Страница 1 от 1
Проблем при паленето
Публикувано: 24 яну 2008, 13:08
от vasilnantchev
Колеги,моля за помощ!Фиестата ми (МК3;1.4i;1994) ми създава следният проблем-при палене губи обороти и двигателят гасне веднага.Трябва да изфорсирам или да поддържам газта с крак на педала около минута,докато се оправи.След това проблеми няма никакви.Интересното е,че не го прави всеки път.Колата няма ръчен смукач.преди няколко месеца съм почистил MAF сензора.Възможно ли е машинката за празен ход да дава този проблем?Моля,който е имал същият проблем да даде съвет.Благодаря!
Публикувано: 24 яну 2008, 16:46
от Трол
може, и повечето хора ще ти кажат,че е то

Но ако не ти прави проблеми като загрее ме съмнява. Отиди на диагностика най-добре.
Може да са мн неща.
Аз имах подобен проблем на скоро, смених ламбда и се оправи.
Re: Проблем при паленето
Публикувано: 24 яну 2008, 16:54
от vladislav
vasilnantchev написа:
Колега ако си пълна инжекция, трябва да се почисти клапана за празен ход, ако си моно май беше стъпково моторче.
Точно това са първите симптоми на замърсен клапан или моторче.
Публикувано: 24 яну 2008, 17:47
от venom4o
Ако не е от това нищо чудно да е от кофти бензин.. Смени бензиностанцията...Ако не се оправи виж въздушния и горивния филтър...
Публикувано: 24 яну 2008, 19:02
от vasilnantchev
Благодаря ви!А бихте ли ми казали къде да търся клапана за празен ход?Едно и също ли е със стъпковото моторче?Възможно ли е да е от стари свещи?
Публикувано: 25 яну 2008, 09:08
от vladislav
Виж това е клапан /моторче е друго не знам какво представлява/ от 1,6 EFI на ескорт, твоят ако имаш е нещо подобно, виждал съм на ескорт 1995 и се намираше някъде около въздушния филтър. Не вярвам при фиестите да ползват друг двигател.
Не написа какъв ти е инжекциона, има ескорти 94-95 SEFI, сигурно и фиестите са такива.
Публикувано: 25 яну 2008, 13:14
от vasilnantchev
Благодаря!Имам го и при мене,значи е същото.
Публикувано: 25 яну 2008, 14:51
от vladislav
Почисти го тогава с обезмаслител за печки Meglio има го в "Бриколаж" и "Билла" - става перфектно, аз ги накисвам и двете части /разбира се след отвиване/ за около 5-6 часа, може и за по- малко, аз имам резервен и затова стои толкова, измиване с вода изчистване /аз ползвам клечки за уши за бръкване във всички възможни отвори/ и накрая смазване със спрей от типа на WD40 и си готов.
Може и един ресет на компа и обучение ако са високи или ниски оборотите.
Публикувано: 25 яну 2008, 18:50
от vasilnantchev
Благодаря!Ще го почистя още утре.Дано има ефект!