Регулатор на налягане на горивото 1.4 CFI
Публикувано: 12 дек 2007, 15:41
Мина доста време от както не съм ръчкал "Чичо Хенри", но ето на.. пак Ви пиша (пиша бавно, защото знам че четете бавно
).
При последната интервенция, разбазиках регулатора за налягане на горивото на моноинжекцията.
Номер 2 на следната картинка:
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
В резултат.. коригирах налягането (приблизително) за да ми работи добре двигателя, но след като си изчистих резервоар.. тръби.. филтри.. цедки и всичко което може да блокира пътя на бензина, резултатът е УЖАСНО БОГАТА СМЕС.
Т.е. направо отзад си мирише на бензин.. свещите стават черни за има няма... 1000км.
Никъде неможах да намеря манометър с преходник, който се включва на рейката на инжекциона (не съм сигурен дали се казва така, представлява малко клапанче с резба на корпуса на инжекциона) за да си настроя налягането на 1 бар.
Понеже има няколко положения на регулатора, при които двигателя ми работи видимо нормално.. питам следното.
При завъртане на дясно или на ляво се повишава налягането към дюзата?
Понеже, умното ЕКУ се опитва да компенсира богата смес.. нямам идея как да преценя.. кога съм бизо до правилното налягане.
Моля, за съвет и идей как да уцеля приблизителното налягане.. на око.. а пък ако някой има подходящото устройство за измерване.. готов съм да отскоча на гости с каса бира и тава кебапчета само да свършим работа

При последната интервенция, разбазиках регулатора за налягане на горивото на моноинжекцията.
Номер 2 на следната картинка:
http://www.clubford.org/forum/download.php?id=2044" onclick="window.open(this.href);return false;
В резултат.. коригирах налягането (приблизително) за да ми работи добре двигателя, но след като си изчистих резервоар.. тръби.. филтри.. цедки и всичко което може да блокира пътя на бензина, резултатът е УЖАСНО БОГАТА СМЕС.
Т.е. направо отзад си мирише на бензин.. свещите стават черни за има няма... 1000км.
Никъде неможах да намеря манометър с преходник, който се включва на рейката на инжекциона (не съм сигурен дали се казва така, представлява малко клапанче с резба на корпуса на инжекциона) за да си настроя налягането на 1 бар.
Понеже има няколко положения на регулатора, при които двигателя ми работи видимо нормално.. питам следното.
При завъртане на дясно или на ляво се повишава налягането към дюзата?
Понеже, умното ЕКУ се опитва да компенсира богата смес.. нямам идея как да преценя.. кога съм бизо до правилното налягане.
Моля, за съвет и идей как да уцеля приблизителното налягане.. на око.. а пък ако някой има подходящото устройство за измерване.. готов съм да отскоча на гости с каса бира и тава кебапчета само да свършим работа
