2005, 11:01
от risto_bg
провери и помпата дали работи
Публикувано: 09 фев 2005, 11:07
от racer11
аз мисля, че е електрически проблем - свещи, помпа и т.н. но първо си провери бушоните и релетата може от там да е.
Публикувано: 09 фев 2005, 13:10
от Misha
Как да разбера дали помпата работа? Чувам специфичен шум при даване на контакт...това значи ли че тя работи? Къде се намират релетата?
Публикувано: 09 фев 2005, 13:19
от racer11
щом чуваш шума при контакт, значи помпата работи.релетата са в същия корпус като бушоните - долу в ляво от волана.
Публикувано: 09 фев 2005, 15:27
от risto_bg
щом ти работи помпата провери свещите
Публикувано: 10 фев 2005, 17:04
от Misha
Момчета, колата е втори ден на сервиз и още не могат да установят причината да не иска да запали. Започвам силно да се безпокоя
Знаете ли дали компресия 9-10 е добре и колко ще издържи до основен ремонт

Публикувано: 11 фев 2005, 10:03
от racer11
9-10 компресия не е много зле.по принцип трябва да е 12-13,но чак когато падне до 6-7 се прави ремонт.освен ако не си перфекционист като мен

Публикувано: 11 фев 2005, 14:55
от racer11
значи, за да запали един бензинов двигател му трябват 2 неща:гориво и искра от свещите.нека в сервиза потърсят проблами там.
Публикувано: 11 фев 2005, 15:02
от racer11
сетих се и за нещо друго.долу в ляво зад кората има прекъсвач на подаването на гориво.провери дали е изключен.ако е изключен просто го натисни.съмнявам се това да е причината, защото съм 99% сигурен, че прекъсвача спира захранването на помпата, а ти каза че я чуваш да работи.но пробвай все пак.
Публикувано: 14 фев 2005, 09:34
от Misha
Оказа се, или поне така каза майстора, че това Пук, което се чу при първото запалване, преди да изгасне мотора напълно, е било от катализатора. Откачиха го и колата запали. Сега е доста шумна и бръмчи ужасно... Наложи се да сменя всички гърнета, защото бяха задръстени и пушеше в самото купе. Поне се радвам, че моторът запали. Остава днес да издържи пътя София-Бургас
Благодаря ви за съветите.