Страница 1 от 1

Турбо Ъпгрейд на Ескорт

Публикувано: 11 яну 2008, 06:18
от bobi_turbo
Добро Утро на всички. :)
Искам да Ви помоля когеги, да ми помогнете със малко знания. Зайнтересуван съм за смяна на оригиналната турбина на Ескорт Мк7 1.8 ТДИ. Та искам да попитам каква турбина ще бъде подходяща за дизеловият ми "танк"? Не гоня голямо налягане... до към 1 бар може би...
Също тъка искам да попитам колко е оригиналното налягане на което работи двигателя(по книжка), защото неможах да открия никъде и има ли вазможност да не се сменя турбото, а само да се "натегне"(да му се увеличи налягането) ?
И най-важното ще бъде ли нужна смяна на интеркулера, горивната помпа , дюзите и най-вече всмукателните колекторите? А може би и съединителят, който ще получава по-голямо натоварване пру ускорение?
Другият ми въпрос е има ли чип за този модел двигател (двигателят ми е от старата модификация, същият който е бил слаган на по-старите модели 90-95-95 година)? С бордови компютър ли е или не? Целта ми е малко по-бързо ускорение, защото е доста "муден" при "ръчкане"... можеби колегите имащи Фордове със същите двигатели занят за какво говоря :)
И горе долу колко пари ще са ми нужни за цялата "модификация".
Благодаря предварително Колеги!Пожелавам приятен и слънчев (дай боже!) ден на всички!



Едит: Междудругото забелязох, че часовникът на форума е по лятното време (с един час напред).

Re: Турбо Ъпгрейд на Ескорт

Публикувано: 11 яну 2008, 20:09
от diesel1.6
колегите не се оплакват от прекалена мудност. да не би да имаш проблеми? ако не ги откриеш сега, след тунинга за х000 лева ще се преекспонират върху резултата - ще оцапат положението още повече от сега, казано на нормален език :)

Публикувано: 12 яну 2008, 01:08
от bobi_turbo
Нямам абсолютно никакви проблеми...колата е в перфектно здраве просто искам по-голямо ускорение... :P

Публикувано: 12 яну 2008, 10:58
от Conan_1
Разучи положението за други варианти според мене като :пауър бокс и чип като за този модел!Преди на входа на София на едно място се хвалеха че вдигат до 30% мощноста на дизеловите двигатели сега незная как е! :roll:

Публикувано: 13 яну 2008, 18:34
от tzvtz
Здравей колега, аз съм със същия двигател и преди време се бях запалил на тема чипове. Свързах се с един специалист от форума на фолксваген, който ги доставя от Германия и той каза, че на този двигател не може да се слагат чипове понеже няма компютър, който го командва. Единствената електроника била за регулиране количеството на отработените газове. И май е така, защото се рових доста и не можах да открия нищо.
Успех и ако откриеш нещо информирай.

Публикувано: 13 яну 2008, 20:03
от Conan_1
Е ама как да няма компютар!А това отпред вдясно под таблото какво е?? :roll: А намене ми казаха че ако имам мерак и парички 100-110 коня неса проблем да се извадят от този двигател ама нямам финанси сега :cry:

Публикувано: 14 яну 2008, 10:57
от venom4o
един въпрос ? Защо си съсипвате колите? Дизела е направен да е силен и икономичен за сметка на искорението и динамиката? Колко време ще изтрае тоя мотор след като го пипате? Само пари ще давате зя глупости.. По добре е да си вземете един бензинов ескорт или двигател оборудван.. по добре ще е отколкото да си съсипвате моторите..

Публикувано: 14 яну 2008, 15:40
от Трол
подкрепям веномчо.
с този мотор не съм запознат и ще е несериозно да ти давам съвети как да го подсилиш, но наистина се замисли за някой бензинов мотор ако ще даваш пари и искаш динамика.
Не искам да засегна никой, но сравнително стар дизелов фордов мотор не ми се римува със тунинг ...

Публикувано: 14 яну 2008, 20:22
от paci
Като гледам тука едни данни, ако не ме лъжат имаш ускорение от 0-100 колкото Puma с мотор като на моята. С около секунда сте по-бавни.
Аз съм доволен и пре доволен до момента от ускорението и динамиката. Още повече, че при тебе имаш по-добър въртящ момент т.е. си още по еластичен от мен.
Не виждам какво мрънкаш от динамиката освен :
- да имаш проблем с двигателя
- и ти беше келешче до колкото знам :P

Виж ако имаш ядове по двигателя земи го оправи и колкото толкова.
Ако ти се дават пари може и да стане нещо но ще трябват много пари и току виж сте го омазали с нещо по-ефтино, да се видиш в приключение, да метнеш една по адрес на марката и да си вземеш друг автомобил щото тоя ще е за скрап или няма ти се занимава да го ремонтираш след експериментите.
Чел съм че се подсилва само здрав двигател. Тоя ако ти е тръгнал да си заминава и речеш му дадеш стероиди сметай ко ще стане!

Публикувано: 14 яну 2008, 21:15
от HACKO
Аз споделям мнението на колегите, че когато търсиш динамика по-добре се насочи към тунинговане на бензинов мотор. Просто колкото и да са възможностите за тунинговане на дизела ще спреш горе-долу там откъдето ще започнеш със бензина.
П.П. Попълни по-пълно личните данни, това Ескорт е много обширно понятие.