Страница 1 от 1
					
				Проблем с паленето!
				Публикувано: 06 сеп 2007, 18:34
				от milenskior
				Колеги този Форд ме уби.
Преди няколко дни спирам на една бензиностанция да си напомпам гумата, сядам въртя но не пали, а колата беше топла.Обърнах на бензин но пак същата работа. Сигурно въртях 2-3 минути но без никакъв резултат, дори не припалваше, абе изобщо никакви признаци за евентуално запалване. Накрая реших да я пробвам на скорост, тъй като имаше лек наклон и колата тръгваше без бутане. Само превъртя мотора и запали. След това палеше без проблем.
Вчера обаче сядам да я изкарвам от двора и същата история, та от въртене чак акумулатора падна. Викам си сигурно са свещите, обаче днес купих нови слагам и пак въртя(на бензин) отново без никакви признаци за запалване и по едно време страшен гръм и като погледнах отдолу средното гърне цъфнало като майска роза.
Искам да уточня че преди това проверих на свещите хвърля искра.
И така избутахме я от двора и като я бутнахме запали, сега отново пали, но незнам утре дали ще иска.
Направо съм в шах и незнам къде да търся ключа от бараката.
Колата е 1,6 бензин карбуратор с електронно запалване и 2 бубини без делко.
			 
			
					
				
				Публикувано: 06 сеп 2007, 20:55
				от dimbatami
				колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще  не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 сеп 2007, 12:15
				от milenskior
				dimbatami написа:колега как е въздушнияти филтар щото скоро на една вектра пак така ту пали ту неще  не може да да върви човека ходил по маистори един викал свещи друг кабели и аз му викам как е филтара тои незнаеше извадих тръбата от филтара към карба и колата запали тои купи филтар и колата е пушка та виж и ти как си
Еми филтъра е на има няма 500 километра.
 
			
					
				
				Публикувано: 07 сеп 2007, 13:19
				от Vaklin
				Колата карбуратор или инжекция е? Вероятно (ако е инжекция) проблемът е в контактния ключ.
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 сеп 2007, 16:55
				от milenskior
				Vaklin написа:Колата карбуратор или инжекция е? Вероятно (ако е инжекция) проблемът е в контактния ключ.
Колата е карбуратор, а и като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички.
 
			
					
				
				Публикувано: 07 сеп 2007, 17:44
				от Vaklin
				Търси проблема в схемата на газовото. Според мен не превключва на бензин, а се опитваш да палиш на газ.
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 сеп 2007, 19:48
				от milenskior
				Като свалих свещите бяха мокри, а и миришеше на бензин, така че едва ли е там проблема.
В крайна сметка от бензиновите пари ми гръмна и гърнето.
			 
			
					
				
				Публикувано: 07 сеп 2007, 20:40
				от dimbatami
				възможно е да пуска и газ и бензин провери като си на газ дали не пуска и бензин и обратното
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 сеп 2007, 11:02
				от slavi
				Здравейте !
Имам Ескорт 1.4  моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага  ,не съм на газ
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 сеп 2007, 11:30
				от vladislav
				slavi написа:Здравейте !
Имам Ескорт 1.4  моноинжекция проблема ми е сащия по някои път ми се е случва да въртя докато падне акумолатора и не иска да пали ,бутна ли го пали веднага  ,не съм на газ
При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.
 
			
					
				
				Публикувано: 18 сеп 2007, 11:46
				от slavi
				Мерси сте проверя
			 
			
					
				
				Публикувано: 18 сеп 2007, 12:08
				от madboy
				vladdko написа:
При теб вероятно е от таблото с бушоните, но за по сигурно си провери, когато не иска да запали дали има плюс на бобината, при мен на куплонга е средния.
milenskior написа:......като не палеше свалих свещите и ги подредих на лулите и хвърляше ток на всички. 
Ако няма "+" ще хвърлят ли искра свещите?
 
			
					
				
				Публикувано: 18 сеп 2007, 13:16
				от vladislav
				madboy написа:
.............
Е аз съм писал за колегата с моното, даже съм го и цитирал, но добре че има и наблюдателни колеги
 
			
					
				
				Публикувано: 18 сеп 2007, 23:44
				от Николай
				Аз скоро имах същия проблем и същите признаци. 10 пъти пали  и след това спира. разглобих стартера, зачистих колектора, смених четките. Сглобих. Пак 10-15 пъти пали от раз и след това няма никой. Гледах контактния ключ и още др. неволи. 
накрая се оказа че две пера от колектора на ротора , точно на 180 градуса са леко нагорели и не прави контакт и когато четките попаднат там не пали. Смених ротора  и всичко е о.к.