Страница 1 от 2

Блокирал Двигател

Публикувано: 14 юли 2007, 14:08
от velko
Здравейте! Днес карайки по магистрала "Тракия" преди Вакарел ми се скапа двигателя. Запекъл е най- вероятно. Не може да превърти въобще нито на стартер нито на теглене. Проблема стана без шумове и някъкви звуци само ми присветка лампата на маслото колата почна да губи обороти и угасна. Прибрах се с пътна помощ и сега незнам какво да правя, евентуален ремонт би струвал повече от стойноста на цялата кола, а с двигател на старо незнам как стоят нещата?!? Посъветвайте ме какво да правя!

Re: Блокирал Двигател

Публикувано: 14 юли 2007, 14:40
от boksioraxr4
Аз утре ще купувам една сиера и ще си слагам друг двигател,ако те устройва 2.3 V6 Автоматик може да се споразумеем нещо. Ако питаш мен няма смисъл от основен ремонт .. Но ако толкова си я обичаш сичко се прави. Успех

Публикувано: 14 юли 2007, 15:02
от velko
На мен ми трябва двигател 1.3 или 1.6 евентуално за Ескорт от 80до89 година. Благодаря ти за отделеното време но такъв голям мотор и то от Сиера не ми върщши работа.

Публикувано: 14 юли 2007, 17:20
от boksioraxr4
velko написа:На мен ми трябва двигател 1.3 или 1.6 евентуално за Ескорт от 80до89 година. Благодаря ти за отделеното време но такъв голям мотор и то от Сиера не ми върщши работа.
Ауу ти си със ескорт :( Аз мислих че си със Сиера изобщо не погледнах под аватара какво пише,според мен по добре отворете двигателя и вижте за какво става дума пък чак тогава се замисляи за друг мотор.Няма нищо съжелявам че не мога да бъда полезен. Успех :wink:

Публикувано: 14 юли 2007, 17:47
от velko
Няма нищо, стават такива обърквания! :) И аз мисля да го отворим първо но чакам майстора да се върне от море в понеделник и ще го цепим двигателя за да видим къде е затегнал. Благодаря ти още веднъж за вниманието!!!

Публикувано: 14 юли 2007, 23:28
от Mladeja
Моят съвет е да го отворите,и ако не става нищо от него да видиш по моргите за някой или 1.6 дизелов двигател или за 1.8 пак дизелов
така или иначе трябва да трябва да правиш регистрация...
въпрос на късмет е на какъв двигател ще попаднеш мисля че обурудван за около 700-800лв. може да се намери
а аз попаднах на едни вторични суровини и от там си взех скоростна кутия 5-степенна за 70лв. и си работи и върви.Имаше и разни двигатели дават ги по тънко от колкото на моргата.

Публикувано: 15 юли 2007, 21:11
от borko 30
Сигурно са ти затегнали биелните лагери и са надрали вала!От морга можеш да намериш вал за 120 лв и 30лв лагери и с гарнитури и това онова ще ти излезе към 200лвбез труда ако е това проблема на мотора

Публикувано: 15 юли 2007, 22:23
от venom4o
а ако опре до основни лагери тогана работата е по-дебела -- заради блока.. Но ме съмнява.. Англенажа да не си скъсал? Да си счупил бутало или нещо такова? Абе я си разглоби мотора и не се занимавай с глупости..няма съмисълда гадаем като баба Ванга...

Публикувано: 16 юли 2007, 11:11
от velko
Благодаря ви на всички за отделеното внимание и съветите! Не е скъсан ангренажния ремък със сигурност, проверих първо това. Успях да превъртя двигателя и даже го припалих. От него се чува почукване на метал но всички цилиндри работят, дърпах кабелите за проверка. След малко работа почва да присветква лампата за маслото. Колегата най- вероятно е прав че става въпрос за лагери иначе едва ли щеше да заработи. Днес ще я карам при майстора и да видим какво ще излезе. Със сигурност обаче има механична повреда в мотора и дрънка като дизел.

Публикувано: 16 юли 2007, 14:37
от g.taskov
Зравей,
проблема е в маслената помпа а от там е задрал и двигателя.Провери
на този тел.0887846111- Петко моргаза форд.Иначе ако правиш ремонт трябва да купуваш качествени части а те са много скъпи.Прецени вариянтите . Успех!

Публикувано: 16 юли 2007, 22:35
от borko 30
Не трябваше да го превърташ!Начи източи маслото и хубаво го проучи да не би слъчайно да има доста бенз вътре!Това е рядко срещано при нашите карбове :P ама го смени маслото.Сложи ново от най-евтиното моторно масло и покарай така 20км.Това чукане дето го чуваш металното са биелните лагери,и лампата за маслото ти светва преди да угасне мотора щото падат оборотите!Като загасне така после не можеш да го завъртиш със стартера мотора нали-НЕ СЕ И ОПИТВАЙ-смени първо маслото!Ако го тормозиш така може да ти излезе някоя биела през блока и тогава край с мотора -виждал съм такава ситуация!Още от началото не е трябвало да го мъчиш моторчето като е затегнало,сложи ново масло и покарай така ако тракането не изчезне ще трябва да се отваря мотора .Каквото и да правиш отиди да ти сменят всички платна и квото трябва първо на карбуратора!Има и други подробности ама става много дълго за обяснение-пише ти човек дето е минал през това и през много други ужасии с този двигател и карбуратор и знае това онова !Квото мога ще помагам ,ако има нещо питай-благодарение на колегите от форума най-накрая стигнах до заключението че само собствениците на колите трябва да ги пипат и ремонтират за най-сигурно

Вече мисля че карба ми е нагласен добре ,неска ходих до албена с колата и ги минавам като малки гари баварците!Като настъпя мъжката може да харчи и 20 на сто ама върви форда ей-заслужава си кефа да им видя физиономиите на гъзарите като ги издухвам!Не съм някой келеш ама след толкова перипети по тази кола как да не се изкефиш на резултата -просто няма как!

Публикувано: 16 юли 2007, 22:42
от venom4o
Мойта маслена помпа замина.. Сега ще ти кажа каква е повредата.. Блокирал клапан на маслената помпа.. Той регулира дебита от маслото което ще излезне от помпата и по този начин и налягането.Представрлява едно буталче в цилиндър(е със пружинка.Обикновенно буталцето се износва и застава леко настрани и блокира или омиква прожината и отваря докрай на ниски обороти като пак няма налягане.Решението е само друга помпа.Дано не си окепазил вала и биелите само ! стискаме палци!Ако можеш снимай да вимис щетите! ше бъде и полезно за самия форум!

Публикувано: 16 юли 2007, 22:50
от borko 30
Не е маслената помпа ! Почти съм сигурен че е това за което му пиша по-горе щото съм го преживял!Грешката му е че се е мъчил да превърти мотора и може би го е прецакал но да не дава господ!Колега направи каквото ти казах и пиши

Публикувано: 17 юли 2007, 23:05
от diesel1.6
или помпата се е повредила, или се е напълнил картерът с бензин - това е много лош навик на тези карбуратори.
аз имам такъв двигател за изхвърляне, обаче е чак до варна. ще го продавам на вт суровини и мисля, че за тези пари ще полезен някому...
но няма кога да го разглобя.

Публикувано: 17 юли 2007, 23:14
от diesel1.6
borko 30 написа:,неска ходих до албена с колата и ги минавам като малки гари баварците!Като настъпя мъжката може да харчи и 20 на сто ама върви форда ей-заслужава си кефа да им видя физиономиите на гъзарите като ги издухвам!Не съм някой келеш ама след толкова перипети по тази кола как да не се изкефиш на резултата -просто няма как!
встрани от темата. ама..
честито, борко, ако си преборил майсторите! това ще да е велика победа :D
аз пък си пердаша на газ и толкоз. за половин година тиквите съумяха да ми ремонтират изпарителя, като те са вносителите на тази марка... шимбамайката, както се казва.
иначе удоволствието да гледам разни возила в огледалата ме спира да я продам... лудо забавление. за 400 км видях десетина изумени физиономии и един фолцваген да изпушва изведнъж на умряло и една лада да бори зверски.. хехех
и то не ми е настроено газовото още :)
ще си направя удоволствието да я подкарам перфектно.

този двигател е правен с някаква идея, ама да я видим каква е. много е късоходов - като във Ф1 е - и ще му купя и рядката синтетика накрая за тестовете. обаче ми трака повдигач на моменти около 110-130...хммм :?:
трябва да си наоправим тема 'дърти кошници.. резачки'

Публикувано: 21 юли 2007, 23:15
от borko 30
Ми да ,трябва да направим тема "Дърти кошници-резачки"!Мойта сега много бяга -вярно че това става като се развърти хубаво мотора и сигурно много харчи ама тя и преди харчеше ама не вървеше тъй!Номера бил да се нагласи дозиращата игла както трябва и болта за сместа!Моя мотор сега като се набере хубаво на 4-та(нямам повече скорости в наличност)не можеш да кажеш че е 1.3L,прогресиращо набира скорост като луд!Начи на мене хубаво ми казваха да го наглася сам карба Наско и Diesel 1.6 ама все ме беше страх да не объркам нещо и накрая се престраших и сега си карам и си свиркам дето се вика!Забелязах че с този карб може да се изкара доста мощ от моя мотор за сметка на разхода разбира се.Велко,слушай какво ти казват колегите от форума и няма да сбъркаш -никой няма да те подведе -всички си помагаме взаимно.Пиши кво става с мотора и как се развиват нещата

Публикувано: 23 юли 2007, 14:55
от velko
Скапала се е маслената помпа и оттам колянов вал и лагерите му за съжаление! Ремонт да правя не си струва, обаждах се на "Анкол" дали имат направо такъв двигател но се оказа че нямат в наличност. Ще се прощавам с фордчето просто е разправия голяма за да го стегна и все пак това си е кола на 23 години, време е да се сбогувам с нея! Мъчно ми е щото бая каране падна с нея и съм ходил къде ли не точно с тази кола!

Публикувано: 23 юли 2007, 22:51
от borko 30
Велко,по моргите по нашия край има много такива мотори особено около варненските морги-питайDiesel1.6 той е от варна и сигурно ще може да ти даде повече инфо по въпроса!Аз преди време като обикалях за вал и това -онова ми предлагаха обурудван и тестван двигател за 400лв така че не бързай да я захвърляш!

Публикувано: 24 юли 2007, 08:30
от diesel1.6
velko написа: Ще се прощавам с фордчето просто е разправия голяма за да го стегна и все пак това си е кола на 23 години, време е да се сбогувам с нея! Мъчно ми е щото бая каране падна с нея и съм ходил къде ли не точно с тази кола!
Хубава кола е била, запомни я с добро.
и след помена да ни я дадеш тука да я оглозгаме :D . Само на тебе няма да я показваме, че ще ти става тъжно.

Моят ескорт 1.3 е може би най-запазения двигател у бг-то, и като знам колко е капризен, съм сигурен, че от моргата няма да дадат нещо работещо. Почти съм сигурен за износени легла на повдигачите, малки задирания и износвания по лагерите, тръгнала маслена помпа, износени бутала и сегменти...
В един момент трябва да се разделяме....

да ви кажа имам форд ескорт 82 година и от капачката дето си

Публикувано: 23 фев 2008, 23:59
от lyuben_bankov
да ви кажа имам форд ескорт 82 година и от капачката дето сипвам маслото като запаля колата и започва да пуши ? от какво може да се получава това ? :shock: