Смяна на термостат без сервиз ?
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
Смяна на термостат без сервиз ?
значи търсих тема подобна на тая дето пиша но не намерих а и незнам термостата дали е свързан с тоя раздел но маи е за тук
Мисълта ми е че перката не ми работи , в провинцията лесно се кара ама ми се наложи да отида до София и там колата на светофарите едва не изпуши
добре че беше студено та стрелката не стигна до червеното , че натам варвеше
дали мога да си купя термостат и по някъв начин с ваша помощ ще мога ли да си го сменя сам , ако мислите че ше стане обяснете , благодаря предварително , защото наистина сам много зает тия дена а трябва и да се поправи...
и един страничен вапрос моя двигател (1.6 16в) с каква система е ЕФИ , кЕФИ ?
Мисълта ми е че перката не ми работи , в провинцията лесно се кара ама ми се наложи да отида до София и там колата на светофарите едва не изпуши

дали мога да си купя термостат и по някъв начин с ваша помощ ще мога ли да си го сменя сам , ако мислите че ше стане обяснете , благодаря предварително , защото наистина сам много зает тия дена а трябва и да се поправи...
и един страничен вапрос моя двигател (1.6 16в) с каква система е ЕФИ , кЕФИ ?
-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Колега, тази събота сам си смених термостата, не нищо сложно за около час и половина с почистването от варовик на леглото и самият кожух на термостата, ако е за термостата.
Според мен трябва да се ориентираш към датчика кайто ти включва перката, при мен е на кожуха на термостата, не е лошо да дадеш на късо буксата да видиш дали работи вентилатора на радиатора.
Според мен трябва да се ориентираш към датчика кайто ти включва перката, при мен е на кожуха на термостата, не е лошо да дадеш на късо буксата да видиш дали работи вентилатора на радиатора.
-
- потребител
- Мнения: 259
- Регистриран: 08 окт 2006, 19:07
- Модел на автомобила: 2000 Mercedes S500
2006 Toyota Prius
1996 Toyota RAV4 - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Термостата сигурно ти е наред. Нормално е да започне да отива към червената зона ако не се включи перката, особено в задръстване, така че по-добре си оправи перката - може да е от бушон, датчик (намира се на горният маркуч на радиатора), товарен резистор, кабелите. Ако решиш все пак да смениш термостата - сменя се елементарно. Отвиват се болтчетата на корпуса му и се сменя вътрешната част (самият термостат) като трябва да се внимава как е завъртян - трябва да съвпадне отдолу едно байпас клапанче с дупка оставена за него в корпуса. Болтчетата не се затягат много, понеже корпуса (кутията в която стои термостата) е пластмасова, макар и с набити метални гайки в нея.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
И аз не мисля че не е от термостата вече ..... по скоро на самата перка да и има нещо защото кабела които влиза в нея е в перфектно състояние , чистичък , здрави кабели... може би самата перка , тряя да правя нещо по въпроса..
варгала81 бате защо ме плашиш така , 93-та година е , в какъв смисъл трябва да внимавам с водната помпа.... да не прегрява колата ли ? спокоино тя много трудно загрява понеже не я карам в софия... значи някои хора казват че е нормално колата както и да я караш да ти загрее до средата да ти е стрелката а моята е винаги в студената зона , мааалко зад бялата част и така си седи а като отидох в софия за нула време по светофарите стигна до средата ... добре че и там си остана защото стигнах навреме.... щеше да изпуши за още 10-15 минути.... ориентировъчни цени за перка дали може да ми предоставите... и ако може съвет как да дам на "късо" за да я пробвам , точно последния въпрос ми е важен защото искам да пробвам дали работи
варгала81 бате защо ме плашиш така , 93-та година е , в какъв смисъл трябва да внимавам с водната помпа.... да не прегрява колата ли ? спокоино тя много трудно загрява понеже не я карам в софия... значи някои хора казват че е нормално колата както и да я караш да ти загрее до средата да ти е стрелката а моята е винаги в студената зона , мааалко зад бялата част и така си седи а като отидох в софия за нула време по светофарите стигна до средата ... добре че и там си остана защото стигнах навреме.... щеше да изпуши за още 10-15 минути.... ориентировъчни цени за перка дали може да ми предоставите... и ако може съвет как да дам на "късо" за да я пробвам , точно последния въпрос ми е важен защото искам да пробвам дали работи

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Махаш клемата и с кабелче свързваш двете "дупчици" (не се смеите незнам как да го опиша) на буксата. Но това не означава че ти е изгоряла перката, може и да ти се скъсал някои от прободниците до нея, най добре даваш 12 в. директно.Aicken написа:Иориентировъчни цени за перка дали може да ми предоставите... и ако може съвет как да дам на "късо" за да я пробвам , точно последния въпрос ми е важен защото искам да пробвам дали работи
При мен има едни бушони които са до акумолатора и еднията е за перката - 50 А, при теб дали има такъв и дали е здрав.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 17 авг 2007, 12:54
- Модел на автомобила: Mondeo Mk1 1.6 16V
- Местоположение: Пазарджик
- Status: Извън линия
сега се сещам че кокоф имаше схеми кои бушон за какво е ..... ако може да каже тои кои е за перката и къде се намира да го проверя...vladdko написа:Махаш клемата и с кабелче свързваш двете "дупчици" (не се смеите незнам как да го опиша) на буксата. Но това не означава че ти е изгоряла перката, може и да ти се скъсал някои от прободниците до нея, най добре даваш 12 в. директно.Aicken написа:Иориентировъчни цени за перка дали може да ми предоставите... и ако може съвет как да дам на "късо" за да я пробвам , точно последния въпрос ми е важен защото искам да пробвам дали работи
При мен има едни бушони които са до акумолатора и еднията е за перката - 50 А, при теб дали има такъв и дали е здрав.
mrdds написа:Мисля,че за този датчик става въпрос...според мен това е датчика за управление на колата
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта