Страница 1 от 1

ангренажен ремък

Публикувано: 09 сеп 2007, 23:36
от Николай
Преди две седмици купих Форд фокус 1.4и на 71000 км. от Пфое ауто. Шеф продавача след моя въпрос ми каза, че ангренажния ремък се смена на 120 000 км. Вярно ли е? До сега - 70 000 км. на фокуса не са му смемяли ремъка.
Моля за съвет! да го сменям или да изчакам ?

Публикувано: 09 сеп 2007, 23:59
от showMANiak
По принцип не съм много компетентен но 120к ми се виждат прекалено много :shock:
35-40к мисля че е нормално.

Публикувано: 10 сеп 2007, 00:02
от cocoff
Аааааааа, той на неговата да го сменя на 120 000!!! Ти си го смени да ти е мирна главата.

Re: ангренажен ремък

Публикувано: 10 сеп 2007, 00:22
от paci
Ако има черно на бяло, че те са сменили ремъка карай.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.

Re: ангренажен ремък

Публикувано: 10 сеп 2007, 00:31
от libra
paci написа:Ако има черно на бяло, че те са сменили ремъка карай.
Питай все пак де, но си дават пробег 120 000 км. ако те са го сменили.
В смисъл питанката ти да е такава, че ако те са го сменили и скъса преди това кво прайм.
Оправят я гаранционно, независимо в кой сервиз на МП е била подмяната. Условието е да се смени всичко, което се движи с него.
Проверявах преди две седмици за моята кола, та това ми казаха.
Незнам само дали трябва да се пази фактурата или гледат в базата данни кога е сменен. :roll:

P.S. Забравих да спомена, че при смяната задължително се сменят и болтовете(които държат зъбните колела) на разпр. валове и коляновия с нови, и то оригинални. Нещо, което го знаят само в МП май...

Публикувано: 11 сеп 2007, 22:06
от debug
120000км или 5 години - това ми казаха на мен при смяната. Гаранцията важи при представяне на фактурата, на която е отбелязан пробега. Цената за двулитров Зетек с три ролки е 480 лева.
Между другото по разни чужди форуми и сервизни ръководства дават смяната на 160000км...
Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.

Публикувано: 13 сеп 2007, 20:48
от redchampions
А кучи марки ремъци, като моя DAYCO например, на колко хиляди км горе-долу да го сменя?

Публикувано: 13 сеп 2007, 20:59
от cotecna
Знаеш ли във сервизната книжка на колата има тажлици в които е описано на колко км. какво се прави, при смяна на нещо се запосва на колко км. е сменено, най-лесно отиваш при приемчика даваш му ВИН-номера и в компа излиза на коя дата,км,и сманя ако има такава, а пък до колкото си спомням на 100000 се прави проверка на всички ремъци и ролки а на 110или120 мисля че беше смяната но пак повтарям не си спомнам говоря на изус

Публикувано: 14 сеп 2007, 00:18
от iv4oto76
debug написа:Старият ми Фокус изкара до 135000 (6 години) с оригиналния ремък, който видимо беше здрав при смяната.
На моя Фокус смених ремъка и ролките на 105 000 км ( 8 години )и майстора ми каза че ремъка и ролката са оригинални и не са сменяни и има още 10 000 - 20 000 но това бил максимума. Ако си сигурен, че е на 70 000 можеш само идеш да ти го погледнат и да отложиш смяната за сега

Публикувано: 14 сеп 2007, 11:13
от cocoff
Имаше тема за това, че и при най-унифицираното производство крайният продукт е с различно качество. Някой писа, че няма никаква разлика между форд, купен в Германия и в РБ...не мисля...та така и с ремъците.
Фабричният ремък може и да изкара 120000, но после, купешки ремък, монтиран върху започнали да се износват зъби и мотор хвърлящ макар и малко масло, ремък опънат на око...моля, моля... Грубо сметнато икономията е от 15 стотинки на ден при смяна не на 70 000, а на 120 000.