Страница 1 от 1

Fiesta Pro 1.3 mi '95 проблем с оборотите

Публикувано: 28 ное 2007, 16:13
от expert
Здравейте отново , преди седмица две бях пуснал тема за охлаждането на моята фиеста и съм ви безкраино благодарен че ми помогнахте.Ето обаче проблемите се редят един след друг и ще се радвам и този път някои да отдели 2 минути ако е имал същия проблем.Става дума за това че колата до преди две седмици си правеше един проблем.При отнемане на газта оборотите падаха до 400 - 500 и след секунди се възтановяват.От два три дни обаче си е така постоянно , дори се изгася мотора и предвид трафика тук съм принуден да я паля на скорост за да се изнеса , което нее хубаво за катализатора , но както и да е...Със серво на волана е и като изгасне мотота е доста стряскаща ситуация в завой.Та закарах я на диагностика, където ми казаха колата е ОК.Забиване при рязко подаване на газ почти няма(за части от секундата има прекъсване което според мен е нормално за МИ)Днес обаче ми се наложи да стигна по бързичко до работа и тръгнах при студен двигател и опа... Мислех си че знам каква и е мощноста но бараката ме изненада.На 2000-2500 оборота тя си върти гумите без да усеща затруднение и дойде великия момент в които мотора се затопли и мощноста вече я нямаше.Проблема с оборотите е е еднакъв и при студен и при топъл мотор.Разликата е в мощноста , като при студен мотор е по голяма.Малко съм далеч от мисълта за бутала цилиндри и сегменти тей като мощноста като загрее си я губи изведнъж..

И така по колата остана оборотите и мощноста да се оправят а според мен проблемите са от един източник , незнам...Надявам се някой да ми помогне щото компиутрите казват че колата е перфектна.

Кабелите за проверени , контактите почистени.

А да пропуснах да спомена че рязко си променя количеството консумирано гориво, което ще рече, че преди когато направи проблема гори повече.А сега си го прави постоянно и както се сещате си гори в повечко.
Разорих се от майстори и сервизи и затова се обръщам към вас.
Моля помагайте..

Публикувано: 28 ное 2007, 20:04
от cocoff
MAF и/или клапан за презен ход. Изчисти ги и дано се оправи :)

Публикувано: 28 ное 2007, 20:57
от expert
Какво имаш под предвид за клапан за празен ход. Тази вечер дори ми направи за първи път друг проблем.Давам газ пук тя не върви , повече от 1500 оборота не вдига и забива муцуната при повечко газ, и така 1 минута сам се влачил докато се оправи.А за почистването вече съм го направил , мисля си вече да сменя и потенциометъра да видя к'во ще стане.Вече съм го ремонтирал веднъж , бяха му оголени кабелите.., ама може и вече да си е заминал.Не прекъсва но незнам нормално ли е в краино положение да ми дава близо 1 КОМ а не както един нормален потенциометър 0 ОМ???..
Мерси за съвета.

Публикувано: 29 ное 2007, 09:33
от nhk
expert написа:Какво имаш под предвид за клапан за празен ход. Тази вечер дори ми направи за първи път друг проблем.Давам газ пук тя не върви , повече от 1500 оборота не вдига и забива муцуната при повечко газ, и така 1 минута сам се влачил докато се оправи.А за почистването вече съм го направил , мисля си вече да сменя и потенциометъра да видя к'во ще стане.Вече съм го ремонтирал веднъж , бяха му оголени кабелите.., ама може и вече да си е заминал.Не прекъсва но незнам нормално ли е в краино положение да ми дава близо 1 КОМ а не както един нормален потенциометър 0 ОМ???..
Мерси за съвета.
То в зависимост от модела потенциометрите дават различни параметри.

И аз смятам, че може да е от клапана за празен ход. Напиши точно модела на двигателя и ще ти кажа къде е.

Публикувано: 29 ное 2007, 14:27
от expert
То в зависимост от модела потенциометрите дават различни параметри.

И аз смятам, че може да е от клапана за празен ход. Напиши точно модела на двигателя и ще ти кажа къде е.
това е карбуратора
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044

Направи ми впечетление днес като махнах капака на въздушния филтър че бензина се стича видимо по стените а нее на прах.Регулатора го знам къде е ама от каде точно се регулира налягането незнам. И колко бара трябжа да е.Пак казвам че мотора е 1.3 ми , типа не го знам кой е - с верига и долен разпределителен вал е , нямам МАФ, имам МАП + някои друг температурен сензор и сондата.Това е.

Използвай бутона "промени"!

Публикувано: 29 ное 2007, 15:04
от cocoff
Налягането - 0.24 to 0.38 bars
Моторчето за празен ход е #5

Публикувано: 29 ное 2007, 19:17
от jordj
expert ,
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е моно инжeктор да прилича на карбуратора но няма поплавък и казанче за гориво а има един инжектор централен.

