Турбо Ъпгрейд на Ескорт

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Турбо Ъпгрейд на Ескорт

Мнение от bobi_turbo » 11 яну 2008, 06:18

Добро Утро на всички. :)
Искам да Ви помоля когеги, да ми помогнете със малко знания. Зайнтересуван съм за смяна на оригиналната турбина на Ескорт Мк7 1.8 ТДИ. Та искам да попитам каква турбина ще бъде подходяща за дизеловият ми "танк"? Не гоня голямо налягане... до към 1 бар може би...
Също тъка искам да попитам колко е оригиналното налягане на което работи двигателя(по книжка), защото неможах да открия никъде и има ли вазможност да не се сменя турбото, а само да се "натегне"(да му се увеличи налягането) ?
И най-важното ще бъде ли нужна смяна на интеркулера, горивната помпа , дюзите и най-вече всмукателните колекторите? А може би и съединителят, който ще получава по-голямо натоварване пру ускорение?
Другият ми въпрос е има ли чип за този модел двигател (двигателят ми е от старата модификация, същият който е бил слаган на по-старите модели 90-95-95 година)? С бордови компютър ли е или не? Целта ми е малко по-бързо ускорение, защото е доста "муден" при "ръчкане"... можеби колегите имащи Фордове със същите двигатели занят за какво говоря :)
И горе долу колко пари ще са ми нужни за цялата "модификация".
Благодаря предварително Колеги!Пожелавам приятен и слънчев (дай боже!) ден на всички!



Едит: Междудругото забелязох, че часовникът на форума е по лятното време (с един час напред).

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Турбо Ъпгрейд на Ескорт

Мнение от diesel1.6 » 11 яну 2008, 20:09

колегите не се оплакват от прекалена мудност. да не би да имаш проблеми? ако не ги откриеш сега, след тунинга за х000 лева ще се преекспонират върху резултата - ще оцапат положението още повече от сега, казано на нормален език :)

Потребителски аватар
bobi_turbo
потребител
потребител
Мнения: 117
Регистриран: 02 май 2007, 21:38
Модел на автомобила: Ескорт Седан 1.8ТДИ Джия
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Мнение от bobi_turbo » 12 яну 2008, 01:08

Нямам абсолютно никакви проблеми...колата е в перфектно здраве просто искам по-голямо ускорение... :P

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 12 яну 2008, 10:58

Разучи положението за други варианти според мене като :пауър бокс и чип като за този модел!Преди на входа на София на едно място се хвалеха че вдигат до 30% мощноста на дизеловите двигатели сега незная как е! :roll:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

tzvtz
потребител
потребител
Мнения: 19
Регистриран: 30 авг 2007, 19:47
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD
Местоположение: Vratza
Status: Извън линия

Мнение от tzvtz » 13 яну 2008, 18:34

Здравей колега, аз съм със същия двигател и преди време се бях запалил на тема чипове. Свързах се с един специалист от форума на фолксваген, който ги доставя от Германия и той каза, че на този двигател не може да се слагат чипове понеже няма компютър, който го командва. Единствената електроника била за регулиране количеството на отработените газове. И май е така, защото се рових доста и не можах да открия нищо.
Успех и ако откриеш нещо информирай.

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Мнение от Conan_1 » 13 яну 2008, 20:03

Е ама как да няма компютар!А това отпред вдясно под таблото какво е?? :roll: А намене ми казаха че ако имам мерак и парички 100-110 коня неса проблем да се извадят от този двигател ама нямам финанси сега :cry:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 14 яну 2008, 10:57

един въпрос ? Защо си съсипвате колите? Дизела е направен да е силен и икономичен за сметка на искорението и динамиката? Колко време ще изтрае тоя мотор след като го пипате? Само пари ще давате зя глупости.. По добре е да си вземете един бензинов ескорт или двигател оборудван.. по добре ще е отколкото да си съсипвате моторите..

Потребителски аватар
Трол
потребител
потребител
Мнения: 408
Регистриран: 23 апр 2005, 20:08
Модел на автомобила: беше '94 Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от Трол » 14 яну 2008, 15:40

подкрепям веномчо.
с този мотор не съм запознат и ще е несериозно да ти давам съвети как да го подсилиш, но наистина се замисли за някой бензинов мотор ако ще даваш пари и искаш динамика.
Не искам да засегна никой, но сравнително стар дизелов фордов мотор не ми се римува със тунинг ...
"It's a triumph of handling over power!"
Изображение

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 14 яну 2008, 20:22

Като гледам тука едни данни, ако не ме лъжат имаш ускорение от 0-100 колкото Puma с мотор като на моята. С около секунда сте по-бавни.
Аз съм доволен и пре доволен до момента от ускорението и динамиката. Още повече, че при тебе имаш по-добър въртящ момент т.е. си още по еластичен от мен.
Не виждам какво мрънкаш от динамиката освен :
- да имаш проблем с двигателя
- и ти беше келешче до колкото знам :P

Виж ако имаш ядове по двигателя земи го оправи и колкото толкова.
Ако ти се дават пари може и да стане нещо но ще трябват много пари и току виж сте го омазали с нещо по-ефтино, да се видиш в приключение, да метнеш една по адрес на марката и да си вземеш друг автомобил щото тоя ще е за скрап или няма ти се занимава да го ремонтираш след експериментите.
Чел съм че се подсилва само здрав двигател. Тоя ако ти е тръгнал да си заминава и речеш му дадеш стероиди сметай ко ще стане!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 14 яну 2008, 21:15

Аз споделям мнението на колегите, че когато търсиш динамика по-добре се насочи към тунинговане на бензинов мотор. Просто колкото и да са възможностите за тунинговане на дизела ще спреш горе-долу там откъдето ще започнеш със бензина.
П.П. Попълни по-пълно личните данни, това Ескорт е много обширно понятие.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 15 госта