Страница 1 от 1
придърпва на 1500об...
Публикувано: 12 юли 2007, 11:50
от patskooo
здравейте! Имам такъв проблем-на студен двигател паля и двигателя веднага гасне,въртя отново-пали и вече държи обороти,но при потегляне е доста тромав и като мине 2500 об. вече дърпа яко.И в движение при 1500 об като подам газ предърпва.Смених свещите-няма ефект.бензиновият филтър е нов....?!?
пропуснах да отбележа,че карам на метан,но и на метан придърпва на 1500об.
Публикувано: 12 юли 2007, 12:14
от Brock
patskooo написа:пропуснах да отбележа,че карам на метан,но и на метан придърпва на 1500об.
Ами значи проблема е електрически /най-вероятно/. Предполагам, че свещите са ти Моторкрафт - платинени. Кабелите на свещите дали са читави?

Публикувано: 12 юли 2007, 14:19
от ewgeny
Продухай дюзите. Това поне е не трудно.
Публикувано: 12 юли 2007, 15:57
от Brock
ewgeny написа:Продухай дюзите. Това поне е не трудно.
Човека казва, че има същия проблем и когато кара на МЕТАН - такаче не е от дюзите.

Публикувано: 12 юли 2007, 17:25
от ewgeny
Публикувано: 12 юли 2007, 22:11
от pifivo1
И аз да се намеся.Имам сходен проблем при палене двигателя мени обороти и гасне, след като пак запаля подържа някъде около 1300./ аз съм с газов инжекцион/Чистил съм МАФ сензор и моторче за празен ход.Свещите смених с нови на моторкрафт обикновени - за моя модел пише платинени, но в сервиз Мира /Мото Пфое Монтана/ ме "убедиха", че няма никакво значение дали са платинени, даже като вкарахме номера на двигателя излезнаха обикновени.Проблема остана и аз пак си сложих старите свещи/ платинени/. А кабелите как да ги пробвам? Отгоре на всичко са и с различна дължина.
Ще съм благодарен ако някой сподели опит и някаква идея.
П.П. това го прави на бензин, докато включи инжекциона и после колата се държи прилично, но ако тръгна преди да е включил гасне и придърпва около тези обороти за които писа колегата.
Публикувано: 14 юли 2007, 17:11
от pifivo1
pifivo1 написа:И аз да се намеся.Имам сходен проблем при палене двигателя мени обороти и гасне, след като пак запаля подържа някъде около 1300./ аз съм с газов инжекцион/Чистил съм МАФ сензор и моторче за празен ход.Свещите смених с нови на моторкрафт обикновени - за моя модел пише платинени, но в сервиз Мира /Мото Пфое Монтана/ ме "убедиха", че няма никакво значение дали са платинени, даже като вкарахме номера на двигателя излезнаха обикновени.Проблема остана и аз пак си сложих старите свещи/ платинени/. А кабелите как да ги пробвам? Отгоре на всичко са и с различна дължина.
Ще съм благодарен ако някой сподели опит и някаква идея.
П.П. това го прави на бензин, докато включи инжекциона и после колата се държи прилично, но ако тръгна преди да е включил гасне и придърпва около тези обороти за които писа колегата.
Привет колега,
виж си маркучетата за вакуума - намират се под клекторните тръби.Там има един тройник и при мен като бяха слагали инжекциона не бяха стегнали маркучите и влизаше още въздух неотчетен от /ТПИ датчик/ мисля че така се казваше.Стегнах маркучите със скобички 10-16мм. и двигателя заспа и ВЕЧЕ НЕ МЕНИ ОБОРОТИ.Желая успех и на теби дано да е това

Публикувано: 14 юли 2007, 22:51
от patskooo
колеги,благодаря за съветите! днес свалях всичко! чистих дюзите,стъпковото моторче,разкачих всички букси и ръсих с WD40 ,разкачих акумолатора да чисти грешки....после му правих обучение....Сипах една добавка в бензина за чистене на дюзите(преди сам сипвал и има ефект).В крайна сметка изчезна гасненето и се стабилизираха оборотите(доколкото е възможно за форд) но придърпването при 1500 об. си остана......Мерих съпротивлението на кабелите м/у 7 и 13к ома -мисля че са ок! Остават свещите май....те са NGK и много ме съмняват-дадоха ми ги по католог уж....
Публикувано: 14 юли 2007, 23:01
от paci
От къде ги купи тия свещи?
Иди в МП ако ти се дават пак пари за други свещи и си вземи Моторкрафт.
Само, че ги огледай или викай да идвам с тебе:)
petkoff_pl си купува и аз бях с него.

Нямат предпазители в кутийките и явно една е пострадала и и бяха събрани електродите. Посочих я на момчето на резервните части в МП и той се извини и я смени. Нямаше проблем де щяхме да намерим колко трябва да е разстоянието и да я оправим но ни я смениха.
Поне ще си сигурен че не са свещи и ще дириш проблема на друго място.
Съпротивлението на кабелите ти е идеално стига да нямат пробив в изолацията и тока да бяга по блока на мотора.
Бензин ?
Добавка сипвай като излизаш извънграда на по-голямо разстояние.
Щом си свалял акумулатора или покарай известно време или виж горе в съобщението си намери темата за обучение на компа и направи процедурата ако не си я правил.
Видях че си правил обучение.
Има друго нещо за WD-то
Изчакай ... деа знам ... ден-два, просто не се случват чудеса изведнъж.
Ако трябва пак разкачи акумулатора.
За ламда сонда става ли дума до момента?
Публикувано: 14 юли 2007, 23:32
от patskooo
колко кинта са свещите Моторкрафт и от кое МП си ги купил в Плевен? Аз доколкото знам го затвориха преди години-това в СБА-то де.....
Публикувано: 14 юли 2007, 23:38
от paci
patskooo написа:колко кинта са свещите Моторкрафт и от кое МП си ги купил в Плевен? Аз доколкото знам го затвориха преди години-това в СБА-то де.....
Нямам идея колко са за теб свещите.
На Петков мисля че бяха около 22 лв.
МП е на входа от към София.

Що не дойдеш утре в 17 на ОМВ да се видим.
Е ква ми е фиестата на снимката на аватара.
Постоянно се оглеждам за други фордове по бензиностанцията в този час и някой да се оглежда като "пръдлиф"

Ела ще се разпознаем споко. Ще огледаме и твоя змей. Няма го опрайм щот на срещите коли не прайм но бием лафа и все пак може да отделим някоя минутка ти видим проблема:)
Публикувано: 14 юли 2007, 23:52
от patskooo
Ма не съм ли ПРОСТ!!!!! Хората такава голяма сграда направиха.....,но не мислех ,че има и сервиз там! Диагностика правят ли?! А за утре сигурно няма да стане,че съм на бачкане

Публикувано: 14 юли 2007, 23:57
от paci
patskooo написа:Ма не съм ли ПРОСТ!!!!!
Ам че деа те знам.
Ако ще отговарям за мене си ше кажа ДА

Не ми плащат да ги хваля но до момента съм доволен от тях.
Ходи ги питай напрао и за проблема ти и като има развитие или направо решение ела ни осведоми.
Успех!
Публикувано: 15 юли 2007, 00:29
от patskooo
от какво е хълцала твойта и какво и правиха че се оправи?!
Публикувано: 15 юли 2007, 00:44
от paci
patskooo написа:от какво е хълцала твойта и какво и правиха че се оправи?!
Чатим си вече 2-цата

Незнам човек.
Трябва да са барали клапана за празния ход въпреки че аз го бях чистил.
Дали са барали него или нещо друг незнам и не ми казаха и пари май за тази работа не са ми взели.
Платих всичко накуп но не видях допълнително натоварване над казаното предварително.
Може да е било некво супер смешно или за зарибявка ... незнам.
Re: придърпва на 1500об...
Публикувано: 15 сеп 2008, 16:26
от dockora
абе като гледам не сам единствения с проблема с придърпването.
и аз като колегата сам сменил свещи,кабели,въздушен филтър изчистил сам дюзите на бензина и празноходовото моторче но проблема с придърпването остана.
понякога върви няма проблем но в повечето случаи е като запушен.
а иначе сам с газова и няма никви проблеми
като го настъпа както трябва направо карти асфалта
говоря за форд Орион 1,6 107 кончетата мога със сигурност да ви кажа че проблема не е в тоците щото ако беше щеше да ми гърми на газ
аз бачкам в сервиз за газови иги знам тея работи
така че ако някои дриги идеи от какво може де се получава този проблем да каже
предварително благодаря
Re: придърпва на 1500об...
Публикувано: 24 май 2015, 13:00
от Kamazabg
Опс... Да въскреся темата
И аз го имам тоя проблем с придтрпването
Мотора е 1.6 EFI CVH - 105hp
до около 2500 оборота върви като куц кон.
Пробвах нови свещи, работещи кабели (на около година, от другата кола) пробвах и с другата бобина - Не
Чистих клапана за празен ход, сменях TPS, чистих куплунга на запалването, на ламбда сондата, пробвах с друг MAP - Ефект няма
колата не върви при "равна газ" , придърпва До около 2500 -2700 оборота няма мощнст. Това на бензин и на газ. Вече нямам идеи.
Re: придърпва на 1500об...
Публикувано: 24 май 2015, 15:02
от ФордБългария
И при мен го има този проблем. Фокус 1.6 бензин/газ..