Публикувано: 30 ное 2007, 01:21
от expert
jordj написа:expert ,
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
Това е моно инжктор да прилича на карбуратора но няма поплавък и казанче за гориво а има един инжектор централен.
Приятел , има и температурен датчик , TPS , регулатор налягането , ама си впръсква бензин във всмукателните и за по простите като мене си остава каргуратор.Аз съм по кабелите не по клапаните :).И вече си мисля да пасна един еднокамерен "асъл" карбуратор че ми писна вече от МАП, ЕЦУ, Ламбда и тем подобни.Какво ли не смених.Гледах днес напрежението на тпс-а на изхода което при нормална работа на двигателя трябва да си е 0,5 Волта.Еми толкова са но работата на мотора е ненормална :( Ще са блъсна някаде както ми изгасва по завоите с това серво...:(

Публикувано: 30 ное 2007, 10:09
от jordj
expert,ако смениш моноинжектора с карбуратор отсега давам заявка за него(Моноинжектора).И моя прави проблеми от време на време,но добре че съм и на газ та е по рядко.

Публикувано: 30 ное 2007, 15:14
от expert
Да попитам и още нещо.Отпред на скоростната кутия има някакъв сензор ли е ключ ли незнам ама без да искам го счупих.Влизаше няква букса там.Това ли е ключа за светлините при задна скорост или сам счупил нещо по важно? Незнам щото те светлините за задната от както съм я взел не съм ги виждал да работят?.. И другото което забелязах е че колата когато е на свободна и в движение оборотите не се качват а си стоят на мизерните 400-500.Когато обаче спра на място се вдигат до нормалните.и така до следващото подаване и отпускане на газта!?.Интересна кола , немам думи вече (и пари)...

Публикувано: 30 ное 2007, 16:55
от paci

Публикувано: 30 ное 2007, 23:32
от expert
Паци , ми аз говорех за отпред а не за отгоре на предавателната кутия, но пък след твоя постинг се замислих за нещо незначително.Когато взех колата която няколко години беше прекарала в гараж първото нещо което забелязах беше че скоростомера не работи.Такава грешка беше запаметил и компа след диагностиката, но отворих таблото за да сменя цвета му с бял и след затварянето и поставянето му стрелката отчита съвсем нормално...
А сега де.. Механиката ако работи а електрониката не може ли да ги прави тея мизерии фиестата.Преди бесше проблемна от време на време , после се стигна до там че от време на време се оправя и сега си е проблема постоянно и дойде време да я хвърлям.Да ама не.Ако нямате конкретни идеи по въпроса ще започвам смяната на датчиците един по един и до където стигна.По заплатено време по един сензор и така.В съседния сервиз дето уж са водят най-добрите за региона, двамата главни монтиори са скараха от каде е проблема и след това постигнаха споразумение че и двамата незнаят.Казаха ми да сменям сичко.И незнам к'во да правя вече..

Публикувано: 01 дек 2007, 14:26
от The seven
expert написа:Паци , ми аз говорех за отпред ...
Ако става дума за това, нарича се CPS, датчик за положението на коляновият вал. Можеш да прочетеш за него тук

Публикувано: 01 дек 2007, 18:21
от buhap
Не видях да казваш ,че си рестартирал ЕКУ-то.

Публикувано: 03 дек 2007, 01:22
от expert
Значи за датчика - за светлината за задна скорост е.Открих проблема какъв е и все още нямам време да го отстраня.По Колата частите не ги знаех какви са! Вече знам какво е MAP , TPS , температурни и други датчици.Кое обаче е компа на колата ? Това на което пише "Motorcraft" и е разположено в близост до MAP или тва дето е в купето от дясно под жабката.Видя ми се стабилна електроника :)..Първия проблем беше запушен отвор в една тръбичка -тази между капачката на маслото филтъра и карбуратора.Така колата спря да гаснее но проблемите с оборотите си останаха.Втория проблем е електрически и по-точно с буксата предполагам - на този контролер под жабката.Когато натиснах обувките на долу се оправи форделка но уви при първата дупка се размести пак нещо и пак проблем...Слизам, пипам там , чивъркам , ми колкото пъти пипна толкова пъти стават нестабилни оборотите.Вие какво ще кажете - букса ли да сменям или да презапоявам обувки , ако въобще са запоявани някога.Куджа кабел влиза там и доста нерви ще трябват , но поне разбрах къде е проблема.

Re: Fiesta Pro 1.3 mi '95 проблем с оборотите

Публикувано: 23 апр 2010, 17:28
от VladimiRR
ако не си решил проблема още имам две такива фиести само дето едната е 1.1 другата като твоята тая дето е като твоята работи перфектно ела ще заменим тва онова и ше разберем за какво става дума - скайп vladimirracing

Re: Fiesta Pro 1.3 mi '95 проблем с оборотите

Публикувано: 23 апр 2010, 17:51
от gazetto
VladimiRR написа:ако не си решил проблема още имам две такива фиести само дето едната е 1.1 другата като твоята тая дето е като твоята работи перфектно ела ще заменим тва онова и ше разберем за какво става дума - скайп vladimirracing
Мнение от expert на Пон 03 Дек, 2007 2:22

Сигурно го е оправил........ :D: