масло от мерителната пръчка
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 13 яну 2008, 20:38
- Модел на автомобила: FORD eSKORT 1.8D 95
- Status: Извън линия
масло от мерителната пръчка
Здравейте!Незнам дали има такава тема,но аз не намерих
Проблема ми е следния:при запален двигател като вдигна мерителната пръчка и хвърля по малкоо масълце- не е кой знае колко,но мисля че нещо не му е наред на моя старец.Ако сте имали подобен проблем моля пишете.Колата е Ескорт 1,8 дизел 95 набор

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
А някъде да пише че трябва да се вади щеката по време на работа на д-ля? За това има и уплътнение на дръжката.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 29
- Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
- Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
- Местоположение: sofia
- Status: Извън линия
- mITE
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
абе кво е нормално да пръска масло от щеката бе колеги???вие все едно не сте чували за картерното продухване и ако пръска масло от щеката или духа за кво става на въпрос???я елате да ви покажа на мойто бебче дали духа,пръска или няква друга гадост>няма значение дали я паля студена или топла..не се излагайте>защо на старите курници свалят маркуча от капака на клапаните който влиза във въздушния филтър?отговора е че като маторя се издуха,сиреч е за сигменти почва да гори масло и маслените пари отиват във филтъра и му разказват играта!HACKO написа:А някъде да пише че трябва да се вади щеката по време на работа на д-ля? За това има и уплътнение на дръжката.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
paci: ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Вентилацията на картера може да е силно затруднена от частично запушване.
mITE, ако измислиш сегменти. през които да не минават газове ще забогатееш
Запуши му маркуча на твойто бебче, да видиш как ще задуха. А дали мятка масло през отвора на щеката, според мен зависи от конструкцията на двигателя и дали при плискането си маслото облива долния край на отвора.
mITE, ако измислиш сегменти. през които да не минават газове ще забогатееш

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- [RS]Coswort
- потребител
- Мнения: 210
- Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
- Модел на автомобила: ford orion 1,6D
- Местоположение: Dobrich
- Status: Извън линия
- TURBOTO
- потребител
- Мнения: 644
- Регистриран: 01 май 2007, 13:38
- Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Колега не си прав,няма кола при която да няма дори и минимално духане,виждал съм с очите си как двигател след основен ремонт при които е сменено всичко след като се отвори капачката за маслото или като се махне щеката духа естествено в приемливи граници не говорим да духа като компресор.А за това дали е възможно да хвърля масло през отвора на щеката да възможно е и наистина както каза cocoff зависи от самия мотор и според мен не е нещо притеснителноmITE написа:абе кво е нормално да пръска масло от щеката бе колеги???вие все едно не сте чували за картерното продухване и ако пръска масло от щеката или духа за кво става на въпрос???я елате да ви покажа на мойто бебче дали духа,пръска или няква друга гадост>няма значение дали я паля студена или топла..не се излагайте>защо на старите курници свалят маркуча от капака на клапаните който влиза във въздушния филтър?отговора е че като маторя се издуха,сиреч е за сигменти почва да гори масло и маслените пари отиват във филтъра и му разказват играта!HACKO написа:А някъде да пише че трябва да се вади щеката по време на работа на д-ля? За това има и уплътнение на дръжката.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
paci: ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите

- mITE
- потребител
- Мнения: 35
- Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
- Местоположение: Ботевград
- Status: Извън линия
незнам бе колеги просто на мойта кола ги няма "тези"признаци с пушенето и хвърлянето на масло за това реагирах така остро!може и конструктивно някой да са така просто аз явно не сам попадъл на такъв въпреки многото двг-та през който сам "минал"! Поздрави и само напред
Ако съм засегнал някой сорка!

"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта