1.8тд,94,не ка4ва нафта
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
- Модел на автомобила: eskort 1.8td
- Местоположение: okolo sofija
- Status: Извън линия
1.8тд,94,не ка4ва нафта
Здравейте колеги,Честита Коледа на всички! Нов сам във форума така че ако правя грешки-извинете!А сега проблема:купих си ескорт 1.8тд,94г директно от собственик в Германия,докарах си го на собствен ход без проблем,на другия ден запали при -10,покарах,заредих на Лукойл,пак карах и внезапно вдигна оборотите,малко след това стабилизира на 1000-нормалните му за празен ход,но след още няколко секунди угасна на един стоп и-няма палене.Сменихме горивния филтър,мембраната на ръчната помпа беше прецакана,сложихме филтър без помпа,направихме байпас на системата за подгряване преди филтъра,пробвахме да захраним директно помпата от една туба-не и не! А,да клапанчето на помпата отваря и затваря-чува се при директен плюс,отвивахме горивопровода кам всяка дюза-качва,но малко-едва църка казаха ми че е недостатъчно,помпата не правела налягане.За дърпането не пиша-беше доста километри,но-не става и това е!Компетенциите ми са дотук,сега сте вие,ако можете помогнете! Благодаря предварително и дано да нямате ядове с колите по празниците!
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
- Модел на автомобила: eskort 1.8td
- Местоположение: okolo sofija
- Status: Извън линия
за Димитар- благодаря за предложението,ама си ми малко далече.Дори да изпратя в Бургас някой от братовчедите ми от Айтос,помпата ще се оскъпи с още стотина лева за транспорт ... Въпреки това варианта остава,ще видим. Искам да питам Арабията за този регулатор-къде точно се намира,как се стига до него и да опитаме да го продухаме,защото от други мнения знам,че помпата без симптоми почти е невъзможно да се скапе,а тази направи точно така.Пак благодаря,като се спася ще пиша как съм успял,дано има смисъл.
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
- Модел на автомобила: eskort 1.8td
- Местоположение: okolo sofija
- Status: Извън линия
според майстора ми, а и според повечето от вас проблема е в обезвъздушаването. Добре- сложих друга ръчна помпа,сменихме основните маркучи за горивото и след много мъки - и въртене и дърпане най-накрая запали!Всички си отдъхнаха. Да ама хубавото беше една седмица-сега колата е на изходното положение- угасна докато си карах с около 90км и като натиснах газта усетих как не поема,а глъхне,натиснах съединителя и тя угасна.Пробвах на стартер-не! Дърпаха ме 10ина км и през цялото време опитвах да запаля на скорост--на няколко пъти припали,но след броени секунди угасваше.Трябва да има някаква причина това да става,не разбирам логиката как може дизел да ти угасне докато си караш и на включена предавка,имаш гориво,цял ден си я караш и кво-изведнъж ставаш пешеходец ! Според мен нещо става с помпата ама не знам къде какво я боли! Дайте акъл! Като я додърпах до паркинга пробвах отново на стартер- запали,поработи няколко секунди и след това угасна сама. Аз само треснах вратата...
-
- Status: Извън линия
Според мен горивната система се е разхерметизирала. Вземи един прозрачен маркуч и го закачвай на различни места да видиш къде какво минава- нафта/въздух??? Закачи го преди инжектора, след инжектора на обратната нафта след помпата и гледай. Докато гледаш пипай навсякъде за да намериш хлабава връзка от където смуче въздух.
Това при работещ двг, а за да запалиш първо обезвъздуши хубаво! Помпите Лукас са доста трудни за обезвъздушаване- Откачаш тръбите на 4-те дюзи, даваш контакт и помпиш с инжектора докато стане твърд, въртиш стартера докато почне хубаво да изкарва нафта от тръбичките. Свързваш дюзите и палиш!
Това при работещ двг, а за да запалиш първо обезвъздуши хубаво! Помпите Лукас са доста трудни за обезвъздушаване- Откачаш тръбите на 4-те дюзи, даваш контакт и помпиш с инжектора докато стане твърд, въртиш стартера докато почне хубаво да изкарва нафта от тръбичките. Свързваш дюзите и палиш!
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 дек 2007, 20:15
- Модел на автомобила: eskort 1.8td
- Местоположение: okolo sofija
- Status: Извън линия
колеги, благодаря на всички които помагаха,мисля ,но не съм сигурен, че се спасих-ето как: докато правих опити да запаля на стартер забелязах че ръчната помпа/аз сложих такава която прилича на помпа за измерване на кръвното/ се свива,т.е. гнп-то прави налягане,но откъм резервоара не идва нищо.откачих маркуча за горивото преди филтъра и продухах с обикновена помпа към резервоара,след това го закачих пак,подкачих с ръчната помпа и запалих.досега без проблем вече към 1000 км/ходих до Бургас и обратно/.Освен това за сигурност смених оригиналната капачка на резервоара с една за 3 лв,която не уплътнява добре,защото имам подозрение че е прецакан отдушника и при затворен резервоар се създава вакуум,който гнп-то не може да преодолее. това е засега,ще свалям резервоара да чистя сондата,но ще изчакам по благоприятни климатични условия...Между другото,това с катализатора не съм го проверявал,на немския талон пишеше,че има,възможно ли е верно да е от него? ок,благодаря ви отново и- безаварийни км!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта