Проблем + надуване на турбото (дизел)
Публикувано: 15 апр 2008, 13:37
Значи имам проблем с форда. 1,8 ТДи, 90 к.с. '94 година
1. Значи като го запаля работи добре, не пуши, подържа си обороти. Проблема идва като загрее, като поработи на место 3-4 минути (или като тръгна на някъде) и след това спра. КАто е на место мени оборотите, не с много с около 50-100 оборота и отзад пуши яко, като тръгна спира да пуши, като спра пак почва да пуши и да мени оборотите... Като тръгвам рязко, примерно напомпам на газта и пусна съединителя тръгва, заглъхва и после тръгва втори път. Казаха ми че е от ЕкоФилтъра или от датчик на изходящите колектори за изгорелите газове.
Вие как мислите
2. Значи искам да попитам на колко бара работи турбото на моя двигател (Дизел 1800сс с турбо и интеркулър '94 година 90 к.с) и до колко може да се надуе без това да създава проблеми за двигателя и без да изгърми.
п.п. Аз предполагам че работи към 0,4 бара, ако е на толкова ще може ли да се надуе до 0,8 бара без да има проблем. Мой приятел с Астра 1,7 тди си го наду до 1,2 но издуха гарнитура
1. Значи като го запаля работи добре, не пуши, подържа си обороти. Проблема идва като загрее, като поработи на место 3-4 минути (или като тръгна на някъде) и след това спра. КАто е на место мени оборотите, не с много с около 50-100 оборота и отзад пуши яко, като тръгна спира да пуши, като спра пак почва да пуши и да мени оборотите... Като тръгвам рязко, примерно напомпам на газта и пусна съединителя тръгва, заглъхва и после тръгва втори път. Казаха ми че е от ЕкоФилтъра или от датчик на изходящите колектори за изгорелите газове.
Вие как мислите
2. Значи искам да попитам на колко бара работи турбото на моя двигател (Дизел 1800сс с турбо и интеркулър '94 година 90 к.с) и до колко може да се надуе без това да създава проблеми за двигателя и без да изгърми.
п.п. Аз предполагам че работи към 0,4 бара, ако е на толкова ще може ли да се надуе до 0,8 бара без да има проблем. Мой приятел с Астра 1,7 тди си го наду до 1,2 но издуха гарнитура