Страница 1 от 1
Защо влизат кабели в съединителя???
Публикувано: 10 дек 2007, 10:57
от pasajero
Колеги, докато си ръчках разни работи по педалите на колата Фокус ТДИ видях че доста солидна букса с кабели влиза в педала на съединителя, от тогава се чудя защо влизат там пустите му кабели и какво правят?
Не става върпос за педала на спирачката а на съединителя, все едно има стоп-машинка и на него.
Някой знае ли за какво иде реч?
Публикувано: 10 дек 2007, 12:04
от cocoff
ЕКУ-то ползва информацията. Ако имаш круиз контрол и натиснеш съединителя колата ще ревне жално, а така круиза се изключва. Другата възможност ако си с двоен маховик, този прекъсвач блокира паленето с цел по-малкото товарене на маховика.
edit:Или да предпази двигателя ако при движение с над определени обороти, 4500 напр., натиснеш съединителя без да си пуснал газта( моторът би изревал на умряло)

Публикувано: 10 дек 2007, 12:16
от pasajero
Другата възможност ако си с двоен маховик, този прекъсвач блокира паленето с цел по-малкото товарене на маховика.[/quote]
А с двоен маховик ли съм? щото нямам круиз контрол или имам но незнам от къде се включва.

Публикувано: 10 дек 2007, 12:18
от cocoff
Нямам идея с какъв си, но има колеги, които ще кажат. Имаше такава тема за фокус, ама къде???
Публикувано: 10 дек 2007, 12:22
от pasajero
cocoff написа:Нямам идея с какъв си, но има колеги, които ще кажат.
Моля някой ако знае повече за тези двойни маховици да напише нещо, най вече ме интересува не се ли слагат само на фокус 2003г.?
Публикувано: 10 дек 2007, 13:59
от cocoff