Страница 1 от 2
съединителя отделя прекалено високо
Публикувано: 01 авг 2007, 18:19
от nrainov
Имам един проблем.Купих си форд фокус 2.0 16v..модел януари 2000г.Но имам ядове със съединителя-отделя прекалено високо.Ходих на преглед в една две фирми и от там ми казаха че е за смяна.Искам да попитам има ли някакъв начин да се регулира или изцяло трябва да се сменя.И ако се сменя каква е сумата.Когато се обадих в мото пфое ми казаха че най рано след 10 дни могат да я видят и ми казаха някакви бесни цифри като цена на съединител
За новото заглавие бийте paci 
Re: здравейте
Публикувано: 01 авг 2007, 18:42
от AX!S
nrainov написа:Имам един проблем.Купих си форд фокус 2.0 16v..модел януари 2000г.Но имам ядове със съединителя-отделя прекалено високо.Ходих на преглед в една две фирми и от там ми казаха че е за смяна.Искам да попитам има ли някакъв начин да се регулира или изцяло трябва да се сменя.И ако се сменя каква е сумата.Когато се обадих в мото пфое ми казаха че най рано след 10 дни могат да я видят и ми казаха някакви бесни цифри като цена на съединител
Здравей! (интересно заглавие на темата)
Доколкото съм запознат, съединителя се саморегулира, щом ти отделя много горе, значи е свършил - сменяй го! Друг вариант няма. Навремето като карах опел кадет имах същия проблем, мъчих се да го регулирам, но единственото, което стана беше, че увеличих хода на педала на съединителя. Твоя автомобил е доста по-съвременен, така че може би и хода на педала няма да можеш да регулираш.
Успех! И не купувай боклуци. Няма сметка

Публикувано: 01 авг 2007, 19:52
от EscortMK51.3
Единствения, може би по-евтин вариант е - пренабиване на феродо, на мен на Ескорта цялата работа ми излезе 60 лева с пренабиването, стига да ти е здрав диска с пружинките, на баща ми буса (Митсу Л300) изкара 200 000км с пренабито феродо от Газ-ка, но малко поостъргано, понеже иначе е много дебело, сега е на 360 000км и още е с него, макар че вече почна да отделя високо.
Другия начин - нов съединител

Публикувано: 01 авг 2007, 21:14
от traqn_savov
ново!! ново трябва.

Публикувано: 02 авг 2007, 19:54
от SBobi
мой съвет е нов съединител, все пак караш хубава кола! Колегата по горе мисля че е прав за това че съединителя се регулира сам, неможеш да регулираш нищо!Ако продължиш да караш така в един щастлив момент ще каже "цък" и вече ще си надрал и притискателен а пък сега може и да не е надран и да минеш само с феродов!
Незнам колко горе ти отделя но мойто мондео го взех с високо отделящ съединител и вече 3 години го карам така и още си работи!
Но ако имаш възможност п добре сменяй с нов!
Успех

Публикувано: 02 авг 2007, 22:54
от vlad
Отиди в МП. Накарй ги да го обезвъздушат и да си кажат мнението дали е за смяна. По принцип на Фокусите отделя малко високо съединителя.
Публикувано: 03 авг 2007, 02:57
от Pe3a4
Е за кво циганий сега ... зимай един нов феродов диск и сменяй

Публикувано: 03 авг 2007, 09:19
от vlad
Pe3a4 написа:Е за кво циганий сега ...
Не му схванах смисъла на това, но ако е за обезвъздушаването, същото е рутинна процедура, ок 10-12 лв. в МП.
Публикувано: 05 авг 2007, 09:11
от nrainov
Сега като казах високо имах в предвид на няма и половин сантиметър от горната му точка когато е отпуснат,така че се съмнявам че ще може да се обезвъздуши.Но так или иначе в понеделник ще ходя в МП
Публикувано: 05 авг 2007, 13:16
от rashiRS
Най добре сменяй комплект(притискателен,феродов и лагер)съединител не се сменя всеки ден!
Публикувано: 07 авг 2007, 23:54
от dqboL
Според мен вариантите са два:
1. Да караш докато почнат да се трият нитовете на феродовия диск в претискатела - тогава ще смениш цял комплект съединител (диск, претискател, лагер)
2. Докато е време и не е почнал да буксува (да се трият нитовете) да смениш само феродовия диск.
п.с. има и един компромисен вариант, но не съм запознат със устройството на педала на съединителя на фокус. При тях има 2 вида също - автоматично натягащ се и ръчно (със шестограм). Това можеш да го установиш и сам какъв е вида. Трябва да си погледнеш самия педал дали има централно на него някакъв шестограм, ако има от там може да се намали малко хода на педала, ако не - моите съболезнования но ще трябва да действаш със съединителя - било то феродов диск "2" или цял комплект "1"
Публикувано: 08 авг 2007, 00:30
от EscortMK51.3
или ако не ти се дават толкова пари - пренабиване на феродо

Публикувано: 10 авг 2007, 23:39
от ravenman
Просто питам...
Не би ли трябвало, ако отделя горе съидинителя да е нов още, а когато е долу - износен? Поне така знам...
Публикувано: 11 авг 2007, 13:06
от DTM
ravenman написа:Просто питам...
Не би ли трябвало, ако отделя горе съидинителя да е нов още, а когато е долу - износен? Поне така знам...
Принципно е обратно.
Публикувано: 11 авг 2007, 13:31
от paci
Горе зацепва ,ако и там отделя ... смятай

Тва е логиката

Публикувано: 11 авг 2007, 17:04
от ravenman
Добре тогава...Преди месец-два си сменях съидинителя. Взвх си някакъв за 220 кинта. Отделя ми горе.Сега кое е правилното?! Възможно ли е да са ме преметнали с нещо?
Публикувано: 11 авг 2007, 19:32
от lachezarad
не са те метнали толкова са били кадъни,аз вече втора година го карам така и ги псувам!!!
Кара се, малко трудно влиза първа,ама защо трябва да е така маса пари ми взеха!!!!
Публикувано: 12 авг 2007, 09:13
от iv4oto76
По принцип съединителите на Фокуса отделят по горе и при мен е така и аз си мислех че трябва да го сменям но след много тестове и ходене по майстори се оказа че има още много каране а за износването можеш да съдиш и по това колко ти е твърд педала на съединителят и обикновено тогава се късат и жилото на съединителя. В Аутобиулд има следният тест включваш на трета подаваш нормално газ за потегляне и отпускаш плавно съединителя ако угасне двигателя си ОК ако не бягаш до сервиза
Публикувано: 28 авг 2007, 18:16
от nrainov
днес всичко се реши със проблема срещу доста скромна сума в мотопфое ми сложиха нов и за момента не мога да я позная колата-върви като самолетче
Публикувано: 28 авг 2007, 19:56
от vlad
Сподели каква е скромната сума
