Страница 1 от 1
До дизел феновете и спецове!
Публикувано: 02 апр 2005, 22:09
от GT
Здравейте фенове!
Imam edin problem iskam da proverq za edna 4ast na naftovata pompa na moqta Fiesta 1.6D('86) v internet, no ne znam kak se kazva na anglijski.
4астта е, така наре4ен "сензор за студено палене" или по-точно е нещо като инжентор, който пуска повече нафта, когато двогателя е студен. След достигане на определена темп. той се "затваря". Нещо като смукач при бензиновите ДВГ?!?
Някой знае ли как се казва тази част на български и как е на английски?!?
Благодаря ви предварително!
Публикувано: 03 апр 2005, 00:51
от sharp
Не си уточнил каква е марката на помпата-Bosch или Rotodiesel(Lucas CAV)- и двата модела се монтират.
Публикувано: 03 апр 2005, 07:00
от GT
sharp написа:Не си уточнил каква е марката на помпата-Bosch или Rotodiesel(Lucas CAV)- и двата модела се монтират.
Много се извинявам!
Става ? за Bosch.
Много съм прост еййййй ...
БОШ или РОТОДИЗЕЛ
Публикувано: 03 апр 2005, 13:56
от bilder
TE и двете мисля че имат обогатител
Публикувано: 04 апр 2005, 17:46
от Overclock
И двата модела имат обогатител, на Lucas са с ел. магнит и датчик (терморезистор), Bosch са доста по-различни, но незнам точно какви са.На Renault 19 са с биметална пластина и жило.Твойта трябва да е Bosch, нищо не знам за тях

Публикувано: 04 апр 2005, 20:41
от GT
overclock написа:И двата модела имат обогатител, на Lucas са с ел. магнит и датчик (терморезистор), Bosch са доста по-различни, но незнам точно какви са.На Renault 19 са с биметална пластина и жило.Твойта трябва да е Bosch, нищо не знам за тях

Благодаря много, но не разбрах как се казва точно тази уйовина(дет се вика) - обогатител, терморезистор, ел. магнит, датчик ...?!?
Знам, че ми е тъп въпроса, но ми трябва точното наименование и е по-добре да е на английски, моля!

Публикувано: 05 апр 2005, 00:16
от sharp
Трудно мога да ти помогна в случая,щото съм се занимавал най-вече със френски дизели,както и с такива на Ауди,Фолксваген. Помпата Бош на Фиестата е с доста по-различно пусково устройство.
На английски в най-общ смисъл се нарича "cold start device"
Имай едно наум,че има два вида пускови устройства- такива за увеличаване порцията гориво(все едно подаваш повече газ) на празен ход и други,за увеличаване на ъгъла на изпреварване на впръскването при стартиране на двг-авансатори(ръчни и автоматични). За Фиеста и Ескорт знам със сигурност,че нямат ръчни.
Кажи все пак какъв е проблема,ако изобщо има такъв, пък винаги може да се измисли нещо.