Страница 1 от 2
Съединителя отделя горе
Публикувано: 30 ное 2007, 23:23
от G2233
Колеги интересува ме дали се регулира съединителя на Ескорт или е саморегулиращ се. Защото направих един малак тест-опънах ръчната и се опитах да потегля на 3та, но колата угасна. По тази логика на теста съединителя би трябвало да е добре и все пак отделя горе спрямо нормалното. Когато тръгвам на първа трябва да подам повече газ. Кажете си мнението дали може да изкара така още към 2000км ако е за смяна.Благодаря предварително
Публикувано: 01 дек 2007, 00:29
от HACKO
Има два варианта. Повечето са със саморегулиране, но има някои имат винт на педала, като се навреш отдолу ако го има ще го видиш.
Питаш дали ще изкара 2000 км. Отговора е може да изкара а може да не изкара (няма как да се предвиди). Това че е горе предполага че е в края на ресурса си. За съединителя 1000км в града са може би колкото 10000км извън.
Публикувано: 01 дек 2007, 10:17
от mrdds
моя също е така,горе отделя,но на 3-та изгасва,но и аз като теб си викам ,че ще изкара още 2-3000км до пролетта ,че като ми е студено с нищо не ми се захваща по колата,камо ли със смяна на съединител.
Имам опит със много износени съединители(имахме автосервиз сервиз преди 10-тина години).Симптомите са следните:
1.Започва да отделя все по нагоре.
2.Започва да преплъзва по нагорнища,когато подадеш по сериозно газ оборотите се вдигат ,а скоростта не се увеличава.
3.започват да влизат скоростите все по трудно и трябва да чакаш да слезнат оборотите за да влезе.
4.И на последно място неможеп да тръгнеш от място.
Пробега от първия до последния симптоп е много различен.Ако си рацер и пилиш гуми едва ли ще изкара повече от 50км.Ако я караш нормално може би 3-4000км
Публикувано: 01 дек 2007, 16:50
от G2233
Да. Мерси за отговора. М/удругото имам болт със шестограм долу на педала на съединителя,на каде трябва да го завъртя за да се нормализира отделянето.При положение че ми отделя горе.
Публикувано: 01 дек 2007, 17:32
от AlexP
Развивай го с по 1 оборот и тествай - по метода на пробата и грешката.
Публикувано: 01 дек 2007, 19:54
от G2233
Значи викаш да го развивам,защото аз милих да го завивам
Публикувано: 02 дек 2007, 00:53
от chains
Пробвай и двете посоки и на принципа проба/грешка ще установиш кой е оптималния момент!

Публикувано: 02 дек 2007, 07:22
от AlexP
Да, развивай го, докато почнат да хъркат първа и задна. После върни малко (3-4 оборота може би). Трябва хем да отделя долу (в първата 1/2 от хода на педала от долу нагоре), хем да може да включваш скорости.
Публикувано: 02 дек 2007, 16:17
от G2233
Колеги. Поучи се. Сега си отделя нормално посредата. Нали това не значи че съединителя ми е за смяна?
Публикувано: 02 дек 2007, 17:36
от chains
Ако не буксува и предавките се сменят гладко - значи е ок!
Публикувано: 02 дек 2007, 18:56
от G2233
Ами чак пък гладко - не,ама това само го прави на студен двигател(малко трудно влизат). Иначе като я покарам и загрее си влизат нормално. Това означава ли че на скоростната кутия трябва да се смени маслото или да се долее,но мисля че е най-добре да се смени.Какво е ващо мнение.?
Публикувано: 02 дек 2007, 19:01
от HACKO
Нищо не ти трябва, а щом се нормализирало положението на педала, ще те докара до Б-я. Въпреки това се наслушай по нагорнище като подадеш рязко газ да не се повишават оборотите без съответно колата да се ускорява (горе-долу като автоматична кутия).
Публикувано: 02 дек 2007, 19:22
от trayan
Здравейте, и аз имам същия проблем, но все пак не разбрах колегата в коя посока завъртя шестограма на съединителя за да го регулира?
Публикувано: 02 дек 2007, 19:47
от chains
При отрицателните темп. сутрин е нормално в началото предавките да се превкл. леко затруднено - маслото се е "сгъстило"!
Публикувано: 02 дек 2007, 20:02
от G2233
Trayan. В моят случей направих един пълен оборот на шестограма в посока - с/у часовниковата стрелка
Публикувано: 02 дек 2007, 20:56
от trayan
Благодаря за инфото, утре ще опитам и аз и ще споделя резултата.
Публикувано: 03 дек 2007, 23:51
от trayan
получи се и при мен. завъртях шестограма обратна на часовниковата стрелка около 2 оборота и резултата е на лице. благодаря
Публикувано: 15 дек 2007, 18:00
от hose11
имам същия проблем но на моето мондео нямам болт който да завъртя...аз ли него намирам или модела е саморегулиращ...
Публикувано: 25 дек 2007, 23:36
от Костадин
Колеги, почти на всички "Zetec" от 1995/1998 саединителя е саморегулиращ се: болтовете под педала са само за корекциа на хода на педала. Регулирането на педала не ви оправя проблема, т.е.:
колкото по-малко седите на саединител или по-малко форсирате = толкова по далеч ще стигнете

Публикувано: 26 дек 2007, 12:32
от [RS]Coswort
хаха пичове и аз иам същия проблем но жилото е скъсано и е завързано с една тел ...............

желязна количка

с тел и малко лепило сичко се оправя
