Страница 1 от 1

Ескорт 1.8 бензин нема палене 3 дена!

Публикувано: 06 яну 2008, 18:07
от sanndo
Та така...
В петък си отивам на работа сутринта. Вечерта се качвам въртя припали и угасна. После нема палене.
... още опити за палене с въртене - неуспешни ...
Зарязвам я пред работа.
В събота отивам пак на работа, въртя сутринта с квото е останало от акумулатора - нема палене.
Зарязвам я пак.
Към 12:00 ми звъни колегата (беше пред един от магазините ни и оставям там ключовете винаги) и ми казва, че е врътнал и припалил ам пак угаснал и сега нема ток да върти. Хубаво. Тичам до Практикер, взимам кабели за ток, спирам служебната кола връзваме кабелите давам ток на форда... върти ама не пали.
Нямах много вариянти. С едно ауди куатро го придърпахме към 5-6 км. до нас в гаража (има и канал). Влизам в канала... бензиновата помпа не се чува... замръзнала значи.. О.К., слагаме една духалка и цяла нощ си я топли.
Сутринта... нема палене... Ама бензиновата помпа си върти.
Махаме свещите - яко задавена... слагаме други свещи сухи - припали и угасна... пак се задави...
И от катализатора се чува отвратително свистене и мерише на бензин.
Абе не ще да запали...
Ако някой има идея....

П.С. Ако намеря танк ще я завлеча до някой сервиз, ама няма....
П.С.2 Ба го в катализатора, запушен ли е кво.. ма нещо нестава да се свалии май... и премръзнахме всички...
П.С.3 И ми писна да чувам за форд и циганин зимно време

ПОМАГАЙТЕ!!!!

Ескорт, 1996, 1.8зетек 115 кончета.
Масло си има, антифриз си има. Има си и една духалка под предния капак да си духа и тая нощ.

А... и да ми е гадно като влезнах в канала видях, че ми капи от водната помпа :(

Публикувано: 06 яну 2008, 18:55
от dimbatami
колега виж си агренажният ремък дали не е скъсан или превъртял не ти препоръчвам да я теглиш да пали и да я въртиш много щото ще ти и де стартера за акумолатора няма да ти споменавам симптомите са същите с тези дето ги споменаваш и съвет не ходи във елмира сервиз тия са кожодери и неграмотници но и не мога дати препоръчам друг щото градът се е напълнил с пишман маистори пиши пак кво става но да замръзне е много минимален шанса някъде нещо е станало а и си виж въздушния филтър опитаи и без него да запалиш но след като провериш ремъкът

Публикувано: 06 яну 2008, 19:10
от ge4ev
Брато аз го имах същия проблем преди 2 години,бях спрял колата на едно наклонено място,бях през ноща на работа, и в най-задното гърне се беше образувала ледена тапа,но докато открия какъв е проблема изхабих акумолатора,на следващия ден вдигаме колата на трупчета,вкарах шлосера с оксижен под нея и нагряхме всички гърнета и катализатора и тапата се оказа че е в най-задното,колата запали веднага и изплю бучка лед.Направи това което и аз и пиши какво е станало.

Публикувано: 06 яну 2008, 23:47
от sanndo
Мерси за съветите!
Значи не е ремъка, върти се. Махахме тръбата за въздуха, не е филтър. Подргрявам гаража квото има да се топи да се топи тая нощ. Утре ще пиша ко е станало.
Много тъпа ситуация....
Ама и и тука май е проблема в задръстени и замръзнали гърнета...

Публикувано: 16 яну 2008, 22:26
от sanndo
След 3 дневен престой в Мото Пфое и никакви вести от днес им звънях ко става.. Ми работело се по колата ми... Нещо по токовете било... Тотално ми съсипаха мнението за всичко свързано в Форд, с извинение...

Публикувано: 16 яну 2008, 22:28
от Dundee
Ти чете ли темите за таблото с бушоните и релетата. Че има нужда да се презапоява платката? Може това да му е болестта.

Публикувано: 16 яну 2008, 22:44
от sanndo
Не съм, ама и без това немога аз да го реша този проблем. Затова си има сервизи. И колата е там. И вече съм с над 100 лв. назад само от таксита.. и ...
Бе незнам, ще ви държа в течение, ако ви е интересно де.

Публикувано: 16 яну 2008, 23:11
от paci
При палене ниските ги няма никакви и следва спонтанното изгасване, свисти и яко разтоварва въздух.
Двигателя при припалване и последвалото загасване звучи като на някой МАСК или както се пишеха там едни големи камиони.

Публикувано: 17 яну 2008, 02:08
от Rapara_Fen
Колега преди 5-6 дена същият проблем ми се случи и на мен с моита фиеста въртях въртях 3 акумолатора смених и аз свещите гледах и по едно време като се вгледах в електромотора видях да стърчи кабела кадето идва от генератора беше изгнил и се беше скъсал свързах го качих се в колата и запали от вторият път незнам дали при теб ще е същото но дано да го отстранят и да ти вземат малко пари аиде успех :wink:

Публикувано: 17 яну 2008, 21:48
от sanndo
Ура!
Колата ми е в гаража. Прибрана на собствен ход.
Я сега някой по-разбиращ да каже какъв е този филтър за излишните газове преди резервоара, който като се задръсти и колата се дави с бензин. Ама не се сменял никога. Пичовете в Мото-Пфое останаха изумени ;)
Ам... токоз, щото незнам как да го обесня....

Публикувано: 17 яну 2008, 21:59
от paci
sanndo написа: ...
Ми честито!
На близо си ми та може да отскоча да почерпиш :D
Ба ли го у маата къФ е тоя филтър. За 1-ви път ти казваш за таквоз нещо.
Ма верно смърдеше яко на бензин.
С поста си по-горе исках да ти намекна да беше написал малко ... :(

Публикувано: 26 яну 2008, 15:24
от rashiRS
Наскоро имах такъв случей -идва един приятел в сервиза и вика"ела че Ескорта не ще да запали"сваляме свещи-мокри,слагам други,с 300 зора го запалих няма мощност-заглъхнал,гледам на ауспуха не излиза нищо.Разкачам гърнетата катализатора-издънен.В краина сметка се оказа че,пича си паркира Ескорта под наклон,конденза от гърнетата се оттича в най задното,през ноща замръзва запушва гърнето и сутринта няма палене!Моя съвет е;в задния край на всяко гърне се прави поедна дупка 2мм за да се изтича конденза и си решавате
проблемите.