Клапаните ми тракат
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Клапаните ми тракат
Здравейте колеги
От една седмица насам звука на мотора на Скорпиона ми хич не ми харесва
.Чува се и то доста силно чукане на клапаните някой има ли представа как мога да го премахна.Преди пак ми се е случвло но като капна малко масло и спираха
Ако някои може да ми помогне ще съм ви много благодарен
От една седмица насам звука на мотора на Скорпиона ми хич не ми харесва


Ако някои може да ми помогне ще съм ви много благодарен


- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
Здравей .. защо не напишеш с какъв двигател е скорпиона и коя година? Защото за да ти тракат предполагам си със хидравлични повдигачи което значи DOHC .. а за да ти тракат повдигачите или са заминали или ти е много рядко маслото.. Ако си ОНС обаче работата е друга.. Има една тръбичка над разпределителния вал която като се затлачи и не смазва гърбиците на вала и кобилиците тракат.. трябва да я свалиш и със една игла да прочистиш дупките .... Успех дано съм бил полезен..
- tata1971
- потребител
- Мнения: 243
- Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
- Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
- Status: Извън линия
тракащи повдигачи
пробвай с това ``HYDRAULIC LIFTER ADDITIVE``на лики моли е.
и е в Сливен http://avtomivkasonax.hit.bg/lm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
и е в Сливен http://avtomivkasonax.hit.bg/lm.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Наесен с песен в К1.
- schrack
- потребител
- Мнения: 929
- Регистриран: 14 сеп 2007, 13:09
- Модел на автомобила: Ескорт 1997 1.6 v16
- Местоположение: СЛИВЕН
- Status: Извън линия
Re: Клапаните ми тракат
Може и маслито ти да е за смяна....аз сложих чисто нови на форделата и цъкат та си еб.........май......... и сега не сега а напролет ще сложа старите .Mr.Scorpion написа:Здравейте колеги
От една седмица насам звука на мотора на Скорпиона ми хич не ми харесва.Чува се и то доста силно чукане на клапаните някой има ли представа как мога да го премахна.Преди пак ми се е случвло но като капна малко масло и спираха
![]()
Ако някои може да ми помогне ще съм ви много благодарен
Ако ти падне вискозитета на маслото също цъкат

- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
моторите с хидравлични повдигачи са CVHvenom4o написа:Здравей .. защо не напишеш с какъв двигател е скорпиона и коя година? Защото за да ти тракат предполагам си със хидравлични повдигачи което значи DOHC .. а за да ти тракат повдигачите или са заминали или ти е много рядко маслото.. Ако си ОНС обаче работата е друга.. Има една тръбичка над разпределителния вал която като се затлачи и не смазва гърбиците на вала и кобилиците тракат.. трябва да я свалиш и със една игла да прочистиш дупките .... Успех дано съм бил полезен..

- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
трябва да погледнеш кода на мотора за да си сигуренMr.Scorpion написа:Сетих че точно това не съм написал![]()
един от тези двата и аз не занм точно много е странен моя OHC е
2.0 LC->NRC->OHC->10/85-4/89г.->100к.с.->EFI
2.0 HC EFI->NRA->OHC->4/85-4/89г.->115к.с.->EFI
Мисля че този който е 115 к.с. но не съм сигурен

- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
и асз имам такъв проблем,чука и на бензин не ще да пали ,днес даже преди 3 часа сменях гарнитура на капака на дв и после долях над 2л масло и се май се оправи,но не мога да кажа защото само я палнах за 5 мин на бн и събрах инструментите и не съм се занимавал повече.
venom4o ако може ще ми дадеш ли повече инфо за(...Има една тръбичка над разпределителния вал която като се затлачи и не смазва гърбиците на вала и кобилиците тракат.. ),че да не би и аз да съм с такъв проблем,че сутринта на пръчката нямаше грам масло,може ли да е от това.
колега съжелявам,че и аз се възползвам от тема ти,но предполаагам ще ме разбереш
venom4o ако може ще ми дадеш ли повече инфо за(...Има една тръбичка над разпределителния вал която като се затлачи и не смазва гърбиците на вала и кобилиците тракат.. ),че да не би и аз да съм с такъв проблем,че сутринта на пръчката нямаше грам масло,може ли да е от това.
колега съжелявам,че и аз се възползвам от тема ти,но предполаагам ще ме разбереш

винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
такааа нямате ядове... Маслото неможе да ти пада нивото от тръбичката.. ако ти тропат клапаните то се познава по звука дали са всичките или са 2-3 примерно... Защото при мене няма поломин мм от гърбиците на разпределителния вал заради тая тръбичка... снимки ето държи се на 3 болта 6мм



надявам се да съм бил полезен...



надявам се да съм бил полезен...
- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
значи със карфица ги пробиваш ,но внимаваш да не ги разшириш и го продухваш или на компресор или на помпа във краен случай на уста ,но няма да ти е много вкусно
.След като го сложиш,забърши вала от маслото и сложи капака отгоре и го притегни със 2 болта.Запали колата да работи 2-3 секунди и я изгаси махни пак капака и вид дали всички гърбици са смазани..А ако така и така ще я отваряте.. направо ги регулирайте тия клапани може просто да са за реглаж.. изпускателните са на 0.25мм всмукателните на 0.20мм.. Ще останете доста доволни според мен! Успех в начинанието и ако има въпроси питайте...

- jojo
- потребител
- Мнения: 610
- Регистриран: 21 фев 2007, 14:55
- Модел на автомобила: sierra
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
мерси,но при мен проблемите накланят към друга страна към ел. исталация ,а не ми трака вече или поне за сега след смяната на маслото,ама днес по обед сложих на едим комши неговия нов 80 амперов акомулатор и даже покарах малко,и не мах ядове.възможно от това да ми се получава прекъсването и колата запали от втория път явно се е задавила,но докато въртеше нищо не тракна,а преди намаляше тока и почваше едно тракане. въобще луда работа
винаги за каквото и да си говорим,знай че става дума за пари
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 650
- Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
- Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Здравейте! Да попитам и аз за подобен проблем-сутрин, при първо палене, клапаните тракат за около 2-3сек., след което затихват напълно, без да подавам допълнително газ-двигателя работи на 1000об./мин. Забелязах,че при по-студено време тракат по-силно.Ако е топло времето-притракват за много кратко. Двигателя е DOCH, маслото-10W40-Тексако.
- Conan_1
- потребител
- Мнения: 1457
- Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
- Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
- Местоположение: Plovdiv
- Status: Извън линия
Е ама как да не тракат сутрин особенно за 2-3 секунди както казваш?Ами нали трябва двигателя да подкачи масло до горе!
Ако тракането е за 2-3 секунди само пак било то и силно мисля че не е проблем!

Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...
- Mr.Scorpion
- потребител
- Мнения: 265
- Регистриран: 05 фев 2006, 23:13
- Модел на автомобила: Ford Scorpio 2.0 Ghia
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта