масло от мерителната пръчка

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
bailukan
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 яну 2008, 20:38
Модел на автомобила: FORD eSKORT 1.8D 95
Status: Извън линия

масло от мерителната пръчка

Мнение от bailukan » 13 яну 2008, 20:43

Здравейте!Незнам дали има такава тема,но аз не намерих
:oops: Проблема ми е следния:при запален двигател като вдигна мерителната пръчка и хвърля по малкоо масълце- не е кой знае колко,но мисля че нещо не му е наред на моя старец.Ако сте имали подобен проблем моля пишете.Колата е Ескорт 1,8 дизел 95 набор

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 13 яну 2008, 21:21

А някъде да пише че трябва да се вади щеката по време на работа на д-ля? За това има и уплътнение на дръжката.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

tonitoniton
потребител
потребител
Мнения: 29
Регистриран: 30 дек 2007, 23:42
Модел на автомобила: siera 2.0i 4х4
Местоположение: sofia
Status: Извън линия

Мнение от tonitoniton » 14 яну 2008, 19:24

МАСЛОТО СЕ МЕРИ НА ЗАГАСЕН ДВИГАТЕЛ,АКО ТИ Я ИЗВАЖДА ТОГАВА Е ПРОБЛЕМ

bailukan
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 яну 2008, 20:38
Модел на автомобила: FORD eSKORT 1.8D 95
Status: Извън линия

Мнение от bailukan » 14 яну 2008, 21:08

пали като часовник,ама преди го нямаше това нещо.Съмнявам се да нее запушен отдушника на картера

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 14 яну 2008, 21:21

Тогава ще хвъркат капачки и целия мотор ще е олят с масло.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 14 яну 2008, 22:08

HACKO написа:А някъде да пише че трябва да се вади щеката по време на работа на д-ля? За това има и уплътнение на дръжката.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
абе кво е нормално да пръска масло от щеката бе колеги???вие все едно не сте чували за картерното продухване и ако пръска масло от щеката или духа за кво става на въпрос???я елате да ви покажа на мойто бебче дали духа,пръска или няква друга гадост>няма значение дали я паля студена или топла..не се излагайте>защо на старите курници свалят маркуча от капака на клапаните който влиза във въздушния филтър?отговора е че като маторя се издуха,сиреч е за сигменти почва да гори масло и маслените пари отиват във филтъра и му разказват играта!

paci: ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

Потребителски аватар
sudjuka
потребител
потребител
Мнения: 74
Регистриран: 03 яну 2008, 17:34
Модел на автомобила: Еskort 1.8D 95г; Ford Calaxy 1.9TDi-98 год.
Местоположение: lovech
Status: Извън линия

Мнение от sudjuka » 14 яну 2008, 22:59

ами ако има счупен или запекъл сигмент?
ПО-ДОБРЕ КАПО НА РИБА ОТКОЛКОТО ПРИ ЖЕНАТА ИЛИ ЛЮБОВНИЦИТЕ!!!

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 15 яну 2008, 09:04

Вентилацията на картера може да е силно затруднена от частично запушване.
mITE, ако измислиш сегменти. през които да не минават газове ще забогатееш :D Запуши му маркуча на твойто бебче, да видиш как ще задуха. А дали мятка масло през отвора на щеката, според мен зависи от конструкцията на двигателя и дали при плискането си маслото облива долния край на отвора.
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
[RS]Coswort
потребител
потребител
Мнения: 210
Регистриран: 15 дек 2007, 00:27
Модел на автомобила: ford orion 1,6D
Местоположение: Dobrich
Status: Извън линия

Мнение от [RS]Coswort » 15 яну 2008, 19:16

аве и моя дарак 89та 1,6 дизел орион на запален двигател като махна щеката няма такива хвърляния ама има некъв пушек ли е изпарения ли нз и аз какво ;) но от 2-3години си го гледам така ;)

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 15 яну 2008, 19:54

mITE написа:
HACKO написа:А някъде да пише че трябва да се вади щеката по време на работа на д-ля? За това има и уплътнение на дръжката.
Сега напълно сериозно, нормално е при всяка кола да пръска масло от щеката, така че и на твоята и няма нищо, особено ако тези дни пали сутрин.
абе кво е нормално да пръска масло от щеката бе колеги???вие все едно не сте чували за картерното продухване и ако пръска масло от щеката или духа за кво става на въпрос???я елате да ви покажа на мойто бебче дали духа,пръска или няква друга гадост>няма значение дали я паля студена или топла..не се излагайте>защо на старите курници свалят маркуча от капака на клапаните който влиза във въздушния филтър?отговора е че като маторя се издуха,сиреч е за сигменти почва да гори масло и маслените пари отиват във филтъра и му разказват играта!

paci: ВКЛЮЧИ HTML в това мнение за да ти се оправят цитатите
Колега не си прав,няма кола при която да няма дори и минимално духане,виждал съм с очите си как двигател след основен ремонт при които е сменено всичко след като се отвори капачката за маслото или като се махне щеката духа естествено в приемливи граници не говорим да духа като компресор.А за това дали е възможно да хвърля масло през отвора на щеката да възможно е и наистина както каза cocoff зависи от самия мотор и според мен не е нещо притеснително
Изображение

bailukan
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 яну 2008, 20:38
Модел на автомобила: FORD eSKORT 1.8D 95
Status: Извън линия

Мнение от bailukan » 15 яну 2008, 20:18

значи хвърля мн малко за 2 мин дали има и 10 капчици,ама преди не беше така,а като отворя капачката за наливане на масло и спира да хвърля

Потребителски аватар
TURBOTO
потребител
потребител
Мнения: 644
Регистриран: 01 май 2007, 13:38
Модел на автомобила: Ford Mondeo'94 1.8 16V
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от TURBOTO » 15 яну 2008, 20:33

Колега,според мен за лично успокоение отиди и се консултирай в сервиз,макар че не вярвам да ти кажат нещо по различно от това което беше казано тук,тоест,че колата ти в ред поне що се отнася до описания от теб "проблем".
Изображение

bailukan
потребител
потребител
Мнения: 4
Регистриран: 13 яну 2008, 20:38
Модел на автомобила: FORD eSKORT 1.8D 95
Status: Извън линия

Мнение от bailukan » 15 яну 2008, 21:47

мерси колеги за мненията.Ако ида на сервиз и кажат нещо по-различно ще кажа и аз :D

Потребителски аватар
mITE
потребител
потребител
Мнения: 35
Регистриран: 24 мар 2005, 21:26
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 16v '93 Coupe CLX
Местоположение: Ботевград
Status: Извън линия

Мнение от mITE » 15 яну 2008, 23:07

незнам бе колеги просто на мойта кола ги няма "тези"признаци с пушенето и хвърлянето на масло за това реагирах така остро!може и конструктивно някой да са така просто аз явно не сам попадъл на такъв въпреки многото двг-та през който сам "минал"! Поздрави и само напред ;) Ако съм засегнал някой сорка!
"Що са 4 цилиндъра, 16 клапана и гения на Др.-Инж Хенри Форд комбинирани в едно."

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта