Òåçè íà êîèòî äèçåëà íÿìà ïðîáëåìè ñ ïàëåíåòî ïðè -10
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 дек 2007, 19:30
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
???? ?? ????? ?????? ???? ???????? ? ???????? ??? -10
?????? ???? ????? ????, ? ????? ??? ????? ?? ???????, ?? ?????? ?? ?? ????, ????? ?? ?? ???? ??? ? ???? ???? ?? ????? ????, ????? ?????? ?? ???? ??? ???????? ???????? ??? -10
???? ?? ?????? ? ?????? ????? ?? ??????????!
???? ??????? ? ????? ?????? ???? ?? ?????? ?? ???? ??? ???????? ??????????? ? ???-???? ?? ?? ??????? ???? ?????? ?? "???????? ? ????"
???? ?? ?????? ? ?????? ????? ?? ??????????!
???? ??????? ? ????? ?????? ???? ?? ?????? ?? ???? ??? ???????? ??????????? ? ???-???? ?? ?? ??????? ???? ?????? ?? "???????? ? ????"
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Аз имам и VW Polo 1.3d подгрявам си ръчно тежко пали но като се има на предвид че вятъра у цилиндрите намалява пак пали е днес сутринта запали от първият път но тежко и аз държа винаги бутона за свещите още 1,5мин. докато се стабилизира ДВГ после видях че шишето с водата е замръзнало (то беше на седалката) значи доста е паднала температурата
- divxstore
- потребител
- Мнения: 757
- Регистриран: 03 ное 2007, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo'10 2.0 TDCI 143hp Titanium X5988BX
- Местоположение: Димитровград
- Status: Извън линия
Значи едното мондео 1.8ТД откакто съм го купил преди 4 години проблем с паленето не съм имал зиме и лете
. А сегашното го имам от месец и половина, но не вярвам с него да имам проблем, всъщност имах проблем с него, когато го купих - оказа се, че има 3 изгорели свещи за подгряване, та искаше малко повече въртене
)


- Bubuto
- потребител
- Мнения: 24
- Регистриран: 21 мар 2007, 20:15
- Модел на автомобила: Escort 1.8 TDi Ghia '96
- Status: Извън линия
И при мен няма проблем с паленето.Имах преди да сменя акумулатора и изгорялата свещ, сега вече само като помирише ключа се навежда да запали. Имам някакви неудобства с обогатителя, но с малко допълнителен натиск на педала на газта няма проблеми.
Извод - добра компресия, силен акумулатор със силен пусков ток и читави свещи. По мнение на добри майстори, фордовете искат повече ток отколкото другите дизели....май се поотнесох.
Успех и безаварийно:)
Извод - добра компресия, силен акумулатор със силен пусков ток и читави свещи. По мнение на добри майстори, фордовете искат повече ток отколкото другите дизели....май се поотнесох.
Успех и безаварийно:)
-
- потребител
- Мнения: 554
- Регистриран: 06 дек 2004, 11:51
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8TD (1996 ... в пенсия) & C4 1.6HDi(2009) & Avensis 2.0 D-4D (2010)
- Status: Извън линия
- naftova pechka
- потребител
- Мнения: 288
- Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
- Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
пали!!!!!
учуден съм, че пали, но е факт! последните 4-5 дни е студено.......незнам точно до минус колко пада, но със сигурност е под нулата. Сутрин се качвам, лампата за подгряване гасне - + 10 секунди и въртя - пали! не от раз, но пали.......поне за сега мога да кажа, че съм случил на зимен дизел. Когато го купих апрли ме питаха дали не съм взел летен дизел
като се има предвид че колата е на 21 г. и не съм й проверявал компресия съм много доволен.

като се има предвид че колата е на 21 г. и не съм й проверявал компресия съм много доволен.
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta
-
- потребител
- Мнения: 161
- Регистриран: 02 авг 2007, 22:41
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8/115 АГУ/хетчбек 1994
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Във фирмата в кочто работя имаме бус Форд Транзит - дизел 92 г. .Не знам точният модел на двигателя но се пали без подгряващи свещи .
Е пали от раз ! Не знам как са го направили - но е факт!!!!
Вярно във Варна температурата не е падала под -5 градуса но все пак е добре за дизел който не си знае километрите.
Е пали от раз ! Не знам как са го направили - но е факт!!!!
Вярно във Варна температурата не е падала под -5 градуса но все пак е добре за дизел който не си знае километрите.
-
- потребител
- Мнения: 5
- Регистриран: 16 дек 2007, 19:30
- Модел на автомобила: Ford
- Status: Извън линия
? ???? ? ????? ????, ????? ?? ?????? ???? ???? ?????? ?????????, ?? ?? ?????????? ???? ???? ?????????? ?? ???????? ?????.
?? ??? ?? ????? ??? ??? ?????? ? ???-???????? ?? ?? ?????? ???? ?????? ? ?? ?? ? ????
???? ????? ?????? ? ?????? ?? ?????????? ??? ?????????? ????????? ? ?????? ??? ?????? ???? "?? ????" ? ?? ?????? ??????? ?? ? ???????? ??????????? ? ???? ???????
??? ??? ??????, ????? ?? ?????????, ?? ???? ?? ? ????. ???? ?? ????? ?????????? ?? ?? ??????? ? ?? ???? ??? ????
?? ??? ?? ????? ??? ??? ?????? ? ???-???????? ?? ?? ?????? ???? ?????? ? ?? ?? ? ????

???? ????? ?????? ? ?????? ?? ?????????? ??? ?????????? ????????? ? ?????? ??? ?????? ???? "?? ????" ? ?? ?????? ??????? ?? ? ???????? ??????????? ? ???? ???????
??? ??? ??????, ????? ?? ?????????, ?? ???? ?? ? ????. ???? ?? ????? ?????????? ?? ?? ??????? ? ?? ???? ??? ????

- chains
- потребител
- Мнения: 1161
- Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
- Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Това ми е втората кола с 1.8тд на Форд /първата бе Сиера 1.8тд/ и общо третия дизел /най-първия бе едно Ауди 80 1.6д - от най-дъртите/ и от опита, който съм натрупал съм установил, че за да откаже дизел да запали е необходимо да : 1. да е "замръзнала" нафтата, 2.да е слаб акумулатора, 3.да са изгорели свещите /една изгори ли, бързо ще изгорят и останалите/, 4. да е пипан обогатителя или 1,2,3 и 4 да са в съвкупност!
Ако ги няма горните проблеми, то и доста амортизиран дизел ще запали лесно!
Тъй че с това, че дизелите не палят зимата са пълни глупости /те баровците със скъпите лимузини и джипове данеби сутрин да се молят...?/ - слагаш си "Спринт Дизел" от ОМВ и няма ядове дори при -20градуса. Дори смея да твърдя, че съвременните бензинови двг. са по-уязвими поради сложната електроника!
Ако ги няма горните проблеми, то и доста амортизиран дизел ще запали лесно!
Тъй че с това, че дизелите не палят зимата са пълни глупости /те баровците със скъпите лимузини и джипове данеби сутрин да се молят...?/ - слагаш си "Спринт Дизел" от ОМВ и няма ядове дори при -20градуса. Дори смея да твърдя, че съвременните бензинови двг. са по-уязвими поради сложната електроника!
- зуница
- потребител
- Мнения: 200
- Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
- Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г. - Местоположение: Перник
- Status: Извън линия
Дизелът на Мондеото има подгревател на горивото ,който подгрява при температура под 0 градуса. Паленето на студено и на топло време трябва да еднакво.Моя го купих" олекотен"от нагревател,но с добавка "HEET Fuel Anti-Gel " пали от втори опит.При стартитане с натиснат педал на газта пали по-трудно.Като че се дави.А иначе студеният старт го препоръчват с газ?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта