Страница 1 от 1

Проблем - може би бензинова помпа?

Публикувано: 25 май 2005, 14:52
от racer11
Ето го и проблема - след 160 колата "издъхва" все едно съм с бензин 86 :cry: За да вдигна 170 ми трябва поне още минута, а за повече от 170 ми трябва сериозно спускане. Забележката тук е, че това става при ниво на горивото в резервоара под половината. При резервоар над половината си вървя със 190 на равно с 3-ма човека + багаж без проблем. А при най-малкото спускане подминавам 200 :D

При нормална употреба колата върви добре, независимо от количеството бензин в резервоара.

Предполагам, че проблема е в бенз. помпа, ама защо да не питам и вас :D Казвайте идеи, съвети и т.н.

Публикувано: 27 май 2005, 16:30
от racer11
никой ли няма идея бе хора?

Публикувано: 27 май 2005, 16:50
от Brock
Според мене проблема не би трябвало да има нищо общо с бензиновата помпа, защото пак СПОРЕД МЕНЕ нивото няма нищо общо със способността на помпата да прави налягане в тръбопровода до инжекторите :roll:


:twisted:

Публикувано: 28 май 2005, 09:06
от racer11
Brock написа:Според мене проблема не би трябвало да има нищо общо с бензиновата помпа, защото пак СПОРЕД МЕНЕ нивото няма нищо общо със способността на помпата да прави налягане в тръбопровода до инжекторите :roll:


:twisted:
е дай тогава предположение де :D

Публикувано: 29 май 2005, 12:19
от jabkov
:P Карай винаги с пълен резервоар :P
Сега сериозно. Наистина не мисля че нивото има нещо общо с мощността. :roll:

Публикувано: 29 май 2005, 19:08
от racer11
jabkov написа::P Карай винаги с пълен резервоар :P
Сега сериозно. Наистина не мисля че нивото има нещо общо с мощността. :roll:
е как тогава ще обясните този "феномен"

Публикувано: 30 май 2005, 09:06
от Jinxy
просто идея
Ако има дупчица на тръбата в резервоара от която смуче помпата и тя е някъде посредата на резерв. когато е пълен смуче ОК, но когато дупката засмуква въздух ( резерв. е пълен 1/2) сместа се обеднява и имаш загуба на мощност.

Публикувано: 30 май 2005, 09:08
от racer11
JINXY написа:просто идея
Ако има дупчица на тръбата в резервоара от която смуче помпата и тя е някъде посредата на резерв. когато е пълен смуче ОК, но когато дупката засмуква въздух ( резерв. е пълен 1/2) сместа се обеднява и имаш загуба на мощност.
това беше и моето единствено логично обяснение, но очаквах и някой друг да го каже :D