помощ эа форд 91г.моноинж.глъхне при подаване на гаэ.
Публикувано: 22 яну 2008, 17:38
даите съвет не е помпата щото я смених,като карам на бенэин и подам гаэ впесто да се иэфорсира тя эабива
КЛУБ ФОРД БЪЛГАРИЯ. Резултат от обединяването на ford.co.nr/forum и clubford.org/forum
https://clubford.org/forum/
Колега,благодаря за съвета.Имаме Форд фиеста 1.1 моно.От доста време не можем да оправим разхода на гориво и като проверихме се оказа,че това болтче е развито 4 оборота.Сега съм го развил 2 и половина.Колата върви добре,но пак има проблем,който си остана.Проблемът е следният.При форсиране отзад изпушва черен дим и постоянно цапа свещите.Бях с Бош,смених ги с нови Бош,докато една сутрин не можах да запаля.Купих Денсо, запали както не е палила никога,но след два дни като ги развих целите черни,но сухо черни,не са омаслени.Като направих справка с една картинка на която е оказано за проблеми със свещите се оказа богата горивна смес.Дайте ми съвет какво да правя.Ако беше карбуратор,там си има винт за регулиране,но на инжектора няма.Помагайте,че вече нямам нерви.slaf4u написа: имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".
моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.
на следващото купуване отиди в мото пфое и си вземи свещи моторкрафт оттам. няма да сбъркаш а и не са по-скъпиtoto2 написа:Колега,благодаря за съвета.Имаме Форд фиеста 1.1 моно.От доста време не можем да оправим разхода на гориво и като проверихме се оказа,че това болтче е развито 4 оборота.Сега съм го развил 2 и половина.Колата върви добре,но пак има проблем,който си остана.Проблемът е следният.При форсиране отзад изпушва черен дим и постоянно цапа свещите.Бях с Бош,смених ги с нови Бош,докато една сутрин не можах да запаля.Купих Денсо, запали както не е палила никога,но след два дни като ги развих целите черни,но сухо черни,не са омаслени.Като направих справка с една картинка на която е оказано за проблеми със свещите се оказа богата горивна смес.Дайте ми съвет какво да правя.Ако беше карбуратор,там си има винт за регулиране,но на инжектора няма.Помагайте,че вече нямам нерви.slaf4u написа: имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".
моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.