придърпва на 1500об...

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
patskooo
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 ное 2005, 15:37
Модел на автомобила: FORD ORION 1.6 EFI 105K.C.
Местоположение: PLEVEN
Status: Извън линия

придърпва на 1500об...

Мнение от patskooo » 12 юли 2007, 11:50

здравейте! Имам такъв проблем-на студен двигател паля и двигателя веднага гасне,въртя отново-пали и вече държи обороти,но при потегляне е доста тромав и като мине 2500 об. вече дърпа яко.И в движение при 1500 об като подам газ предърпва.Смених свещите-няма ефект.бензиновият филтър е нов....?!? :oops:

пропуснах да отбележа,че карам на метан,но и на метан придърпва на 1500об.

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 юли 2007, 12:14

patskooo написа:пропуснах да отбележа,че карам на метан,но и на метан придърпва на 1500об.
Ами значи проблема е електрически /най-вероятно/. Предполагам, че свещите са ти Моторкрафт - платинени. Кабелите на свещите дали са читави?

:twisted:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 12 юли 2007, 14:19

Продухай дюзите. Това поне е не трудно.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 12 юли 2007, 15:57

ewgeny написа:Продухай дюзите. Това поне е не трудно.
Човека казва, че има същия проблем и когато кара на МЕТАН - такаче не е от дюзите.

:twisted:

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 12 юли 2007, 17:25

*00101*
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 12 юли 2007, 22:11

И аз да се намеся.Имам сходен проблем при палене двигателя мени обороти и гасне, след като пак запаля подържа някъде около 1300./ аз съм с газов инжекцион/Чистил съм МАФ сензор и моторче за празен ход.Свещите смених с нови на моторкрафт обикновени - за моя модел пише платинени, но в сервиз Мира /Мото Пфое Монтана/ ме "убедиха", че няма никакво значение дали са платинени, даже като вкарахме номера на двигателя излезнаха обикновени.Проблема остана и аз пак си сложих старите свещи/ платинени/. А кабелите как да ги пробвам? Отгоре на всичко са и с различна дължина.
Ще съм благодарен ако някой сподели опит и някаква идея.

П.П. това го прави на бензин, докато включи инжекциона и после колата се държи прилично, но ако тръгна преди да е включил гасне и придърпва около тези обороти за които писа колегата.

Потребителски аватар
pifivo1
потребител
потребител
Мнения: 349
Регистриран: 06 май 2007, 10:51
Модел на автомобила: ford fiesta studio 1.25 16V zetec s газов инжекцион
Местоположение: гр.Оряхово
Status: Извън линия

Мнение от pifivo1 » 14 юли 2007, 17:11

pifivo1 написа:И аз да се намеся.Имам сходен проблем при палене двигателя мени обороти и гасне, след като пак запаля подържа някъде около 1300./ аз съм с газов инжекцион/Чистил съм МАФ сензор и моторче за празен ход.Свещите смених с нови на моторкрафт обикновени - за моя модел пише платинени, но в сервиз Мира /Мото Пфое Монтана/ ме "убедиха", че няма никакво значение дали са платинени, даже като вкарахме номера на двигателя излезнаха обикновени.Проблема остана и аз пак си сложих старите свещи/ платинени/. А кабелите как да ги пробвам? Отгоре на всичко са и с различна дължина.
Ще съм благодарен ако някой сподели опит и някаква идея.

П.П. това го прави на бензин, докато включи инжекциона и после колата се държи прилично, но ако тръгна преди да е включил гасне и придърпва около тези обороти за които писа колегата.


Привет колега, виж си маркучетата за вакуума - намират се под клекторните тръби.Там има един тройник и при мен като бяха слагали инжекциона не бяха стегнали маркучите и влизаше още въздух неотчетен от /ТПИ датчик/ мисля че така се казваше.Стегнах маркучите със скобички 10-16мм. и двигателя заспа и ВЕЧЕ НЕ МЕНИ ОБОРОТИ.Желая успех и на теби дано да е това :D

patskooo
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 ное 2005, 15:37
Модел на автомобила: FORD ORION 1.6 EFI 105K.C.
Местоположение: PLEVEN
Status: Извън линия

Мнение от patskooo » 14 юли 2007, 22:51

колеги,благодаря за съветите! днес свалях всичко! чистих дюзите,стъпковото моторче,разкачих всички букси и ръсих с WD40 ,разкачих акумолатора да чисти грешки....после му правих обучение....Сипах една добавка в бензина за чистене на дюзите(преди сам сипвал и има ефект).В крайна сметка изчезна гасненето и се стабилизираха оборотите(доколкото е възможно за форд) но придърпването при 1500 об. си остана......Мерих съпротивлението на кабелите м/у 7 и 13к ома -мисля че са ок! Остават свещите май....те са NGK и много ме съмняват-дадоха ми ги по католог уж....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 юли 2007, 23:01

От къде ги купи тия свещи?
Иди в МП ако ти се дават пак пари за други свещи и си вземи Моторкрафт.
Само, че ги огледай или викай да идвам с тебе:)
petkoff_pl си купува и аз бях с него. :)
Нямат предпазители в кутийките и явно една е пострадала и и бяха събрани електродите. Посочих я на момчето на резервните части в МП и той се извини и я смени. Нямаше проблем де щяхме да намерим колко трябва да е разстоянието и да я оправим но ни я смениха.
Поне ще си сигурен че не са свещи и ще дириш проблема на друго място.
Съпротивлението на кабелите ти е идеално стига да нямат пробив в изолацията и тока да бяга по блока на мотора.
Бензин ?
Добавка сипвай като излизаш извънграда на по-голямо разстояние.
Щом си свалял акумулатора или покарай известно време или виж горе в съобщението си намери темата за обучение на компа и направи процедурата ако не си я правил.

Видях че си правил обучение.
Има друго нещо за WD-то
Изчакай ... деа знам ... ден-два, просто не се случват чудеса изведнъж.
Ако трябва пак разкачи акумулатора.
За ламда сонда става ли дума до момента?

patskooo
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 ное 2005, 15:37
Модел на автомобила: FORD ORION 1.6 EFI 105K.C.
Местоположение: PLEVEN
Status: Извън линия

Мнение от patskooo » 14 юли 2007, 23:32

колко кинта са свещите Моторкрафт и от кое МП си ги купил в Плевен? Аз доколкото знам го затвориха преди години-това в СБА-то де.....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 юли 2007, 23:38

patskooo написа:колко кинта са свещите Моторкрафт и от кое МП си ги купил в Плевен? Аз доколкото знам го затвориха преди години-това в СБА-то де.....
Нямам идея колко са за теб свещите.
На Петков мисля че бяха около 22 лв.
МП е на входа от към София. :)
Що не дойдеш утре в 17 на ОМВ да се видим.
Е ква ми е фиестата на снимката на аватара.
Постоянно се оглеждам за други фордове по бензиностанцията в този час и някой да се оглежда като "пръдлиф" :) Ела ще се разпознаем споко. Ще огледаме и твоя змей. Няма го опрайм щот на срещите коли не прайм но бием лафа и все пак може да отделим някоя минутка ти видим проблема:)

patskooo
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 ное 2005, 15:37
Модел на автомобила: FORD ORION 1.6 EFI 105K.C.
Местоположение: PLEVEN
Status: Извън линия

Мнение от patskooo » 14 юли 2007, 23:52

Ма не съм ли ПРОСТ!!!!! Хората такава голяма сграда направиха.....,но не мислех ,че има и сервиз там! Диагностика правят ли?! А за утре сигурно няма да стане,че съм на бачкане :(

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 юли 2007, 23:57

patskooo написа:Ма не съм ли ПРОСТ!!!!!
Ам че деа те знам.
Ако ще отговарям за мене си ше кажа ДА :)
Не ми плащат да ги хваля но до момента съм доволен от тях.
Ходи ги питай напрао и за проблема ти и като има развитие или направо решение ела ни осведоми.
Успех!
Последна промяна от paci на 15 юли 2007, 10:45, променено общо 1 път.

patskooo
потребител
потребител
Мнения: 13
Регистриран: 22 ное 2005, 15:37
Модел на автомобила: FORD ORION 1.6 EFI 105K.C.
Местоположение: PLEVEN
Status: Извън линия

Мнение от patskooo » 15 юли 2007, 00:29

от какво е хълцала твойта и какво и правиха че се оправи?!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 15 юли 2007, 00:44

patskooo написа:от какво е хълцала твойта и какво и правиха че се оправи?!
Чатим си вече 2-цата :(
Незнам човек.
Трябва да са барали клапана за празния ход въпреки че аз го бях чистил.
Дали са барали него или нещо друг незнам и не ми казаха и пари май за тази работа не са ми взели.
Платих всичко накуп но не видях допълнително натоварване над казаното предварително.
Може да е било некво супер смешно или за зарибявка ... незнам.

dockora
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 15 сеп 2008, 15:24
Модел на автомобила: Ford Orion
Status: Извън линия

Re: придърпва на 1500об...

Мнение от dockora » 15 сеп 2008, 16:26

абе като гледам не сам единствения с проблема с придърпването.
и аз като колегата сам сменил свещи,кабели,въздушен филтър изчистил сам дюзите на бензина и празноходовото моторче но проблема с придърпването остана.
понякога върви няма проблем но в повечето случаи е като запушен.
а иначе сам с газова и няма никви проблеми
като го настъпа както трябва направо карти асфалта
говоря за форд Орион 1,6 107 кончетата мога със сигурност да ви кажа че проблема не е в тоците щото ако беше щеше да ми гърми на газ
аз бачкам в сервиз за газови иги знам тея работи
така че ако някои дриги идеи от какво може де се получава този проблем да каже
предварително благодаря

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 595
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: придърпва на 1500об...

Мнение от Kamazabg » 24 май 2015, 13:00

Опс... Да въскреся темата
И аз го имам тоя проблем с придтрпването
Мотора е 1.6 EFI CVH - 105hp
до около 2500 оборота върви като куц кон.
Пробвах нови свещи, работещи кабели (на около година, от другата кола) пробвах и с другата бобина - Не
Чистих клапана за празен ход, сменях TPS, чистих куплунга на запалването, на ламбда сондата, пробвах с друг MAP - Ефект няма
колата не върви при "равна газ" , придърпва До около 2500 -2700 оборота няма мощнст. Това на бензин и на газ. Вече нямам идеи.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ФордБългария
потребител
потребител
Мнения: 854
Регистриран: 10 яну 2014, 23:22
Модел на автомобила: Ford Focus mk1 1.6 16v
Status: Извън линия

Re: придърпва на 1500об...

Мнение от ФордБългария » 24 май 2015, 15:02

И при мен го има този проблем. Фокус 1.6 бензин/газ..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта