подаваш газ не вЪрви дави се

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
kocef
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
Местоположение: nedelino
Status: Извън линия

подаваш газ не вЪрви дави се

Мнение от kocef » 10 сеп 2007, 17:28

Здравеите!
Че да ви кажА чудо големо колата кат ми загрее подавам газ дави се, на малки обороти си работи супер. Смених комплект нови гарнитури жиглиори аве цял комплект за карбуратора смених бензинов филтЪр нов,вЪздушен нов промих продухах бензиновата помпа Сглобих го и нищо пак си го прави тва. ТрЪгвам сичко ок минавам 20-30 километра и почва пак подаваш газ не вЪрви дави се, спирам на място малки обороти супер, подавам газ дави се. Ша зема един чук и ша е разфасовам таз кола. Кажете от кво го прави тва ве хора идея вече си нямам фиеста92 г. карбуратор маи ша и ударя клечката тез дни за скрап много вЪрвят

Потребителски аватар
slaf4u
потребител
потребител
Мнения: 187
Регистриран: 29 авг 2006, 10:56
Модел на автомобила: ford escort 1,4mi 92'
Местоположение: сливен
Status: Извън линия

Мнение от slaf4u » 10 сеп 2007, 19:11

недей да чупиш колата. не си ли се замислял че може когато загрее колата да ти омекват маркучите и при подаване на газ някой от вакуумните такива да се сплесква и да се запушва?все пак не ти е първа младост колата и маркучите спичат. опитай да смениш тях. струват към 3,60лв/метър. ще ти трябват не повече от 2 метра с резервите.
просто предположение :)

Потребителски аватар
kocef
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
Местоположение: nedelino
Status: Извън линия

Мнение от kocef » 10 сеп 2007, 19:29

slaf4u написа:недей да чупиш колата. не си ли се замислял че може когато загрее колата да ти омекват маркучите и при подаване на газ някой от вакуумните такива да се сплесква и да се запушва?все пак не ти е първа младост колата и маркучите спичат. опитай да смениш тях. струват към 3,60лв/метър. ще ти трябват не повече от 2 метра с резервите.
просто предположение :)
и това го пробвах маркучите са наред вече си мисля че проблема мойе да е от датчика на хол или нещо по токоветеима една червена плочка пише ESP за какво е таз плочка и има букса с доста кабели на нея и един маркуч вакуумен кат го вадя не реагира нищо двигателя преди сам го махал и намаляха оборотите ся каст го махам от време на време се менят

Потребителски аватар
di_rtv
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 21 ное 2006, 22:02
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1995 1.6 16V EFI
Местоположение: Добрич
Status: Извън линия

Мнение от di_rtv » 10 сеп 2007, 20:02

Свали капачката на резервоара и пробвай пак ако е от нея почисти или смени с нова

Потребителски аватар
dimbatami
потребител
потребител
Мнения: 387
Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
Местоположение: ПЛЕВЕН
Status: Извън линия

Мнение от dimbatami » 10 сеп 2007, 20:41

ако си с автоматичен смукач е от него докато колата загрее върви после тои не се връща и тя се дави

Потребителски аватар
kocef
потребител
потребител
Мнения: 27
Регистриран: 08 сеп 2007, 17:52
Модел на автомобила: ford fiesta 92 god. karburator 1.1
Местоположение: nedelino
Status: Извън линия

Мнение от kocef » 10 сеп 2007, 21:19

dimbatami написа:ако си с автоматичен смукач е от него докато колата загрее върви после тои не се връща и тя се дави

с ръчен смукач сам на карбуратора астранното е че като натискам газта на загрят двигател се дави а като опана смукача не се дави и всивко тва на загрят двигател да му се не начуди човек вече кво е а тва скапачката ша го пробвам утре че вече се стамни не ми се ровичка вече

Потребителски аватар
batvale
потребител
потребител
Мнения: 8
Регистриран: 11 сеп 2007, 14:50
Модел на автомобила: Форд Мондео 1.8 16v
Местоположение: София 1404
Status: Извън линия

Мнение от batvale » 11 сеп 2007, 15:07

отиди на диагностика на двигател и аз имах същия проблем на Мондеото оказа се зацапан дебитомер който дава грешки към компютъра работа за 1 час и 42 лв.
На един мъж, като не му върви и жена му не умира!

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 11 сеп 2007, 15:12

kocef написа: с ръчен смукач сам на карбуратора астранното е че като натискам газта на загрят двигател се дави а като опана смукача не се дави и всивко тва на загрят двигател да му се не начуди човек вече кво е а тва скапачката ша го пробвам утре че вече се стамни не ми се ровичка вече
Колега, някой да се опитвал да ти настройва карборатора? Такак както го описваш на двигателя не му стига горивото, а въздуха му е много. И съответно неможе да стане нормално горене и гасне. Твърде бедна смес.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта