FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
nikman
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 01 юли 2007, 22:02
Модел на автомобила: Mondeo GLX 1.8 16v'94
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?

Мнение от nikman » 11 ное 2007, 22:27

Здравейте колеги,мисля да купувам една фиеста 1.8Д,91 година със скъсан ангренажен ремък...Искам да питам знае ли някой какви са последствията от това?Има ли "защита",няма ли...Помпата към този ремък ли е зацепена?Евентуално ако знаете цени на части-клапани,ремък,ролки и т.н.
Благодаря предварително!!!

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 12 ное 2007, 01:35

Няма никакви защити. Това пък, със защитите, кой ви го е казал? Помпата е на друг ремък, но това в скучая няма никакво значение. Купувай смело. Аз ще ти продам глава на тънки пари. Може и цял двигател. Комплект ремъци с ролките излиза към 150 лева. Може и 180. Зависи от производителя.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: FIESTA 1.8D-Скъсан ангренажен ремък,последствия?

Мнение от kEFi » 12 ное 2007, 10:45

nikman написа:Здравейте колеги,мисля да купувам една фиеста 1.8Д,91 година със скъсан ангренажен ремък...Искам да питам знае ли някой какви са последствията от това?Има ли "защита",няма ли...Помпата към този ремък ли е зацепена?Евентуално ако знаете цени на части-клапани,ремък,ролки и т.н.
Благодаря предварително!!!
Според мен и доколкото съм чел по проблеми от това естество (тук) е по-добре да се въздържиш от тази покупка. Естествено - избора си е твой, а и си зависи за какво ти трябва колата. Във всеки случай ремонта на двигателя ми се струва нецелесъобразен (от моя гледна точка)...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 12 ное 2007, 10:52

Аз те съветвам да не се занимаваш със този двигател .. Ако е отворен и се вижда какво му е тогава може.. Но да не се окаже ,че са счупени и буталата ,което е малко вероятно но все пак...

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 12 ное 2007, 18:24

И ако му дават колата за 300 или 400 лева пак ли ще мислите така?
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Kerosin
потребител
потребител
Мнения: 120
Регистриран: 26 окт 2007, 14:52
Модел на автомобила: sierra 2.0 ohc,sierra 2.0 купе
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kerosin » 12 ное 2007, 19:02

Колеги ако наистина колата я дават много евтино може и да си заслужа ако човека е ентусиаст.А защита е много грешно понятие.Тва зависи дали колата е с хидравлични повдигачи на клапаните или е с пружини(което е най вероятно).Иначе и моят съвет е ако не му се занимава да търси части по морги и блъснати коли да не я купува

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 12 ное 2007, 19:05

nikman


Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Мое си мнение де, но всеки шофьор знае че ролки и ремък са основен и много важен консуматив за мотора.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

tzvtz
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 30 авг 2007, 19:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD
Местоположение: Vratza
Status: Извън линия

Мнение от tzvtz » 12 ное 2007, 22:23

Колега, наскоро минах по същия път и мога да ти дам следния съвет: ако разбираш от ремонти или имаш познат, който да ти вземе по-малко пари не се чуди. Ролките и ремъците ми излязоха 178 лв, бутало си намерих за 30 лв., клапаните не знам колко са, защото си имах, но може да са ти и здрави. Най-сериозния проблем ми беше разглобяването, защото свалях двигателя. При добро желание за 1-2 дни си готов. Но най-важното е да ти харесва колата.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 12 ное 2007, 22:28

Kerosin написа:Колеги ако наистина колата я дават мн евтино може и да си заслужа ако 4овека е ентусиаст.А за6тита е мн гре6но понятие.Тва зависи дали колата е с хидравли4ни повдига4и на клапаните или е с пружини(което е най вероятно).Ина4е и моят съвет е ако не му се занимава да търси 4асти по морги и блъснати коли да не я купува
И кво като е с хидравлични повдигачи, ако не е предвидено ще си удари клапаните и нищо не помага.
Какво значи "или е с пружини(което е най вероятно)", то всички клапани са с пружини независимо с какви повдигачи са.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 12 ное 2007, 23:51

Казах, че въпросът с главата или евентуално с целия двигател му е вече уреден. Трябва да си купи ролки и ремъци. Това е. И един ден работа...
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
nikman
потребител
потребител
Мнения: 37
Регистриран: 01 юли 2007, 22:02
Модел на автомобила: Mondeo GLX 1.8 16v'94
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от nikman » 13 ное 2007, 00:12

Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш... :wink: )

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 ное 2007, 00:27

На дизелите удрят.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 13 ное 2007, 00:36

всички дизелови мотори удрят... И на мойта сиера не удря.. Треябва да си купя един ангренаж да си имам ако скъсам...

Потребителски аватар
bdjon
потребител
потребител
Мнения: 108
Регистриран: 25 апр 2007, 08:00
Модел на автомобила: ford fiesta 1.3 i 1997- colt 97i
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от bdjon » 13 ное 2007, 08:37

нещо ми се виждат множко :? 900 лв ама ти си знаеш

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 ное 2007, 11:49

Бе ти да не си се напушил? Аз за 900 лева продадох кола в движение с гражданска отговорност и т.н. Даже един от форума напираше да я купи, но нещо го спря факта, че трябвало да и купи винетка. :P Какви са тези глупости? Даваш му 350 лева за да не я даде на вторични и толкова. Айде, от теб да мине 400. Бегай от тоя надалече. Прави те на луд!
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 ное 2007, 12:48

nikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш... :wink: )
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпрос

cotecna
потребител
потребител
Мнения: 229
Регистриран: 12 юли 2006, 13:49
Модел на автомобила: escort rs turbo 88
Местоположение: varna
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от cotecna » 13 ное 2007, 12:57

Ето и пример за скъсан ремък
Прикачени файлове
xr3i.jpg

Vaklin
потребител
потребител
Мнения: 622
Регистриран: 26 яну 2006, 17:50
Модел на автомобила: Puma 1.7 Zetec-s в процес на тунинговане
Местоположение: Козлодуй
Status: Извън линия

Мнение от Vaklin » 13 ное 2007, 16:32

cotecna написа:
nikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш... :wink: )
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпрос

Двигателите, в зависимост от типа на горивната камера се делят на две категории. Такива, на които клапана в максимално повдигнато положение не достига до буталото в горна мъртва точка и такива, на които достига. Дизелите, които не са с директно впръскване, са от първия тип. За тези с директно впръскване е малко както дойде. Този двигател е с форкамери и шанс няма. Далавера е, ако се счупи коляновия вал. В този случай буталата и биелите (понякога) оцеляват.


Опааа .... грешка! Не коляновия, а разпределителния вал. Извинявам се.
Последна промяна от Vaklin на 13 ное 2007, 19:14, променено общо 1 път.
_______________________________________
Ваклин Христов
Автомобилна диагностика ЕООД
П.К. 79
3320 Козлодуй

Ремонт на дизелова горивна апаратура.

Потребителски аватар
traqn_savov
потребител
потребител
Мнения: 932
Регистриран: 03 май 2007, 20:23
Модел на автомобила: citroen xsara 1.4i 99 silverlight
Местоположение: VARNA
Status: Извън линия

Мнение от traqn_savov » 13 ное 2007, 19:01

orlinm написа:nikman


Колега ако наистина ти я подаряват тази кола я вземи пък я мисли кое как да поправиш. Но аз си мисля, че щом са я оставили ремъка да и се скъса значи нищо не и е пипано по подръжката и обслужването и е доста вероятно доста други елементи да са и повредени....
Абсолютно вярно..

Били са абсолютни цигани, предишни собственници.
Форум на българските неспециалисти.
Траян Савов:
Генерален спонсор на Глобул-ад, Виваком, еон българия и ром-петрол....

а мен кой ще спонсорира.?!!?!!?

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 ное 2007, 19:29

cotecna написа:
nikman написа:Благодаря за отивчивоста!!!Ще помисля още малко,колата е продават за 900лв.Ще съм благодарен за още мнения.
Под "защита" имах предвид като се скъса ремъка дали удрят клапаните в буталата (на опел 1,3 и 1,4 не удрят примерно-слагаш ремъка и палиш... :wink: )
Искам да ти кажа, че ВСИЧКИ удрят разликата е ,че ако се скъса на ниски обороти може да не пострада много мотора ама при високи обороти чупи клапани,повдигачи,забиват се в буталото,в главата,в блока, където свари, няма кола на която като се скъса ремъка да си "прибере" клапаните и да не удари бутало по простата причина, че разпр. вал спира да се върти, а пък мотора продължава по инерция докато стане мармалад, ако някой е имал "късмет" при скъсан ремък това е друг въпрос
Точно на такъв двигател, като на снимката скъсах ремък със 90км/ч на 4та (обороти около 3000), само смених ремъка и я подкарах.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта