Страница 1 от 2

Опитва се да гасне в полузагрято положение

Публикувано: 15 окт 2007, 16:52
от darmadan
От известно време имам следния проблем: При студен двигател нямам проблеми с оборотите, при загрял двигател няма проблеми но при полузагрял двигател минималните обороти падат до 450 и се опитва да гасне. Прави ми впечатление че при полузагрято положение като спирам на крътовише се опитва да гасне и когато спра си ги вдига до нормалните. Иначе ако угасне , като го запаля отново оборотите са нормални, форсирам на място и пускам педала -пак се опитва да загасне. Форд ЕСКОРТ 91г. 1.6 EFI 105к.с

Публикувано: 15 окт 2007, 17:25
от grgeorgiev
И при мен се случва. Подозирам, че не ECU-то не получава вярна информация от датчик, но не знам от кой датчик. Докато е студена го няма този ефект, защото не "слуша" датчиците, а си кара в режим "студен двигател".

Публикувано: 15 окт 2007, 17:56
от cotecna
Колеги я погледнете тук

Публикувано: 16 окт 2007, 12:08
от darmadan
На моя двигател няма МАФ . Днес изчистих клемите на комутатора, като че ли е по-добре. Смятам да почистя клемите и на датчиците, и ако не се оправи ще почна да им меря параметрите .

Публикувано: 16 окт 2007, 13:25
от vladislav
Колега и аз го имам от време на време този проблем само на бензин на газ не. На какво се дължи трудно ще ти каже някой от форума и аз съм опитвал много неща оправя се за няколко дена и пак почва.
На първо време може да си направиш един ресет с откачване на минуса на акумулатора за около 5-6 мин. и после едно "обучение" колкото и странно да ти звучи на "компа". Разбира се може и да си почистиш и клапана на празния ход и за двете неща има писано тук да не повтарям написаното от други колеги.
Много ме съмнява че всичките тези проблеми идват от едно недоизмислено табло с бушони, лошото е че много трудно би се ремонтирало, освен ако не се хванеш сам или приятел да презапоите всчки споики. Надявам се да се оправи от първите две неща, това с таблото е по-сложното.

Публикувано: 16 окт 2007, 14:21
от cocoff
vladdko написа: Много ме съмнява че всичките тези проблеми идват от едно недоизмислено табло с бушони...
Да разбираме ли, че причина колата да прекъсва е недобре загрялото табло... :P

Публикувано: 16 окт 2007, 14:49
от vladislav
[quote="cocoff"][/quote]
Е това е мое предположение разбира се за ескорта от тази година, незнам дали е загряло или студено, но от него идват проблемите с неработещи неща. За фиестите може би ти ще кажеш 8)

Публикувано: 16 окт 2007, 17:26
от darmadan
Всичко съм опитвал. Но това с таблото е идея. Преди 3 години от лоша спойка на това табло ми отказа бензиновата помпа. Това табло е с едни релета по него. Презапояването му не ми е проблен. Благодаря за идеята.

Публикувано: 21 окт 2007, 23:34
от jumbo
Провери дали не е от " регулатора на обороти " че на мен от там ми се оказа същия проблем

Публикувано: 22 окт 2007, 17:13
от darmadan
Колега Jumbo ако става въпрос за регулатора на минималните обороти със стъпковото моторче - чистил съм го доста пъти.Ако знаеш как се разглобява кажи как става .

Публикувано: 22 окт 2007, 18:06
от vladislav
Има ли ефект от презапояването на таблото с бушоните?

Публикувано: 23 окт 2007, 08:27
от darmadan
Събота и неделя ще го спирам от движение и тогава ще го правя. При всички положения има , няма ефект ще напиша какво е станало.

Публикувано: 28 ное 2007, 11:29
от darmadan
Отворихме таблото, презапоихме всички спойки(четох ги до 200 и спрях да чета). Вътре имаше много откъснати от тях и окислени пътечки, не мога да разбера защо не са лакирали платките. С обикновен поялник е трудно , добре че приятеля ми има вакумна станция.Отначало като я запалих всичко беше перфектно, после два пъти загасна на минимални обороти и пак се оправи. Ще я покарам малко и ще споделя окончателните впечатления.Сега обаче помпата започна да работи постоянно при контакт , бяхме я байпасирали преди време ще видя от какво е. Сърдечни благодарности на колегата Vladdko за идеята с таблото.

Публикувано: 30 ное 2007, 16:21
от darmadan
Същата работа. Май ще излезе че клапанчето за мин.обороти на работи както трябва.

Публикувано: 25 яну 2008, 09:51
от bushy
здравеите аз сам от скоро с форд обаче имам един проблем колата ми е форд ескорд 1.6 инжекция ефи кабрио и неиска да запали смених сже6ти никав ефект све6титте ми се мокрят с бензин казват ми че можело центроеката да е зле можело датчиците за топло и студено ма нз палаго на дурпане и немойе да се исфорсира се едно не6то го души пусна ли газта огасва на вуртене немойе да запали изобщо помогнете моляви ина4е е невероятен кабрио сичко ел по него перфектен но кайете какво да сторя какво му е моляви помогнете . мерси предварително

Публикувано: 25 яну 2008, 20:58
от paci

Публикувано: 25 яну 2008, 23:30
от ewgeny
Колеги, ако това нещо го прави на газ и най-вероятни е време да си смените платната на изпарителя.

Публикувано: 26 яну 2008, 10:21
от bushy
не не не колега аз нямам газ за мене колата си е или на бензин или дизел стига с тия глупости газ метан това за боклуци ако има разрешение на проблема кажете

Публикувано: 31 яну 2008, 13:50
от vladislav
Колега "Bushy" имаш ли 12 волта на бубината, 12 волта на EDIS /за паленето ако там няма, няма и да запали/, сега ако ти кажа че е лошо табло на предпазителите може и да не е вярно.
Последно в събота си мих колата и се оказа, че кората на левият калник не стига до горе и при миене и минаване през локви се мокреше буксата на EDIS и самият той. От там имаше едно забиване на бензин и давене буквално - не искаше да върви (но пък иначе палеше). Подсуших я и се оправи, сега сложих една ламарина да не се мокри, за сега на бензин няма проблем.Това и беше проблема защо се появи сега не знам, предполагам не за първи път се мокри, то и както е сложено няма как да не се мокри, но за теб е по важно да се види дали има ток на бубината и на запалването.

Публикувано: 31 яну 2008, 15:18
от venom4o
значи щом ти го прави само на бензин и само на загрят мотор занчи става въпрос за датчика на температурата който е за компа.. не този за стрелката.. Преди да купуваш моторче за ниските пробвай с тоя дачик 1-во