Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 дек 2007, 17:59
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8td 1997g
- Местоположение: vidin
- Status: Извън линия
Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD
Колеги,когато запалвам сутрин автомобила работи около 4,5 секунди нормално,а след това загасва!!! Проблемът е,че не го прави винаги. След като загасва правя опит да го запаля,но не мога. Трябва да ме дърпат за да запаля!!! Тази сутрин пак ми направи този номер оставих го за около 30 минути докато доидат да ме изтеглят,след това направих опит да го запаля и той запали без проблеми!!! Ако някои знае нещо моля да пише!!!
- svir4o
- потребител
- Мнения: 137
- Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
- Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
на нафтовия филтър имаш една помпичка....пробвай да напомпиш няколко пъти сутринта преди първото палене...трябва да помпиш много бавно докато бутона стане много твърд...ако нямаш проблеми до следващото палене значи мембраната в тази помпичка е скъсана и системата засмуква въздух...преди да изгасне качват ли се оборотите.... да знаеш от там е...пробвай като ти загасне да напомпиш по същият начин ако стане........сменяй мембраната ...ремонтният комплект струва около 25лв...вътре има и две клапанчета може би едното не задържа нафтата...ако нещо не разбра пиши 

- TurboDiesel
- потребител
- Мнения: 25
- Регистриран: 02 дек 2007, 01:55
- Модел на автомобила: Escort 1,8 TDI
- Местоположение: RedBeach/Sofia
- Status: Извън линия
Доколкото разбирам, сутрин пали както трябва, а често гасне след 4-5 секунди, но не винаги? Пробвай обезвъздушаването, но щом винаги пали и не винаги гасне май не е засмукването на въздуха основната причина. За 1,8 турбодизел Форд препоръчва да се пали студен двигател с натиснати докрай съединител и газ, за да развърти по-лесно... Отпусни плавно съединителя, задръж за известно време плавно, но не много рязко газта... След това я отпусни и гледай дали оборотите не падат под 850. Под 850 оборота/мин. пробвай да вдигнеш оборотите от регулиращия винт при ГНП. Макар, че ако си с ГНП BOSH тя си има режим на ускорени обороти при старт на студен двигател (1200 оборота/мин.), провери и жилото на термоелемента. 

Be happy! Think positive;-)
-
- потребител
- Мнения: 517
- Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
- Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
- Местоположение: В. Търново
- Status: Извън линия
Re: Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD
Сменян ли е горивния филтър?Бисер Асенов написа:Колеги,когато запалвам сутрин автомобила работи около 4,5 секунди нормално,а след това загасва!!! Проблемът е,че не го прави винаги. След като загасва правя опит да го запаля,но не мога. Трябва да ме дърпат за да запаля!!! Тази сутрин пак ми направи този номер оставих го за около 30 минути докато доидат да ме изтеглят,след това направих опит да го запаля и той запали без проблеми!!! Ако някои знае нещо моля да пише!!!
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 10 дек 2007, 17:59
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8td 1997g
- Местоположение: vidin
- Status: Извън линия
Проблеми със запалването!!!
Колеги,днес ходих на майстор прегледа всичко установи ,че от някакъв си компенсатор тече нафта докато автомобила е студен. Незнам дали знаете за какво става вапрос,но тази част се намира на ГНП-то малко над някакъв си клапан прелича на осмограм и в него влиза кабел и според него от там засмуква въздух,и в действителност докато се мъча да запаля колата(защото някой път дори и неиска да запали)от прозрачния маркуч на излищното гориво започват да излизат мехурчета с въздух. След като запаля автомобила те спират и след като колата загрее дори спира и течът(течът не е много голям става въпрос за някакви капки.) С майстора до тук!!! Той се води за един от най-големите специалисти от моя град(Видин). Не се наема да пипа нищо дори не може да ме ориентира каде да ида споменава ми че е чул нещо за Пловдив и София но не знае нищо подробно. Някой може ли да ме ориентира??? Предполагам че сигурно ще ми "отрежат главата". Възможно ли е да спра този теч с някакво качествено лепило или смола??? [/code]
- Dundee
- потребител
- Мнения: 852
- Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
- Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Сигурно говориш за този клапан:
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0566#70566
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1165#71165
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 0566#70566
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 1165#71165
-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
- Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic - Местоположение: София
- Status: Извън линия
клапан
Колега ако от този клапан тече нафта (сълзи) сменяй го с нов .Има го в Косер 170 лв.Скъп е ама няма как .Аз имах сащия проблем и като го смених колата стана като нова.




Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта