Страница 1 от 1

помощ эа форд 91г.моноинж.глъхне при подаване на гаэ.

Публикувано: 22 яну 2008, 17:38
от kocaki
даите съвет не е помпата щото я смених,като карам на бенэин и подам гаэ впесто да се иэфорсира тя эабива

Публикувано: 22 яну 2008, 17:51
от madboy
Колега, напиши в търсачката на форума "глъхне" или "забива".

Публикувано: 23 яну 2008, 10:53
от slaf4u
tps,map,lamba sensor, отечка на вакуум(до тук 350лв)...форд...
един съвет, ако е по-важно за теб колата ти да върви от колкото разхода да е нормален, можеш да си увеличиш налягането от регулатора на моноинжекциона. става с имбусно клю4е (шестограм).
посоката е обратна на часовниковата стрелка като един оборот е равен на 0.5 атм. препоръчвам ти да не въртиш повече от оборот и половина. нормално е ако го направиш колата ти да започне да пуши повече отзад но за това пък ще се изстрелва при подаване на газ. цената на това удоволствие ще бъде от порядъка на 30-40% повишаване на разхода.така че ако не си тръгнал да се дърпаш с някой голф по-добре не го прави.
ако все пак го разбъзикаш и след време решиш да го оправяш, начина е следния:
1. въртиш до упор по посока на часовниковата стрелка
2.връщаш 3 оборота назад.
(това съм го чел в книга, не съм си го измислил от гъзът)
имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".

моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.

Публикувано: 23 яну 2008, 20:10
от traqn_savov
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=8039" onclick="window.open(this.href);return false;

Публикувано: 15 фев 2008, 18:46
от toto2
slaf4u написа: имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".

моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.
Колега,благодаря за съвета.Имаме Форд фиеста 1.1 моно.От доста време не можем да оправим разхода на гориво и като проверихме се оказа,че това болтче е развито 4 оборота.Сега съм го развил 2 и половина.Колата върви добре,но пак има проблем,който си остана.Проблемът е следният.При форсиране отзад изпушва черен дим и постоянно цапа свещите.Бях с Бош,смених ги с нови Бош,докато една сутрин не можах да запаля.Купих Денсо, запали както не е палила никога,но след два дни като ги развих целите черни,но сухо черни,не са омаслени.Като направих справка с една картинка на която е оказано за проблеми със свещите се оказа богата горивна смес.Дайте ми съвет какво да правя.Ако беше карбуратор,там си има винт за регулиране,но на инжектора няма.Помагайте,че вече нямам нерви. :)

Публикувано: 15 фев 2008, 20:48
от HACKO
Лабда сондата следи да не е богата сместа. Все пак преди да започнеш да сменяш, направи и тест на мотортестер, ако човека си разбира от работата ще определи точно кое не е наред или поне ще ограничи до 1-2 неща.
Неправилно топлинно число също може да доведе до черни свещи.

Публикувано: 15 фев 2008, 23:33
от licho
toto2 написа:
slaf4u написа: имайки в предвид че един оборот е 0.5 атм (поне при нормално работещ регулатор) а нормалното налягане би следвало да е 1 атм, то допълнителния оборот е може би "контролен".

моята в момента работи на около 1,8-9 атм и реагира много добре на педала на газта ,разход-12-14 според тежестта на крака.
Колега,благодаря за съвета.Имаме Форд фиеста 1.1 моно.От доста време не можем да оправим разхода на гориво и като проверихме се оказа,че това болтче е развито 4 оборота.Сега съм го развил 2 и половина.Колата върви добре,но пак има проблем,който си остана.Проблемът е следният.При форсиране отзад изпушва черен дим и постоянно цапа свещите.Бях с Бош,смених ги с нови Бош,докато една сутрин не можах да запаля.Купих Денсо, запали както не е палила никога,но след два дни като ги развих целите черни,но сухо черни,не са омаслени.Като направих справка с една картинка на която е оказано за проблеми със свещите се оказа богата горивна смес.Дайте ми съвет какво да правя.Ако беше карбуратор,там си има винт за регулиране,но на инжектора няма.Помагайте,че вече нямам нерви. :)
на следващото купуване отиди в мото пфое и си вземи свещи моторкрафт оттам. няма да сбъркаш а и не са по-скъпи

Публикувано: 26 фев 2008, 18:23
от toto2
Здравейте,пак,колеги.Мисля,че си реших проблема. :) В неделя смъкнак катализатора и го избочих.Паднаха парчета,които бяха запушени.Регулирах си и клапаните,като не съм спазил 0,2 за смукателни и 0,3 за изпускателни,а 0,15 и 0,2 понатегнах.И все пак си поостана почукване,ама не като дизел,както беше преди.И регулатора на налягане на горивото побутнах,като развих 2 оборота и половина,срещу 4 както беше преди.И сега колата не е моя.Не дава да я бутнеш.На места където не можех да изкачвам на трета скорост,сега лети на четвърта.Още не съм погледнал какво е съсътоянието на свещите,но в събота ще погледна дали са в добър вид.Благодаря на всички,които се отзоваха и помогнаха със съвети.

Лека и безавариина. :)