Страница 1 от 1
Обем на задното гърне
Публикувано: 20 юли 2007, 17:08
от menemenema
Братяи сестри

интересува ме следното: има ли значение обема на задното гърне,влияе ли този обем на работата на двигателя. скоро махнах оригиналното гърне и го замених с универсално такова. Малко съм предубеден към универсалните части за возила(с изключение на тасовете). Така нареченото универсално е с видимо по - малък обем от оригиналното. Мотора е зетек 16 кл. 1.6 90 к.с. Мисля че е EFI но не съм сигурен, дали по - малкия обем на гърнето не бърка електрониката?
Публикувано: 20 юли 2007, 17:17
от paci
Крафт или АСПО ?
За крафта нещо ме отказаха и сложих АСПО.
Верно е по-малко като обем задното.
Така нареченото средно май на пръв поглед беше същото.
Знам, че е важно средното и след него си прави каквото искаш!
Аз сложих и накрайник който струва колкото задното гърне щото на АСПОто изходната тръбичка на задното гърне беше вече пък съвсем като сламка и стоеше много смешно

Незнам дали заради накрайника но колата почна да бумти повече на определени обороти. С времето или аз свиквам или нещата се изменят но накрайника почна да става по-нагъл и сякаш бумтенето го няма.
Исках да няма такива шумове щото се бях найграл вече със "спортен" звук, визия и возия на Ескорта.
Обаче пак стигнах до подобно положение но не е баш същото. За сега бива

Публикувано: 20 юли 2007, 18:54
от menemenema
Чудех се дали да не ремонтирам старото оригиналното,то отвътре тръбите му здрави само обшивката се е сдухала по шевовете даже ватата си му седи,то и да я няма кво толкова се едно не може да се сложи нова вата.
Публикувано: 20 юли 2007, 18:58
от paci
Занимаваш се с глупости

Абе като ти е на сърце па действай.
При мен се виждаше, че язвите са дошли отвътре. Щом са излезли навън, вътре ми е ясно какво е.
Ти искаш цяло гърне да си направиш ?
Давай!
Но няма сми да кърпиш старото.
Някой хора имат горчив опит изразен в загуба на време в търсене на проблем след това, изразходване на средства и нерви докъто стигне до обличаното си гърне.
обем на задното гърне
Публикувано: 20 юли 2007, 19:42
от nino217041
на мен ми сложиха универсално но се оказа че универсалното не става за 16 в и на обем е по малко а и ми увеличи разхода на гориво.смених го в ем комплект . на външен вид е същото /е не е оригинално /но разхода ми се върна в нормални раници
Публикувано: 20 юли 2007, 23:30
от EscortMK51.3
и на мен новото ми средно е по-малко от оргиниланото, в какво може да се отрази това ?
става дума за Ескорт мк6 1.3
смених цялата система с части от Косер и ми излезе около 200 и нещо лева, ама имам чувството че върви по-малко
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 02 мар 2009, 14:07
от Nebhotep
Колеги и аз днес смених оригиналното крайно гърне, което се беше издухало, с гърне Аспо. И както при колегата paci при мен се появи странно бумтене от 1500 до 2000 оборота. Върнах се при майсторите викам бучи много, и ги накарах да сменят крайната тръба след гърнето, като взеха оригиналната. Пак същата работа. И аз се интересувам, дали с времето ще спадне звука и дали това е нормално, явно обема на гърнето предизвиква шумове.
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 02 мар 2009, 14:35
от paci
Nebhotep написа:Колеги и аз днес смених оригиналното крайно гърне, което се беше издухало, с гърне Аспо. И както при колегата paci при мен се появи странно бумтене от 1500 до 2000 оборота. Върнах се при майсторите викам бучи много, и ги накарах да сменят крайната тръба след гърнето, като взеха оригиналната. Пак същата работа. И аз се интересувам, дали с времето ще спадне звука и дали това е нормално, явно обема на гърнето предизвиква шумове.
Не мисля, че е намалял шума, просто свикнах.
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 02 мар 2009, 18:43
от Nebhotep
Явно, за пълните инжекциони не стават тези гърнета. Иначе отзивите в мрежата са добри, незнам защо при мен така се получава. Получава се боботене между 1800 и 2200 оборота и над 3250, много интересно. Дано да нямам проблеми с разхода, но като че ли колата се отвори и сега е като осичка...
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 04 мар 2009, 19:05
от Nebhotep
Днеска, като се порових забелязвам, че крайното гърне което са ми сложили е оразмерено за тръба ф45, а моите тръби на генерацията са ф50 (т.е. пропускливостта на гърнето е по- малка). Дали това може да окаже влияние при работата на двигателя и покачване разхода на гориво...?
Благодаря предварително!
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 04 мар 2009, 19:16
от paci
Nebhotep написа:Днеска, като се порових забелязвам, че крайното гърне което са ми сложили е оразмерено за тръба ф45, а моите тръби на генерацията са ф50 (т.е. пропускливостта на гърнето е по- малка).
А аз се чудя що не мога да дръпна BMW 140 коня, ми вървим на равно
Сам каза, че се "отпушила"
Тва па не се бях сетил да меря.
Ма ич не съм задълбавал толкова когато си смених гърнетата.
Верно стана по-спортен звука, ма на мен си ми допадаше и все още ми допада.
Тва от вън ли го мериш?
Да не се мешаш нещо външен и вътрешен диаметър?
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 04 мар 2009, 20:39
от Nebhotep
В каталозите на Аспо ми излиза така. Това гърне дето са го сложили е за тръби 45 мм., а като търся в каталога за моя модел, цялата генерация е 50 мм.
Re: Обем на задното гърне
Публикувано: 08 мар 2009, 14:36
от venom4o