Страница 1 от 2

До 3500 Оборота и ... Край !!!

Публикувано: 20 сеп 2007, 23:39
от zagor13
Значе Форда стига на всяка скорост до 3500 оборота и повече неще.На пета стига едва-едва до 140 км/ч и това е... Дали е нормално за Такъв форд - тди 1994 - или си му има нещо? Натискам , натискам - ама не иска...На по-малките предавки почва да ручи яко като стигне до към 3500 оборота !

Публикувано: 21 сеп 2007, 10:01
от Dundee
Не мъчи колата бе, човек! Това е дизел и се кара в ниските обороти. Максималната тяга на колата идва към 2000 оборота. Няма нужда да я цедиш. Нормално е между 2000 и 2500 да вкараш горната предавка.
На пета трябва да може и малко повече от 140. С какво масло караш?

Публикувано: 21 сеп 2007, 10:08
от doctordre
е извинявай, ама какъвто и да е дизела не може да спира на 3500 оборота. прав си че не трябва да се мъчи, но принципно стига до по-високи обороти

Публикувано: 21 сеп 2007, 10:11
от Dundee
Аз разбрах смисъла на въпроса така: не иска да набира след 3500 оборота. Може да съм сбъркал.

Публикувано: 21 сеп 2007, 14:24
от isoiso
Нормално е да не иска има си ограничител на нафтовата помпа и това е - сигурно подлежи на някаква регулирова, но по мое мнение дизел над 3000 об не се кара

Публикувано: 21 сеп 2007, 16:42
от zagor13
Dundee написа:Не мъчи колата бе, човек! Това е дизел и се кара в ниските обороти. Максималната тяга на колата идва към 2000 оборота. Няма нужда да я цедиш. Нормално е между 2000 и 2500 да вкараш горната предавка.
На пета трябва да може и малко повече от 140. С какво масло караш?
Не я мъча - аз по принцип карам внимателно , но ми направи впечатление това , а и че не може повече от 140 и то с мъка ! Иначе превключвам точно на 2500 оборота и при следваща предавка пада на 2000 - под тия обороти не я държа!!!

Публикувано: 21 сеп 2007, 17:06
от cotecna
стига сте приказвали простоии бе хора, какво мъчене на 3000 оборота бе, мъчене е на 4500 и там някъде трябва да заглъхва вземи си прегледай филтрите и ако пак не върви отиди да ти направят един стенд на помпата ако трябва да погледнат и дюзите, както много пъти съм споменавал имах мондео 99-та тди, та при него беше така 4500-4600 об. почваше да забива а пък реално дърпаше от около 2200-2300 до 4000, та идеята е че тоя мотор е еднакъв с ескорта на колегата zagor13

Публикувано: 21 сеп 2007, 22:02
от shark
Карам служебен автомобил Ситроен Саксо 1,5 Д. Дизела за да върви му трябват обороти. Винаги го карам между 3000 и 3500 мин-1. Има ограничител, но той е на 5000 оборота. С тази кола съм вдигал 170 при 4300 оборота. Така, че сам си направи извода за твоята кола. Явно има нужда от диагностика.

ПС Мотора ми е на 154 000 км.

Публикувано: 21 сеп 2007, 22:04
от paci
А запушени гърнета или катализатор ?!

Публикувано: 23 сеп 2007, 22:53
от Jinxy
Моята правеше така когато бе запушен горивният филтър... просто се сменя и тръгва " като нова "....

Публикувано: 23 сеп 2007, 23:21
от zagor13
Jinxy написа:Моята правеше така когато бе запушен горивният филтър... просто се сменя и тръгва " като нова "....
Преди три хиляди километра смених маслото и трите филтъра - вече ако са `фалшиви` - това никой не знае! Всички викат , че са им най-хубавите !!! Само с тоя катализатор не знам как стоят нещата. Ще питам утре в Монтана в МотоПфое - а и някаква диагностика дали правят не знам. Веднъж питах и ми казаха , че имат документации само за новите фордове - след 2000-ната година!

Публикувано: 24 сеп 2007, 07:44
от traqn_savov
да не ти преплъзва ремъка на алтернатора :oops: :oops:

с една сиера дизелова точно така беше станало, показваше само 2000 :shock: :shock:

Публикувано: 24 сеп 2007, 08:39
от cocoff
zagor13 написа: ...
Преди три хиляди километра смених маслото и трите филтъра...
Ограничител на оборотите.
Заредил си утайките на някоя цистерна.

Публикувано: 05 окт 2007, 16:33
от schrack
Имаш проблем с турбото или дюзите щом като си сменил тези неща дето казваш значи това ти остава още аа има и още едно и това е ГНП :cry:

Публикувано: 05 окт 2007, 22:47
от zagor13
Не знам дали има връзка с горния проблем , но днес ми направи впечатление , че като запаля и заработва на точно 800 оборота. След около 5-10 секунди нещо щраква отпред и оборотите отиват веднага на 1000 и така си остават през целия ден - топла/студена - все си е на 1000 оборота !!!

Публикувано: 06 окт 2007, 16:11
от Dundee
Винаги е така, но чак днес си го забелязал. Цъква релето за подгревните свещи (изключва тока към тях) и като падне големият товар за генератора, на мотора му олеква. Но 1000 оборота са повече от нормалното. Би трябвало да са 850-900.

Публикувано: 08 окт 2007, 15:36
от cotecna
zagor13 написа:Не знам дали има връзка с горния проблем , но днес ми направи впечатление , че като запаля и заработва на точно 800 оборота. След около 5-10 секунди нещо щраква отпред и оборотите отиват веднага на 1000 и така си остават през целия ден - топла/студена - все си е на 1000 оборота !!!
е ако ти цъква климатика е нормално да ти спъва мощността , а отделно и оборотите, я пробвай дали не е от него и кажи.........

Публикувано: 08 окт 2007, 20:18
от zagor13
Не - нямам климатик , но се замислям за високите обороти.Ще отида до МотоПфое - Монтана да я видят.Но последния път като питах ми казаха , че имат документации и съответно ръчкат само по новите фордове - след 1999 !!!

Публикувано: 08 окт 2007, 23:23
от jumbo
Един Приятел имаше същия проблем с Астра-та - до 3500 об./мин. и край (пак турбо дизел)
Той смени някаква гарнитура май на главата и се оправи така че провери и това
:roll:

Публикувано: 09 окт 2007, 22:29
от mistyrain
Zdrasti zagor13,

И при мен го има същото. Върви си като пич колата и като гледам са ни едни и същи колите. При мен си набира сериозно и някъде след 3500 или малко повече почва да не и стига сила. Предполагам си му е толко силата или както казаха по-горе има някакво ограничение с цел предпазване. Ако искаш пиши, аз съм в софия сега ако и ти си тука да ги сравниме ако това ще ти е полезна инфо. Ако не в Лом може да се засечеме :).
Колкото до оборотите и щтракането след няколко секунди и качването от 800 на 1000об, отново при мен е точно както го описваш. Колегата Dundee е много прав. При мен винаги е на 1000 и не мисля че е проблем (порпавете ме ако греша).