Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Бисер Асенов
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 дек 2007, 17:59
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8td 1997g
Местоположение: vidin
Status: Извън линия

Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD

Мнение от Бисер Асенов » 10 дек 2007, 19:03

Колеги,когато запалвам сутрин автомобила работи около 4,5 секунди нормално,а след това загасва!!! Проблемът е,че не го прави винаги. След като загасва правя опит да го запаля,но не мога. Трябва да ме дърпат за да запаля!!! Тази сутрин пак ми направи този номер оставих го за около 30 минути докато доидат да ме изтеглят,след това направих опит да го запаля и той запали без проблеми!!! Ако някои знае нещо моля да пише!!!

Потребителски аватар
svir4o
потребител
потребител
Мнения: 137
Регистриран: 17 юни 2006, 23:35
Модел на автомобила: MONDEO mk3 2,5 v6 със сърце от София
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Мнение от svir4o » 10 дек 2007, 20:48

на нафтовия филтър имаш една помпичка....пробвай да напомпиш няколко пъти сутринта преди първото палене...трябва да помпиш много бавно докато бутона стане много твърд...ако нямаш проблеми до следващото палене значи мембраната в тази помпичка е скъсана и системата засмуква въздух...преди да изгасне качват ли се оборотите.... да знаеш от там е...пробвай като ти загасне да напомпиш по същият начин ако стане........сменяй мембраната ...ремонтният комплект струва около 25лв...вътре има и две клапанчета може би едното не задържа нафтата...ако нещо не разбра пиши :drink:

Потребителски аватар
TurboDiesel
потребител
потребител
Мнения: 25
Регистриран: 02 дек 2007, 01:55
Модел на автомобила: Escort 1,8 TDI
Местоположение: RedBeach/Sofia
Status: Извън линия

Мнение от TurboDiesel » 10 дек 2007, 21:44

Доколкото разбирам, сутрин пали както трябва, а често гасне след 4-5 секунди, но не винаги? Пробвай обезвъздушаването, но щом винаги пали и не винаги гасне май не е засмукването на въздуха основната причина. За 1,8 турбодизел Форд препоръчва да се пали студен двигател с натиснати докрай съединител и газ, за да развърти по-лесно... Отпусни плавно съединителя, задръж за известно време плавно, но не много рязко газта... След това я отпусни и гледай дали оборотите не падат под 850. Под 850 оборота/мин. пробвай да вдигнеш оборотите от регулиращия винт при ГНП. Макар, че ако си с ГНП BOSH тя си има режим на ускорени обороти при старт на студен двигател (1200 оборота/мин.), провери и жилото на термоелемента. :wink:
Be happy! Think positive;-)

vvasilev
потребител
потребител
Мнения: 517
Регистриран: 25 юли 2005, 17:33
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.8 дизел-1998 г.
Местоположение: В. Търново
Status: Извън линия

Re: Проблеми със запалването!!! - Ford Mondeo 1.8TD

Мнение от vvasilev » 10 дек 2007, 23:09

Бисер Асенов написа:Колеги,когато запалвам сутрин автомобила работи около 4,5 секунди нормално,а след това загасва!!! Проблемът е,че не го прави винаги. След като загасва правя опит да го запаля,но не мога. Трябва да ме дърпат за да запаля!!! Тази сутрин пак ми направи този номер оставих го за около 30 минути докато доидат да ме изтеглят,след това направих опит да го запаля и той запали без проблеми!!! Ако някои знае нещо моля да пише!!!
Сменян ли е горивния филтър?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от diesel1.6 » 10 дек 2007, 23:15

Форсирай го преди да е дошла четвъртата секунда. Ако не става, тогава не е в ред наистина. Ако се форсира гасне ли пак?

Бисер Асенов
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 10 дек 2007, 17:59
Модел на автомобила: Ford Mondeo 1.8td 1997g
Местоположение: vidin
Status: Извън линия

Проблеми със запалването!!!

Мнение от Бисер Асенов » 11 дек 2007, 18:27

Колеги,днес ходих на майстор прегледа всичко установи ,че от някакъв си компенсатор тече нафта докато автомобила е студен. Незнам дали знаете за какво става вапрос,но тази част се намира на ГНП-то малко над някакъв си клапан прелича на осмограм и в него влиза кабел и според него от там засмуква въздух,и в действителност докато се мъча да запаля колата(защото някой път дори и неиска да запали)от прозрачния маркуч на излищното гориво започват да излизат мехурчета с въздух. След като запаля автомобила те спират и след като колата загрее дори спира и течът(течът не е много голям става въпрос за някакви капки.) С майстора до тук!!! Той се води за един от най-големите специалисти от моя град(Видин). Не се наема да пипа нищо дори не може да ме ориентира каде да ида споменава ми че е чул нещо за Пловдив и София но не знае нищо подробно. Някой може ли да ме ориентира??? Предполагам че сигурно ще ми "отрежат главата". Възможно ли е да спра този теч с някакво качествено лепило или смола??? [/code]

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 11 дек 2007, 23:16

Изображение

keranov
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 28 дек 2006, 21:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta Courier 1.8 D
Ford Fiesta 1.3 Automatic
Местоположение: София
Status: Извън линия

клапан

Мнение от keranov » 12 дек 2007, 13:41

Колега ако от този клапан тече нафта (сълзи) сменяй го с нов .Има го в Косер 170 лв.Скъп е ама няма как .Аз имах сащия проблем и като го смених колата стана като нова. :D :D :D

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта