2.0 MK2

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

2.0 MK2

Мнение от cossy » 09 юли 2005, 21:47

Какво ще кажете за второто поколение зетеци? Питам конкретно за двулитровия двигател :idea:

Потребителски аватар
demiro
потребител
потребител
Мнения: 1210
Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
Модел на автомобила: голяма печка :)
Местоположение: Около В.Търново :)
Status: Извън линия

Мнение от demiro » 11 юли 2005, 01:04

Общо взето според мен в сравнение с другите мотори произведени в края на деветдесетте-бива. Голям ресурс,разбира се много зависи от "задкормилното" устройство,което го е карало. При хубави масла може да изкара без основен ремонт над половин милион км. Основен проблем,който е решен в края на 1998 г., са хидравличните клапани и то проблем до толкова,че ако предният собственник не е карал с хубаво масло може да "подрънкват". След края на 1998 г. се поставят проверените във времето регулируеми механични клапани и този проблем е решен.
Интересно при мен явно съм случил на предишен карач,защото засега нямам проблем с горните,използвам полусинтетика 10W40 масло Форд,което си е чист Мобил по принцип. Най добре чувам би било масло 5W30 казват някои,незнам дали при следващата смяна да не налея такова?Също се чудя при двулитровият двигател на Пежо 406,дали няма да е с по-добри характеристики,щото на книга не е,но ако някой е карал такова нека сподели.Като пусна климатика ми се струва от 110-120 до към 150,че нещо няма баш тяга,при вас как е?
Ако не Ви затруднявам споделете и впечетленията си от еластичноста на Моня в сравнение с други коли които сте карали!?
Изображение

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 11 юли 2005, 09:46

Проблемни са за газифициране. Ако искаш газ ще се наложи да смениш клапаните с по-усилени

:twisted:

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 12 юли 2005, 23:21

10x 8)

ivanil
потребител
потребител
Мнения: 21
Регистриран: 23 фев 2005, 23:09
Модел на автомобила: Мондео 98 Zettec 2.0 16V Автоматик
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

моето е 2.0 с газ 1998

Мнение от ivanil » 23 юли 2005, 23:59

В интерес на истината не са ми сменяли клапаните с по усилени и от 4 години колата си върви добре на газ, сложих стар газ уредба с изпарител за 640 лв. дори нямам ламбда контрол - единственият проблем е гърмене на последък , но един от кабелите на свещите беше причина. Иначе аз също слагам наливно Моторкрафт полусинтетика и също съм чувал Valvoline 5W30 била най-добро, но знае ли човек. Иначе към 200000 имало някакъв тампон на двигателя за смяна иначе ресулса е поне 500000 до основен ремонт - минимум. Имам чувството, че оригиналните кабели на Мото Пфое са турски и кофти, за разлика от свещите - например Бош свещи за него са ужасни, а оригиналните са ОК. Светнаха ме за да не гърми, че не е лошо в кабелите на свещите над контактната повърхност по протежение на гумата да се сложи силикон за уплътнение на високоволтови кабели от Конрад и се забравяло за гърмене от кабели и утечки и ще пробвам.
Поздрави

chery
Status: Извън линия

Мнение от chery » 24 юли 2005, 00:30

прати снимки като ги направиш да че нещо не схващам с тая контактна повархност

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта