Страница 1 от 1

Обем на задното гърне

Публикувано: 20 юли 2007, 17:08
от menemenema
Братяи сестри :D интересува ме следното: има ли значение обема на задното гърне,влияе ли този обем на работата на двигателя. скоро махнах оригиналното гърне и го замених с универсално такова. Малко съм предубеден към универсалните части за возила(с изключение на тасовете). Така нареченото универсално е с видимо по - малък обем от оригиналното. Мотора е зетек 16 кл. 1.6 90 к.с. Мисля че е EFI но не съм сигурен, дали по - малкия обем на гърнето не бърка електрониката?

Публикувано: 20 юли 2007, 17:17
от paci
Крафт или АСПО ?
За крафта нещо ме отказаха и сложих АСПО.
Верно е по-малко като обем задното.
Така нареченото средно май на пръв поглед беше същото.

Знам, че е важно средното и след него си прави каквото искаш!

Аз сложих и накрайник който струва колкото задното гърне щото на АСПОто изходната тръбичка на задното гърне беше вече пък съвсем като сламка и стоеше много смешно :)
Незнам дали заради накрайника но колата почна да бумти повече на определени обороти. С времето или аз свиквам или нещата се изменят но накрайника почна да става по-нагъл и сякаш бумтенето го няма.
Исках да няма такива шумове щото се бях найграл вече със "спортен" звук, визия и возия на Ескорта.
Обаче пак стигнах до подобно положение но не е баш същото. За сега бива :)

Публикувано: 20 юли 2007, 18:54
от menemenema
Чудех се дали да не ремонтирам старото оригиналното,то отвътре тръбите му здрави само обшивката се е сдухала по шевовете даже ватата си му седи,то и да я няма кво толкова се едно не може да се сложи нова вата.

Публикувано: 20 юли 2007, 18:58
от paci
Занимаваш се с глупости :)
Абе като ти е на сърце па действай.
При мен се виждаше, че язвите са дошли отвътре. Щом са излезли навън, вътре ми е ясно какво е.
Ти искаш цяло гърне да си направиш ?
Давай!
Но няма сми да кърпиш старото.
Някой хора имат горчив опит изразен в загуба на време в търсене на проблем след това, изразходване на средства и нерви докъто стигне до обличаното си гърне.

обем на задното гърне

Публикувано: 20 юли 2007, 19:42
от nino217041
на мен ми сложиха универсално но се оказа че универсалното не става за 16 в и на обем е по малко а и ми увеличи разхода на гориво.смених го в ем комплект . на външен вид е същото /е не е оригинално /но разхода ми се върна в нормални раници

Публикувано: 20 юли 2007, 23:30
от EscortMK51.3
и на мен новото ми средно е по-малко от оргиниланото, в какво може да се отрази това ?
става дума за Ескорт мк6 1.3

смених цялата система с части от Косер и ми излезе около 200 и нещо лева, ама имам чувството че върви по-малко

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 02 мар 2009, 14:07
от Nebhotep
Колеги и аз днес смених оригиналното крайно гърне, което се беше издухало, с гърне Аспо. И както при колегата paci при мен се появи странно бумтене от 1500 до 2000 оборота. Върнах се при майсторите викам бучи много, и ги накарах да сменят крайната тръба след гърнето, като взеха оригиналната. Пак същата работа. И аз се интересувам, дали с времето ще спадне звука и дали това е нормално, явно обема на гърнето предизвиква шумове.

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 02 мар 2009, 14:35
от paci
Nebhotep написа:Колеги и аз днес смених оригиналното крайно гърне, което се беше издухало, с гърне Аспо. И както при колегата paci при мен се появи странно бумтене от 1500 до 2000 оборота. Върнах се при майсторите викам бучи много, и ги накарах да сменят крайната тръба след гърнето, като взеха оригиналната. Пак същата работа. И аз се интересувам, дали с времето ще спадне звука и дали това е нормално, явно обема на гърнето предизвиква шумове.
Не мисля, че е намалял шума, просто свикнах.

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 02 мар 2009, 18:43
от Nebhotep
Явно, за пълните инжекциони не стават тези гърнета. Иначе отзивите в мрежата са добри, незнам защо при мен така се получава. Получава се боботене между 1800 и 2200 оборота и над 3250, много интересно. Дано да нямам проблеми с разхода, но като че ли колата се отвори и сега е като осичка...

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 04 мар 2009, 19:05
от Nebhotep
Днеска, като се порових забелязвам, че крайното гърне което са ми сложили е оразмерено за тръба ф45, а моите тръби на генерацията са ф50 (т.е. пропускливостта на гърнето е по- малка). Дали това може да окаже влияние при работата на двигателя и покачване разхода на гориво...?
Благодаря предварително!

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 04 мар 2009, 19:16
от paci
Nebhotep написа:Днеска, като се порових забелязвам, че крайното гърне което са ми сложили е оразмерено за тръба ф45, а моите тръби на генерацията са ф50 (т.е. пропускливостта на гърнето е по- малка).
А аз се чудя що не мога да дръпна BMW 140 коня, ми вървим на равно :evil:

Сам каза, че се "отпушила"
Тва па не се бях сетил да меря.
Ма ич не съм задълбавал толкова когато си смених гърнетата.
Верно стана по-спортен звука, ма на мен си ми допадаше и все още ми допада.

Тва от вън ли го мериш?
Да не се мешаш нещо външен и вътрешен диаметър?

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 04 мар 2009, 20:39
от Nebhotep
В каталозите на Аспо ми излиза така. Това гърне дето са го сложили е за тръби 45 мм., а като търся в каталога за моя модел, цялата генерация е 50 мм.

Re: Обем на задното гърне

Публикувано: 08 мар 2009, 14:36
от venom4o
а я да попитам нещо..На мен са ми сменени гърнетата с крафт още от предишния собственик обаче колата има 2 катализатора.. Които са избушени ... и тръбата преди и след тях е за смяна имате ли идея колко ще ми вземат да ми сменят тръбата и да сложат някакъв резонатор..Някой правил ли го е ? Извинявам се ама не искам да пускам нова тема..
Паци батка яж ме знам че съм вкусен :D: :D: :D: :D: :D: