Страница 1 от 1

По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!

Публикувано: 12 дек 2007, 19:44
от krava_i_pile
Здравейте!
От скоро имам следния "проблем"..понякога се получава, понякога не.
1.Паля колата (студена и загряла)
2 Тръгвам бавно на 1-ва и освобождавам по инерция. Гасне! Става и на втора ако например кретам с малко газ и бавничко.

3 ако мина на трета и дам повечко газ при осовбождаване от скорост не гасне...пада до 500 оборота(светва лампата за акумулатора) много бързо (за част от секундата) и се стабилизира. На заден ход(заради ниската скорост става доста често)

Тоест ако я натисна при трягването всичко е наред, но ако тръгна на 1-2а и втора с малко газ и едва, едва - гасне. Но това замисляне след като освободя от скорост си се появява все по-често.

Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!

още нещо

Публикувано: 12 дек 2007, 19:47
от krava_i_pile
да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!

Публикувано: 12 дек 2007, 20:43
от kEFi
...пишеш, че си караш на газ...
Описаните симптоми при работа на бензин само ли са или и при двете горива? Че е объркващо...

Публикувано: 12 дек 2007, 21:22
от krava_i_pile
kEFi написа:...пишеш, че си караш на газ...
Описаните симптоми при работа на бензин само ли са или и при двете горива? Че е объркващо...
не карам много на бензин.....слагам рядко само за профилактика...мисля, че на бензин проблема го няма!

Re: По-особен въпрос за оборотите на Фиеста!

Публикувано: 13 дек 2007, 12:40
от carrot
krava_i_pile написа:Здравейте!
Какъв може да е проблема?Прословутата машинка за празни обороти? Карам си на газ!
Благодаря Ви!
"Машинка за празни обороти" при карбуратор?! Има винт за регулиране оборотите на празен ход!
Щом ти прави мизерии само на газ - проблема е някъде по газовата уредба! Може би ти е избягала настройката на обороти на празен ход (от изпарителя).
А, щом и лампата на акумулатора ти свети - със сигурност са ти много ниски об. на празен ход (на газ?)

Публикувано: 13 дек 2007, 13:45
от kEFi
...
1.Оправи си настройките на изпарителя (препоръчително с газ-анализ)
2. Възможно е да ти се наложи да сменяш мембрани...
3. Първо пали на бензин докато позагрее и после прехвърляй.

Re: още нещо

Публикувано: 13 дек 2007, 17:47
от toto2
krava_i_pile написа:да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
А защо не си провериш дали ти зарежда добре генетатора?Може и да не е оттам,но преди време правих един опит да видя дали моя зарежда,като откачих плюса.Оборотите станаха кукла. :) При откачен акумулатор.А като понечих да го скача,както работи,започна да прекъсва и угасна.Явно се натоварва генератора и нещо става,но не мога да го обясня.Та ако при теб генератора не зарежда ритмично,или достатъчно,като до тая мисъл ме довежда светещата лампа,двигателят черпи ток един път от акумулатора,после от генератора и при малки обороти изгасва.Не съм сигурен в разсъжденията си,но нищо няма да ти коства да провериш. :)

Успех и безавариина.

mersi

Публикувано: 13 дек 2007, 17:56
от krava_i_pile
Благодаря за мненията!
Мисля малко ми е рано за мембрани...юни сложих газовата :shock: . по принцип няма проблеми с празния ход...като е студена са нисички, но леко да позагрее се стабилизират на 900-1000
възможно ли е да е хлабав ремъка, който върти там на динамото....не съм го сменял сигурно 3-4 години?

Re: още нещо

Публикувано: 13 дек 2007, 23:29
от nhk
toto2 написа:
krava_i_pile написа:да добавя още нещо "в нов отговор" да е по-прегледно:
Когато паля без газ...си остава лампата на акумулатора да свети и чак като натисна педала изчезва.Ако не съм на скорост....понякога и гасне!
Благодаря пак!
А защо не си провериш дали ти зарежда добре генетатора?Може и да не е оттам,но преди време правих един опит да видя дали моя зарежда,като откачих плюса.Оборотите станаха кукла. :) При откачен акумулатор.А като понечих да го скача,както работи,започна да прекъсва и угасна.Явно се натоварва генератора и нещо става,но не мога да го обясня.Та ако при теб генератора не зарежда ритмично,или достатъчно,като до тая мисъл ме довежда светещата лампа,двигателят черпи ток един път от акумулатора,после от генератора и при малки обороти изгасва.Не съм сигурен в разсъжденията си,но нищо няма да ти коства да провериш. :)

Успех и безавариина.
При работещ двигател никога не откачайте акумулатора!!!
Има голям шанс да си изгорите електронното реле за зареждане.

А това, че при закачен акумулатор работи неравномерно е следствие от това, че акумулатора е товар и падат оборотите на двигателя. При падане на оборотите компютъра автоматично трябва да ги възстанови до нормални обороти на празен ход (това би трябвало да стане за част от секундата) и при изправна електроника двигателя трябва да работи напълно равномерно на празен ход при каквито и да е товари (подгряване на стъкла, 4-та степен на вентилатора, хидравлик на волана в крайно дясно или ляво положение и т.н.) предвидени от завода производител. Ако работи неравномерно трябва да се търси причината. Причините са многократно коментирани тук във форума.
Те могат да бъдат следните: - неизправен байпас клапан; - неизправен дебитомер; - неизправен TPS; - неизправни свещи или кабели; - лош контакт; - неизправен температурен сензор (от MAF + темп.сензор на въздушния поток се определя дебита на въздуха);
и т.н.
Според мен в твоя случай става въпрос за настройка на оборотите от изпарителя, което автоматично изключва изброената по-горе електроника.
Но нека да се изкаже някой специалист аз не съм професионалист в областта автомобили и имам повърхностни познания.
Придържам се към отговора на kEFi

da

Публикувано: 14 дек 2007, 17:50
от krava_i_pile
днес покарах на бензин...определно но го няма проблема...освен крайно ниските обороти при студен мотор, но загря и се оправи...ще ида до газаджиите да питам.
Благодаря Ви

Re: da

Публикувано: 26 дек 2007, 22:42
от hibryd
krava_i_pile написа:днес покарах на бензин...определно но го няма проблема...освен крайно ниските обороти при студен мотор, но загря и се оправи...ще ида до газаджиите да питам.
Благодаря Ви
виж си изпарителя ... а за ремъка и на мен ми го правеше същия проблем като натегнах ремъка се оправи :)