Страница 1 от 1

придърпва на 1500об...

Публикувано: 12 юли 2007, 11:50
от patskooo
здравейте! Имам такъв проблем-на студен двигател паля и двигателя веднага гасне,въртя отново-пали и вече държи обороти,но при потегляне е доста тромав и като мине 2500 об. вече дърпа яко.И в движение при 1500 об като подам газ предърпва.Смених свещите-няма ефект.бензиновият филтър е нов....?!? :oops:

пропуснах да отбележа,че карам на метан,но и на метан придърпва на 1500об.

Публикувано: 12 юли 2007, 12:14
от Brock
patskooo написа:пропуснах да отбележа,че карам на метан,но и на метан придърпва на 1500об.
Ами значи проблема е електрически /най-вероятно/. Предполагам, че свещите са ти Моторкрафт - платинени. Кабелите на свещите дали са читави?

:twisted:

Публикувано: 12 юли 2007, 14:19
от ewgeny
Продухай дюзите. Това поне е не трудно.

Публикувано: 12 юли 2007, 15:57
от Brock
ewgeny написа:Продухай дюзите. Това поне е не трудно.
Човека казва, че има същия проблем и когато кара на МЕТАН - такаче не е от дюзите.

:twisted:

Публикувано: 12 юли 2007, 17:25
от ewgeny
*00101*

Публикувано: 12 юли 2007, 22:11
от pifivo1
И аз да се намеся.Имам сходен проблем при палене двигателя мени обороти и гасне, след като пак запаля подържа някъде около 1300./ аз съм с газов инжекцион/Чистил съм МАФ сензор и моторче за празен ход.Свещите смених с нови на моторкрафт обикновени - за моя модел пише платинени, но в сервиз Мира /Мото Пфое Монтана/ ме "убедиха", че няма никакво значение дали са платинени, даже като вкарахме номера на двигателя излезнаха обикновени.Проблема остана и аз пак си сложих старите свещи/ платинени/. А кабелите как да ги пробвам? Отгоре на всичко са и с различна дължина.
Ще съм благодарен ако някой сподели опит и някаква идея.

П.П. това го прави на бензин, докато включи инжекциона и после колата се държи прилично, но ако тръгна преди да е включил гасне и придърпва около тези обороти за които писа колегата.

Публикувано: 14 юли 2007, 17:11
от pifivo1
pifivo1 написа:И аз да се намеся.Имам сходен проблем при палене двигателя мени обороти и гасне, след като пак запаля подържа някъде около 1300./ аз съм с газов инжекцион/Чистил съм МАФ сензор и моторче за празен ход.Свещите смених с нови на моторкрафт обикновени - за моя модел пише платинени, но в сервиз Мира /Мото Пфое Монтана/ ме "убедиха", че няма никакво значение дали са платинени, даже като вкарахме номера на двигателя излезнаха обикновени.Проблема остана и аз пак си сложих старите свещи/ платинени/. А кабелите как да ги пробвам? Отгоре на всичко са и с различна дължина.
Ще съм благодарен ако някой сподели опит и някаква идея.

П.П. това го прави на бензин, докато включи инжекциона и после колата се държи прилично, но ако тръгна преди да е включил гасне и придърпва около тези обороти за които писа колегата.


Привет колега, виж си маркучетата за вакуума - намират се под клекторните тръби.Там има един тройник и при мен като бяха слагали инжекциона не бяха стегнали маркучите и влизаше още въздух неотчетен от /ТПИ датчик/ мисля че така се казваше.Стегнах маркучите със скобички 10-16мм. и двигателя заспа и ВЕЧЕ НЕ МЕНИ ОБОРОТИ.Желая успех и на теби дано да е това :D

Публикувано: 14 юли 2007, 22:51
от patskooo
колеги,благодаря за съветите! днес свалях всичко! чистих дюзите,стъпковото моторче,разкачих всички букси и ръсих с WD40 ,разкачих акумолатора да чисти грешки....после му правих обучение....Сипах една добавка в бензина за чистене на дюзите(преди сам сипвал и има ефект).В крайна сметка изчезна гасненето и се стабилизираха оборотите(доколкото е възможно за форд) но придърпването при 1500 об. си остана......Мерих съпротивлението на кабелите м/у 7 и 13к ома -мисля че са ок! Остават свещите май....те са NGK и много ме съмняват-дадоха ми ги по католог уж....

Публикувано: 14 юли 2007, 23:01
от paci
От къде ги купи тия свещи?
Иди в МП ако ти се дават пак пари за други свещи и си вземи Моторкрафт.
Само, че ги огледай или викай да идвам с тебе:)
petkoff_pl си купува и аз бях с него. :)
Нямат предпазители в кутийките и явно една е пострадала и и бяха събрани електродите. Посочих я на момчето на резервните части в МП и той се извини и я смени. Нямаше проблем де щяхме да намерим колко трябва да е разстоянието и да я оправим но ни я смениха.
Поне ще си сигурен че не са свещи и ще дириш проблема на друго място.
Съпротивлението на кабелите ти е идеално стига да нямат пробив в изолацията и тока да бяга по блока на мотора.
Бензин ?
Добавка сипвай като излизаш извънграда на по-голямо разстояние.
Щом си свалял акумулатора или покарай известно време или виж горе в съобщението си намери темата за обучение на компа и направи процедурата ако не си я правил.

Видях че си правил обучение.
Има друго нещо за WD-то
Изчакай ... деа знам ... ден-два, просто не се случват чудеса изведнъж.
Ако трябва пак разкачи акумулатора.
За ламда сонда става ли дума до момента?

Публикувано: 14 юли 2007, 23:32
от patskooo
колко кинта са свещите Моторкрафт и от кое МП си ги купил в Плевен? Аз доколкото знам го затвориха преди години-това в СБА-то де.....

Публикувано: 14 юли 2007, 23:38
от paci
patskooo написа:колко кинта са свещите Моторкрафт и от кое МП си ги купил в Плевен? Аз доколкото знам го затвориха преди години-това в СБА-то де.....
Нямам идея колко са за теб свещите.
На Петков мисля че бяха около 22 лв.
МП е на входа от към София. :)
Що не дойдеш утре в 17 на ОМВ да се видим.
Е ква ми е фиестата на снимката на аватара.
Постоянно се оглеждам за други фордове по бензиностанцията в този час и някой да се оглежда като "пръдлиф" :) Ела ще се разпознаем споко. Ще огледаме и твоя змей. Няма го опрайм щот на срещите коли не прайм но бием лафа и все пак може да отделим някоя минутка ти видим проблема:)

Публикувано: 14 юли 2007, 23:52
от patskooo
Ма не съм ли ПРОСТ!!!!! Хората такава голяма сграда направиха.....,но не мислех ,че има и сервиз там! Диагностика правят ли?! А за утре сигурно няма да стане,че съм на бачкане :(

Публикувано: 14 юли 2007, 23:57
от paci
patskooo написа:Ма не съм ли ПРОСТ!!!!!
Ам че деа те знам.
Ако ще отговарям за мене си ше кажа ДА :)
Не ми плащат да ги хваля но до момента съм доволен от тях.
Ходи ги питай напрао и за проблема ти и като има развитие или направо решение ела ни осведоми.
Успех!

Публикувано: 15 юли 2007, 00:29
от patskooo
от какво е хълцала твойта и какво и правиха че се оправи?!

Публикувано: 15 юли 2007, 00:44
от paci
patskooo написа:от какво е хълцала твойта и какво и правиха че се оправи?!
Чатим си вече 2-цата :(
Незнам човек.
Трябва да са барали клапана за празния ход въпреки че аз го бях чистил.
Дали са барали него или нещо друг незнам и не ми казаха и пари май за тази работа не са ми взели.
Платих всичко накуп но не видях допълнително натоварване над казаното предварително.
Може да е било некво супер смешно или за зарибявка ... незнам.

Re: придърпва на 1500об...

Публикувано: 15 сеп 2008, 16:26
от dockora
абе като гледам не сам единствения с проблема с придърпването.
и аз като колегата сам сменил свещи,кабели,въздушен филтър изчистил сам дюзите на бензина и празноходовото моторче но проблема с придърпването остана.
понякога върви няма проблем но в повечето случаи е като запушен.
а иначе сам с газова и няма никви проблеми
като го настъпа както трябва направо карти асфалта
говоря за форд Орион 1,6 107 кончетата мога със сигурност да ви кажа че проблема не е в тоците щото ако беше щеше да ми гърми на газ
аз бачкам в сервиз за газови иги знам тея работи
така че ако някои дриги идеи от какво може де се получава този проблем да каже
предварително благодаря

Re: придърпва на 1500об...

Публикувано: 24 май 2015, 13:00
от Kamazabg
Опс... Да въскреся темата
И аз го имам тоя проблем с придтрпването
Мотора е 1.6 EFI CVH - 105hp
до около 2500 оборота върви като куц кон.
Пробвах нови свещи, работещи кабели (на около година, от другата кола) пробвах и с другата бобина - Не
Чистих клапана за празен ход, сменях TPS, чистих куплунга на запалването, на ламбда сондата, пробвах с друг MAP - Ефект няма
колата не върви при "равна газ" , придърпва До около 2500 -2700 оборота няма мощнст. Това на бензин и на газ. Вече нямам идеи.

Re: придърпва на 1500об...

Публикувано: 24 май 2015, 15:02
от ФордБългария
И при мен го има този проблем. Фокус 1.6 бензин/газ..