ЕСКОРТ 1,3 КАРБУРАТОРА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
BACHEV
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

ЕСКОРТ 1,3 КАРБУРАТОРА

Мнение от BACHEV » 04 мар 2008, 20:29

Колеги чел съм из форума, че ако си настроя карба както трябва може да вЪрви по-добре става въпрос за 1,3 мотор 91г чист карбуратор. Колата е на гаЗ и незнам дали има значение, но все пак някоЙ има ли представа откЪде става :roll: Имам голямо желание да го пипна малко :D

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 04 мар 2008, 20:35

На ГАЗ или на бензин ?

Потребителски аватар
doctordre
потребител
потребител
Мнения: 1664
Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от doctordre » 05 мар 2008, 10:07

еми не е препоръчително сам да го ръчкаш, но все пак ако държиш- огледай го за 2 винта и почвай да ги въртиш :D

Потребителски аватар
paty_ford
потребител
потребител
Мнения: 14
Регистриран: 22 дек 2006, 12:20
Модел на автомобила: Ford Eskort 1,8 16v EFI
Местоположение: Sofiq
Status: Извън линия

..

Мнение от paty_ford » 05 мар 2008, 11:27

Ходи на газаджия, той може да ти я направи да ти вЪрви повеЧе от колкото на бензин :lol: но Ще ти харчи малко повечко :D
Ford

Потребителски аватар
BACHEV
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от BACHEV » 05 мар 2008, 15:55

Не_е виждала бензин от доста време само на газ я карам. А_за Увеличението и аз мога да_го направя ако това е вЪпроса.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 мар 2008, 16:06

Отново не разбрах какво искаш да направиш?

Потребителски аватар
BACHEV
потребител
потребител
Мнения: 172
Регистриран: 25 дек 2007, 15:26
Модел на автомобила: eskort 91g 1.3 Mondeo 2.0 Zetec. 16v Ghia 1997г.
Местоположение: pleven
Status: Извън линия

Мнение от BACHEV » 05 мар 2008, 16:50

с две думи да си настроя карба както трябва

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 05 мар 2008, 16:58

За както трябва се ходи на стенд. Иначе е на "ухо" и тестване, но пак няма да разбереш колко емисии отделя, а по тях се съди дали работи добре.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 05 мар 2008, 18:45

Не мисля, че има какво да му настройваш.
НАСКО се надявам да се намеси и да ти каже да си изхвърлиш газовото :)
Карах Ескорт 1,3 карб набор '87.
Кога аз се заинатих да я оправям да върви добре на бензин, братовчед ми ме скастри.
Вървеше перфектно на ГАЗ. На бензин макар и малко шашаво все пак се придвижвах.
Братовчед ми ме скастри да не се занимавам да наливам пари да правя карбуратора да потдържам две захранващи с гориво системи.
В последствие попадна и далаверка, и почерпка общо към 60-тина литра бензин, покарах на бензин и той все че се съвзе.
Ако споделиш какви ядове имаш, може и на живо да се видим да я чуя на бензин и да ти дам някой съвет.
Ако не се получи с чалъми ще трябва явно намеса, но ще опитаме. :)

Па като си се запънал опиши какви ядове имаш и НАСКО вероятно може да ти даде насока.
Друг май не съм чел да се е борил с карбуратори :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Мнение от HACKO » 05 мар 2008, 20:15

Направо ми взе думата от устата. Докато има газова уредба е напълно безсмислено да се ремонтира карбуратора. Ще дадеш 30лв за платна, още 20 за стенд (да регулират емисиите). И след 1- 2 месеца си на изходна позиция, не си струва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта