Страница 1 от 1
Escort TDI-Трудно пали сутрин?
Публикувано: 03 сеп 2007, 13:03
от petyo
Здравейте колеги,за пръв път пиша във форума,защото не видях отговор за моя проблем.Та значи когато се опитам да запаля двигателя студен започва да работи на два-три цилиндра,в момента в които подам малко газ се оправя веднага и започва да работи нормално.Иначе след това пали от четвърт.Има ли някои представа от какво може да е това?И още нещо,имам чуството,че докато не отвори турбото двигателя е повече от тромав.Да не говорим като включа климатика.Благодаря Ви предварително.
P.C.Знаете ли в Плевен някои добър майстор дизелджия?
Публикувано: 03 сеп 2007, 17:01
от escorttd
И моята нещо се инати напоследък. Не знам от влагата ли от нафтата ли или от нещо друго, но последните 2 дена пали с много въртене сутрин и после изкарва облак като запали. И това започна изведнъж- преди си палеше от 1/4об. Мисля да видя филтрите първо и после може и дюзите да погледна. Направи и ти така- провери да не засмуква въздух с нафтата и си почисти дюзите.
Публикувано: 04 сеп 2007, 09:53
от petyo
Сменил съм всичко-масла,филтри и т.н.,според мен не е от въздух,защото пали веднага,но на два-три цилиндра.Подгревните свещи ги проверих работят си.Казахами да не е от обогатителя,но като го задеиствам на ръка пак същото.Имам съмнение в някоя дюза.Вие какво мислите?
Публикувано: 06 сеп 2007, 19:21
от valpor
Колега, аз имам същия проблем.И той е отдавна.Колата всеки път пали по различен начин.Първият път,когато отказа, смених инжектора (механизма за ръчно подкачване на горивото),който си беше за смяна.Нещата останаха същите, с тази разлика, че можех да качвам нафта. Смених свещите-пак същото.Вчера замерих релето, като закачих минуса към минуса на акумулатора, а + към шината на свещите.Показа ми стойности под нулата, но когато колата запали отчете 12 и нещо волта!За мен странно!Също така, забелзах, че от помпата, след като паркирам капе нафта.Това става от клапана с жичките, намиращ се от към радиатора (от самите жички) и това под него от което излиза маркуче.Същото се получава, когато помпам ръчно.Мисля че проблема не е дюза, а въздух в системата или нещто около релето.Сигурен съм, че има много Колеги със подобни неволи и се надявам някой ВЗРЯЩ или препатил да помогне!!!Колеги, молим за помощ! Предварително БЛАГОДАРЯ!!!
Публикувано: 10 сеп 2007, 08:50
от escorttd
Колега valpor при теб работата е ясна - не ти подгряват свещите преди да запалиш. Възможно е клапана който тече също да не работи. Когато дадеш контакт трябва от този клапан да се чува щракане като от въртене на тресчотка.
Проверката на подгряващите свещи се прави по следния начин:
1. Откачаш куплунга от датчика за температура и между двете клеми на куплунга връзваш съпротивление 80-100 килоома.
2.Връзваш волтметър на шината на свещите.
3. даваш контакт и гледаш волтметъра. В продължение на 9 секунди трябва да има напрежение на свещите и после прекъсва.
4. Палиш двигателя- след запалването свещите имат напрежение в продължение на 140 секунди
Ако нещо не е наред търси проблема по жиците или управлението
Свещите се мерят като се откачат от шината и съпротивлението им трябва да е 0,6 ома.
Публикувано: 10 сеп 2007, 23:53
от valpor
благодаря, колега, Escorttd! Съветът ти е полезен.Аз обаче забелязах, че в момент на запалване и известно време след изключване на мотора под колата се образува неголяма локва нафта.Локализирах виновника.Същият този клапан-авансатор.Логично е изтичайки гориво да навлезе въздух или просто да върти повече докато поткачи.Имаш ли представа от къде и за колко мога да закупя клапана и дали мога да го сменя сам, имайки в предвид жичките?Свещите са сменени.Благодаря за судействието!!!
Публикувано: 11 сеп 2007, 08:17
от escorttd
От магазин Косер за 220лв. мисля че беше или от МП х2.
Мястото е малко ш...но, но не е невъзможно да се смени. Има само 2 жици за свързване. Успех!
Публикувано: 12 сеп 2007, 22:16
от valpor
благодаря за инфото, Колега!!!Утре,ще ходя до Косер.Непременно ще пиша отчет.Не между другото с интерес чета кратките, но смислени намеси на колегата Ваклин, от когото също научавам доста.Благодаря!!!Интересен и полезен се оказа за мен този форум.
Публикувано: 15 сеп 2007, 14:54
от valpor
днес закупих клапан-авансатора от Косер за 175лв. с ддс.Смених го без никакви проблеми, като най-дълго си играх с кабелите.Общо час.Вече не тече и пали от раз.О пръстените на стария клапан бяха абсолютно здрави и затова ги използвах отново.Най-трудно за продавачите в магазина се оказа да установят точния номер на продукта, тъй като има три абсолютно еднакви, но с различни номера клапани, а и номера на стария не излизаше никъде в компа.Моят ФОРД е 1.8ТД 1997г. Ако някой купува такъв клапан, да знае, че номера под който трябва да го търси в магазина е 9032.Доставката е за следващият ден.Магазинът се намира на ул. "Г.Раковски"27.Тролей 9 спира точно пред магазина, след като пресече Сливница в посока гарата.Благодаря на всички, които ми помогнаха с информация!
Публикувано: 16 сеп 2007, 22:09
от 1.8d
За колегите които тепърва ще имат дертове с този клапан...тук има още малко информация за него
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0%EF%E0%ED" onclick="window.open(this.href);return false;
Публикувано: 16 сеп 2007, 23:11
от petkoff_pl
Публикувано: 17 сеп 2007, 00:37
от 1.8d
еее,браво..изтрий ми горният пост...направо бях забравил за това че има обобщена информация =D>:
paci:
Той не може да бара тук а аз няма да го изтрия. 
Re: Escort TDI-Трудно пали сутрин?
Публикувано: 09 мар 2009, 17:45
от veskoleti
този клапан при мен също несе чува от както я купих колата първото палене ес много големи вибрации Немога да разбера каква мие ГНП но клапана е от страната към двигателя Това което ме интересува е към тези които са го сменяли как палеше вашата кола тази зима
Re: Escort TDI-Трудно пали сутрин?
Публикувано: 30 авг 2009, 22:55
от сашоO
колеги помагайте,при мен нафтата капе от ляво на тоя клапан .Не знам как се казва но има някаква главичка на болт ,намира се от дясно на клапана ако някои може да помогне