Питане за едно проблемно Вовло на един приятел!

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
krava_i_pile
потребител
потребител
Мнения: 176
Регистриран: 26 фев 2005, 13:43
Модел на автомобила: Фиеста 1.1 Ghia 90-та карбуратор, АГУ Landi Renzo
Местоположение: София, Сливен
Контакти:
Status: Извън линия

Питане за едно проблемно Вовло на един приятел!

Мнение от krava_i_pile » 11 юли 2007, 15:48

Не е Форд... :), но тъй като съм "с връзки" да пробвам, а има разбиращи от техника хора....надявам се няма да е проблем. Волво 850 2.5Л набор 95г. Каран около 1.5 години на метан...изключително проблемна с метана...и за 5-6 месеца моя служебна :)
Та метана е свален, сменени масла, съединител, тампон някакъв по мотора (един от 3-те). Правена диагностика в Юве на Симеоновско...смениха една свещ и казаха, че всичко е ОК. Моторчето за празния ход не е много добро, но като цяло държи добре оборотите и студена и загряла...понапръскали са го.
Основният проблем са вибрациите при включване на скорост. При самото зацепване започват и изчезват с пускането на съединителя..това става И при преминаване на 2-ра и 3-та скорост! Ако се настъпва няма проблем...това е само при нормално каране. Проблемът почти изчезва когато загрее или мощно се изфорсира! И ако има значение папка доста масло :) Да зацапва свещите или това той предполага...?
Съединителят е сменен. Къде долу-горе може да му е проблема?

Благодаря и ще следим темата...ако някой попита за нещо!
Изображение
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 11 юли 2007, 23:24

Скоро дирихме за един познат Хонда Сивик. Мрънка той за по-новите модели заради дизайна но го убедих та се спряхме на една.
Качвам се аз нали уж по ги разбирам щото той па е пълен новобранец и освен мазното поведение на съеднителя всичко друго ми хареса.
Нямах време да му обърна повече внимане и той се взел в ръце сам и я закарали на провека май фирмен сервиз на VW. Гледали хората с колата всичко е наред обаче съединителя буксуваал. Спазарил да му поемат от къщата част разноските по смяната, спазарили цена и купил колата. Сменили съединителя целя комплект до колкото разбрах но онази вечер успяхме да се видим и аз на 2 бири се качих да направя едно кръгче и да ви кажа съеднителя пак си е трагедия.
Дали изобщо са правили нещо или кой знае какво и как е сложено. Незнам къде е сменяван но при 1-ва възможност ще я закарам да я види моя човек.

Майстор си требе ейй ... :D

бичето
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 12 юли 2007, 13:37
Модел на автомобила: volvo 850 2.5 S
Status: Извън линия

Мнение от бичето » 12 юли 2007, 13:41

аз съм човека с волвото

принципно имам доверие на майстора, който смени съединителя; той е свестен човек и взима сравнително евтино

но нямам нищо против да покажа колата на някой друг майстор

Потребителски аватар
V_A_N_K_A_T_A
потребител
потребител
Мнения: 381
Регистриран: 03 сеп 2005, 15:03
Модел на автомобила: Alfa 156 2.0 20V Turbo;Ford Mondeo Turnier 1.8 16V 93'
Местоположение: Хасково,София-Дървеница
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от V_A_N_K_A_T_A » 12 юли 2007, 22:35

На баща ми Волвото(V40) правеше абсолютно същото.След като известно време го караше така,съединителя "потъна" и се оказа,сега не си спомням точно,но мисля,че беше някакъв семеринг на помпата на съединителя... :roll: Но,според мен не е лошо и ти да провериш,особено щом харчи и масло.Между другото сега пак започна да вибрира :shock:
Изображение

Изображение

Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта