2.0 MK2
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
Общо взето според мен в сравнение с другите мотори произведени в края на деветдесетте-бива. Голям ресурс,разбира се много зависи от "задкормилното" устройство,което го е карало. При хубави масла може да изкара без основен ремонт над половин милион км. Основен проблем,който е решен в края на 1998 г., са хидравличните клапани и то проблем до толкова,че ако предният собственник не е карал с хубаво масло може да "подрънкват". След края на 1998 г. се поставят проверените във времето регулируеми механични клапани и този проблем е решен.
Интересно при мен явно съм случил на предишен карач,защото засега нямам проблем с горните,използвам полусинтетика 10W40 масло Форд,което си е чист Мобил по принцип. Най добре чувам би било масло 5W30 казват някои,незнам дали при следващата смяна да не налея такова?Също се чудя при двулитровият двигател на Пежо 406,дали няма да е с по-добри характеристики,щото на книга не е,но ако някой е карал такова нека сподели.Като пусна климатика ми се струва от 110-120 до към 150,че нещо няма баш тяга,при вас как е?
Ако не Ви затруднявам споделете и впечетленията си от еластичноста на Моня в сравнение с други коли които сте карали!?
Интересно при мен явно съм случил на предишен карач,защото засега нямам проблем с горните,използвам полусинтетика 10W40 масло Форд,което си е чист Мобил по принцип. Най добре чувам би било масло 5W30 казват някои,незнам дали при следващата смяна да не налея такова?Също се чудя при двулитровият двигател на Пежо 406,дали няма да е с по-добри характеристики,щото на книга не е,но ако някой е карал такова нека сподели.Като пусна климатика ми се струва от 110-120 до към 150,че нещо няма баш тяга,при вас как е?
Ако не Ви затруднявам споделете и впечетленията си от еластичноста на Моня в сравнение с други коли които сте карали!?

-
- потребител
- Мнения: 21
- Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
- Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
моето е 2.0 с газ 1998
В интерес на истината не са ми сменяли клапаните с по усилени и от 4 години колата си върви добре на газ, сложих стар газ уредба с изпарител за 640 лв. дори нямам ламбда контрол - единственият проблем е гърмене на последък , но един от кабелите на свещите беше причина. Иначе аз също слагам наливно Моторкрафт полусинтетика и също съм чувал Valvoline 5W30 била най-добро, но знае ли човек. Иначе към 200000 имало някакъв тампон на двигателя за смяна иначе ресулса е поне 500000 до основен ремонт - минимум. Имам чувството, че оригиналните кабели на Мото Пфое са турски и кофти, за разлика от свещите - например Бош свещи за него са ужасни, а оригиналните са ОК. Светнаха ме за да не гърми, че не е лошо в кабелите на свещите над контактната повърхност по протежение на гумата да се сложи силикон за уплътнение на високоволтови кабели от Конрад и се забравяло за гърмене от кабели и утечки и ще пробвам.
Поздрави
Поздрави
-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта