Страница 1 от 1
проблем със смяната на маслото на скоростната кутия
Публикувано: 14 авг 2007, 21:07
от ford_pleven
проблема ми е следния:не мога да открия маЙстор в Плевен който да ми смени маслото на скоростната кутия.не че няма майстор,майстори бол,но няма такЪв който да може да ми го смени.колата ми е форд ескорт 91 г..всички при които ходих ми казват че трябва да ми свалят скоростната кътия че да ми го сменят или пък да ми разглобят съединителя,или пък да ми го изпомпят с някаква машина,но тогава риска бил че нямало да може да го издърпат всичкото масло.така че молбата ми е ако някой знае как може и кЪде да ме светне.благодаря ви предварително
Публикувано: 14 авг 2007, 21:25
от dimbatami
колега правилно са ти казали хората маслота на кутията на ескорт - орион - фиеста се сменя камо когато се сваля кутията за некакав ремонт иначе само се долива или изпомпва друг начин нема
Публикувано: 14 авг 2007, 21:43
от ford_pleven
мерси пич.казваш че се долива,но то си е на ниво на което трябва дя бъде.но дори и да се издЪрпа ще остане със сигурност от старото.аз от кЪде пиь могъл да знам мрасните шваби преди това какво са сипали.имам в предвид това че аз съм си го купил маслото по каталог точно зя форда и незнам кво ще се получи ако се смесят синтетично,полу,мин и тем подобни
Публикувано: 14 авг 2007, 22:41
от venom4o
какъв е проблема с маслото на скоростите? Немците няма да сипят менте ! В това бъде сигурен! Там има стандарти и правила които се спазват! Вият ти скоростите ли ?
Публикувано: 15 авг 2007, 08:19
от momo76
На стария ескорт имах същия проблем. Майстора вика няма пробка да източим старото място, взе една бормашина и ето пробката е готова. Проби кожуха на кутията източи маслото и нави един болт да затвори дупката. Вече 6 години се кара така.
Публикувано: 15 авг 2007, 12:28
от HACKO
Няма пробка щот не се сменя.
Публикувано: 15 авг 2007, 19:59
от ford_pleven
Наско,как да не се сменя маслото бе пич?Така ми каза един от всичките маисори ,кат теб-ми то не се сменя.И аз му казах проблема ми е че като е топло,скоростния лост е мн стегнат и трудно влизат скоростите.И тои тогава ми вика-,,ми това е така щото ти е станало вече мн рядко маслото'',та тои сам си отогвори ,дали се сменя или -не.единствения проблем на шиб....а скоростна кутиа е тва,че кат е топло и става мн стегната и ма нерви.иначе съм си сменял целия саединител преди 25 хил км,така че от него няма как да е.И травам по веригата-не скарца,не пука не чука.Според теб от какво др може да е усвен да си сменя гадното масло за което съм броил повече от 50 лв с 20% намаление за да си го купя и да няма един читав маистор които да го смени.
Публикувано: 16 авг 2007, 09:16
от nikolovvd
Няма да пипаш маслото на скоростната кутия! Това че си купил масло не означава, че трябва да го налееш някъде.
Ами ако се окаже, че проблема е в ск.кутия и трябва да й правиш основен ремонт пак ли ще дадеш 50 лв.
Ако беше с задно и лоста управляваше директно превключването на скоростите може да се съмнаваш, но в твоя случай НЕ.
Провери си системата от лостове, които предават твоите команди от скоростния лост към скоростната кутия.
Има вероятност да са ти износени втулките, които са от пластмаса.
Изолирай всички вероятни външни причини!
Ако трябва смени цялата лостова система с друга ІІ-ра употреба, като преди да я монтираш й направи ремонт, почистване и смазване и чак тогава се насочи към най-скъпия ремонт.
Успех!
Публикувано: 16 авг 2007, 09:44
от HACKO
А когато е загряла с изключен двигател пак ли влизат трудно, пробвай и отговора сам ще дойде. 25000 за оргинален съединител са малко, обаче за "оргиналните" части в Б-я е направо върхово постижение.
П.П. При по-рядко масло скоростите влизат леко, а като загрее става още по-рядко.