Страница 1 от 1

Проблем + надуване на турбото (дизел)

Публикувано: 15 апр 2008, 13:37
от Huku
Значи имам проблем с форда. 1,8 ТДи, 90 к.с. '94 година
1. Значи като го запаля работи добре, не пуши, подържа си обороти. Проблема идва като загрее, като поработи на место 3-4 минути (или като тръгна на някъде) и след това спра. КАто е на место мени оборотите, не с много с около 50-100 оборота и отзад пуши яко, като тръгна спира да пуши, като спра пак почва да пуши и да мени оборотите... Като тръгвам рязко, примерно напомпам на газта и пусна съединителя тръгва, заглъхва и после тръгва втори път. Казаха ми че е от ЕкоФилтъра или от датчик на изходящите колектори за изгорелите газове.
Вие как мислите

2. Значи искам да попитам на колко бара работи турбото на моя двигател (Дизел 1800сс с турбо и интеркулър '94 година 90 к.с) и до колко може да се надуе без това да създава проблеми за двигателя и без да изгърми.

п.п. Аз предполагам че работи към 0,4 бара, ако е на толкова ще може ли да се надуе до 0,8 бара без да има проблем. Мой приятел с Астра 1,7 тди си го наду до 1,2 но издуха гарнитура

Re: Проблем + надуване на турбото

Публикувано: 15 апр 2008, 14:21
от [RS]Coswort
ами със харча на нафта и масло как си? филтри въздушен горивен смянал ли си?

Re: Проблем + надуване на турбото

Публикувано: 15 апр 2008, 16:11
от Huku
Значи масло и Филтър смених сега на 10.04. МАсло за 14 000 километра не е изгорило и 100 грама, точно между минимума и максимума, колкото сипахме преди. Въздушия филтър го смених в Събота, макар да имаше още доста живот в него, но сега за 10 лева няма да се правя.
Разхода на Нафта ми е доста голям. Извънградско 7, градско 10-11 зависи от засдръстванията

Re: Проблем + надуване на турбото

Публикувано: 16 апр 2008, 11:34
от Huku
*072* Никой ли не знае нищо...

Re: Проблем + надуване на турбото (дизел)

Публикувано: 16 апр 2008, 12:18
от escorttd
Я си свали интеркулера и го наклони да видим какво ще излезе от него. Възможни варианти:
а)масло;
б)нафта;
в)нищо.
От турбото не може да мени оборотите на празен ход.

Re: Проблем + надуване на турбото (дизел)

Публикувано: 16 апр 2008, 15:24
от Huku
Знам че не е от Тубото. Искам да оправя продлема с оборотите, харча на нафта и заглъхването, за да може вече когато колата е както трябва, за да надуя турбото за да върви повече

Re: Проблем + надуване на турбото (дизел)

Публикувано: 17 апр 2008, 11:14
от kriviq
колега сложи един прозрачен маркуч от филтъра до помпата и виж дали не взема въздух някъде от това може да идва промяната в обортите, за налягането на турбото ако не се лъжа беше в порядъка 0,8-1,0 бар но това така по памет не съм проверявал по сайтовете и разните му там програми...и пак за турбото тия дето са го мислили този двигател са му изчислили на какво налягане грябва да работи така че не пипай турбото защато после сигерно няма да можеш да го регулираш така както си е било и ще събереш доста ядове...и какво имаш предвид със този екофилтър..верно е че карам мондео ама си мисля че те нямат чак толкова голяма разлика двигателите де..де се намира този филтър ми е думата..

.... и във връзка с големият разход на гориво..досега проверявал ли си хлабината на клапаните, ако не си г правил това направи го и ако е необходимо ги регулирай...

Re: Проблем + надуване на турбото (дизел)

Публикувано: 17 апр 2008, 14:00
от Huku
То ако има хлабина на клапаните няма ли да гори масло...

Re: Проблем + надуване на турбото (дизел)

Публикувано: 17 апр 2008, 14:36
от cotecna
Ники , я отиди да ти проверят дюзите, помпата и катализатора ако имаш. Като са ниски оборотите и кофти дюзите пуши черно и трудно държи обороти. Турбото и да го надуваш без да се чипва компа нищо не става. ако байпасния ти клапан е ел. просто забрави за тая работа. Второто и по важно нещо е , че трябва да се направи ревизия на турбината щото ти искаш да я вкарваш във завишен режим на работа и дори и да е добре след време ще свърши и после ще те заболи главата като ти кажат 300-400 лв. за втора употреба и още толкова за рециклирането и .