Страница 1 от 1
Предърпване на безинка
Публикувано: 11 юли 2007, 12:21
от bford
Здравейте,
По въпроса с предърпването при 2000-2500 об. открих подобна тема за дизелите. Дали и при бензина е същия проблем - клапани, центровка...
Колата е карах на диагностика, оказа че по незнайни причини си е загубила настройките (до тогава предърпването бе по всеместон - независимо от обороти, скорост, подаване на газ и т.н.). След диагностиката проблема си остана, смених свещи (които се оказаха доста износени) и бензинов филтер - положенеито се подобри, ала предърпването не изчезна. От сервиза в който ми диагностицираха колата ми казаха че 100% не е ламба сонда.
Помогнете!
Re: Предърпване на безинка
Публикувано: 11 юли 2007, 12:32
от paci
И сега при какви обороти придърпва?
Моята в момента се държи идеално но не стана от веднъж.
Почнах да зареждам тук на една бензиностанция на Лукойл която е до гъза ми тук до нас
Полека лека бегачката почна да върви все по-добре и по добре.
Откачи на твоята акумулатора за повечко от 10 мин. Закачи го после но виж преди това горе в съобщението съм сложил линк към тема за обучение на компа.
Моя акумулатор съм го свалял няколко пъти и не се е налагало обучение. Знаех, че тези нашите компери не се налага да се обучават но ще видиш там в темата че има ефект.
Имай в предвид, че моята се държи зле с бензин от ОМВ, сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.
Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?
Re: Предърпване на безинка
Публикувано: 11 юли 2007, 12:52
от bford
paci написа:
Кажи при какви обороти и обстоятелства придърпва.
1,4 Zetec-S ли е мотора ?
Около 2000 +/- 500...
Да 1,4 Zetec-S.
Относно безина, позвам на ЕКО 95, там си зарежда Алфата съпруга ми, но той няма такива проблеми (кога успея да му я взема

).
Това за обучението го срещнах някъде, ще го пробвам.
За съзаление в момента колата е на тенекиджия и ще си я взема другата седмица.
Публикувано: 11 юли 2007, 13:03
от Brock
А кабелите на свещите смени ли - защото зетеците са много "чувствителни" на тази тема.

Публикувано: 11 юли 2007, 13:21
от bford
Brock написа:А кабелите на свещите смени ли - защото зетеците са много "чувствителни" на тази тема.
Не
От тях ли да започна или от обучението на ЕКУ?

Публикувано: 11 юли 2007, 15:27
от Brock
bford написа:Brock написа:А кабелите на свещите смени ли - защото зетеците са много "чувствителни" на тази тема.
Не
От тях ли да започна или от обучението на ЕКУ?

От по-евтиното - обучението на компа

Re: Предърпване на безинка
Публикувано: 11 юли 2007, 23:06
от paci
bford написа:
Около 2000 +/- 500...
Точно на ~2500 оборота почва да полудява и мачка разни бегачки този мотор.
Може да са кабели както вече казаха.
TPS !
Окислени връзки. Аз още миналата година като я взех си купих едно WD-40 и щото нямах какво да правя взех, че една по една откачвах всяка букса която видях и докачих и ги наръсих.
Бензиновия филтър?
Въздушния?
Сменвай, ръчкай, ръси и накрая рес на ЕКУ-то.
Разбрах, че си дама, не те подценявам незнам дали сама ще ги правиш тези неща но не са много майсторите които да са в час и да ги направят.
Е скоро има една тема заради хлабав кабел са разглобили и ремонтирали целия мотор и проблема си е останал.
Пак 1,4 Zetec-S.
Еми ти ли някой друг ще ръчка все пак ви пожелавам успех!

Публикувано: 24 юли 2007, 10:28
от FIREFLASH
Начи тoва придърпване най-вероятно е от центровката и реглажа на клапанчетата, а в по-лош случай може и гумичките да са за смяна. Ако всичко останало по двигателя е наред /свещи, кабели, делко и т.н/ няма от какво да е. Обикновенно тоя проблем с придърпването се проявява само при ниски обороти/защото просто няма такива/. Та моя съве е иди при майстор да ти регулира клапаните и да ти направи една центровка. Няма да ти земат повече от 20-30 лева. Поздрави Тодоров

Re: Предърпване на безинка
Публикувано: 24 юли 2007, 11:02
от diesel1.6
paci написа: сипвах 100 октанов на ЕКО и тя се побърка, за сега с тоя на Лукойл от тази бензинджиница се държи перфектно.
с този 100 окт бензин не би ли трябвало да върви по-лошо? ако е с детонационен или друг някакъв датчик, който следи процеса на горене, високото октаново числи води до побъркване.
това сигурно го има писано в друга тема за бензините и октановите числа, ама в случая може да влияе и затова пак го пиша
Re: Предърпване на безинка
Публикувано: 24 юли 2007, 11:17
от tomny
diesel1.6 написа:с този 100 окт бензин не би ли трябвало да върви по-лошо? ако е с детонационен или друг някакъв датчик, който следи процеса на горене, високото октаново числи води до побъркване.
това сигурно го има писано в друга тема за бензините и октановите числа, ама в случая може да влияе и затова пак го пиша
Обратното е, по-високото октаново число прави бензина по-устойчив на детонации, защото липсват (или по-скоро са по-малко) тежките фракции, които се запалват предварително.
Re: Предърпване на безинка
Публикувано: 24 юли 2007, 12:19
от paci
diesel1.6 написа: ...
Полюбопиствах защото ми го похвалиха във връзка с друго нещо.
Сипах от него и написах, че се държеше ужасно.
Писах и на другото място за което говориш.
Във връзка с мнението за реглажа на клапни.
В Autodata дават :
всмукателни 0,17-0,23мм - на студено
изпускателни 0,27-0,33мм - на студено
Казаха ми за мотра 1,7 125 коня на Puma единя вал бил с променливо газоразпределение.
В случая за моя мотор щом дават така стойностите за разстояние на клапаните, начи и при него има нещо такова.
Ха сега регулирайте ги
Май реглаж на клапаните нямаме за този мотор!
Публикувано: 14 авг 2007, 21:55
от ford_pleven
я първо иди на маистор и тои ще провери за тези клапани щото те може да са хидравлични и сами да се регулират и после да ти я качи на компютъра и да ти изчисти грешките и тогава Ще стане-от опит знам.и да махаш и да не махаш и + и - те се чистят тия грешки до едно време и след това не става.в наи лошия случаи ще ти вземе 30лв.по добре трЪгни от там
Публикувано: 14 авг 2007, 22:31
от venom4o
амм Зетека не е ли със хидравлични пулове събратя моя? невещ съм по тоя мотор, но отдавна не правят коли които да им се рег. клапаните.Смисъл по старите мотори са така.. по новите са на повдигачи или пулове...
Публикувано: 17 авг 2007, 10:06
от helios
С интерес прочетох постовете на темата,защото имах същият проблем.
Обучавах компа ходих по майстори и те изтъкваха различни причини за прекъсването.Последно смених 3-те маркучета които са под инжекциона.Уж се оправиха оборотите,но след като тръгнан...отново
Та реших да видя какво мога да даправя.При отваряне на капака и бегъл поглед на двигателя забелязах оголени кабелчета на един куплунг.(нямам си на идея за какво служи даже)
Реших да го изолирам и ....... какво да видя кабелите одървени
,оплетени и оголени през 10-15 мм и при допир се оголват още повече.Свалих декоративния капак на двигателя и гледам този кабел минава в една гуфрирана шлауха закрепена в улей
на двигателя(намира се в ляво под декоративния капак)Изилирах целия кабел(не го смених защото това става на сред балкана) и.....
вече няма прекъсвания,оборотите спряха да плават и от кеф навъртях 100 -тина км. да се порадвам.
Дано съм помогнал на някой с този пост,че заради едни кабелчета майсторите и ремонт на двигателя могат да предпологат
Публикувано: 17 авг 2007, 10:18
от pifivo1
Привет, и аз правих тази гимнастика само не разбрах датчика за какво е - този в блока от който излизат кабелите

Публикувано: 17 авг 2007, 12:16
от paci
helios написа: ...
При мен този кабел беше изваден над декоративния капак.
И при мен имаше нарушаване на излоцията.
Ових ги и бутнах кабела под капака. Дали не сбърках като го сложих където му е мястото ?
Това беше миналата година още.
Трябва да сваля капака да видя дали не се е опекъл кабела и да е почнала съвсем да му се рони изолацията.
За сега нямам никакви ядове.
Публикувано: 17 авг 2007, 16:30
от bdjon
Публикувано: 17 авг 2007, 18:54
от paci
bdjon написа: моя двигател е ендура

Еми немаш такъв кабел на въпросното място да се опича.
Ето появи се човек на който му е правил яд.
Ще го проверим и моя щото мноу ми е гадно да не ми върви като хората колата както сега с V-Power дет го сипах

Абе не е толкоз зле, в ниските е зле. Утре ще си сипем пак от Лукойлския и ще я разходим надалече
