Страница 1 от 1
					
				escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 13 май 2008, 00:48
				от lcr
				здрасти на всички!
 имам едно малко фордче..само че доста пипано : купено от англииски аматьорски рали тийм. наскоро нещо му стана :студен...върви като..на самолет...обаче загрее ли...направо умира. наскоро в движение угасна от тогава му се моля...кога иска пали..когато обаче неще...многото акумулатори няма да помогнат. РС 1600 ,механичната инжекция. няма проблеми с течове на горива или спукани маркучи.мерси предварително !!!
			 
			
					
				Re: escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 13 май 2008, 09:29
				от Любо
				Не съм много добре запознат с този двигател, но дали има вакуумни линии и те здрави ли са?
Налягането на горивото в нормите ли е?
Трябва да има моторче за празния ход, то работи ли?
			 
			
					
				Re: escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 13 май 2008, 11:34
				от cocoff
				lcr написа:... 
Едва ли някой ще ти каже каква е причината... То при заводското  изпълнение може да има поне 7-8 причини, а щом е "доста пипано" - още повече.
 
			
					
				Re: escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 14 май 2008, 09:20
				от lcr
				здрасти на всички !!! значи..няма степ мотор за празните обороти . има баи-пас за въздуха , тои е определя празните обороти, те са в рамките на нормалното около 800-900 оборота (олекотен е маховикът)всички вакууми са наред.. и това прави тази картинка доста интерестна за разбиране от какво става това ...но.. мен ме съмняват дюзите.инжекцията е "бош к джетроник" и няма нищо електронно по нея.
в ремонтният каталог на "Хаинс" има само 2 страници по този модел... а маисторите на тези фордчета само клатят глави...много играчка имало и не си струвало парите.смени си дюзите...така казват и ако не се оправи този проблем вариантът е само на замяна на инжекцията с един или 4 карбуратора или газова уредба.
 но наи ми допада вариантът с 4 карбуратора. при заводско изпъление това нещо има 115 коня при 11 компресия , при замерването на компресията показа че е 13,5. буталата са за турбина мотор..двигателът е РС1600 и има много изпълнения от рода 350 ...до 600 коня.в сегашнотото си състояние от 0-100 (преди проблема) беше 6,5 секунди и на мокро време в завои създаваше доста трудности с подаването на газ-колата просто не можеше да завива а на сухо доста се заигравах с опелчета GSI и голфчета GT, а сега е ИНВАЛИД. и това ме дразни...ако можете да ми помогнете бих бил много благодарен !!!
			 
			
					
				Re: escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 14 май 2008, 09:39
				от Любо
				Доколкото знам при инжекциона има една мембрана. Да не би да е за смяна?
Ако е за смяна най-сигурно е да я вземеш от Бош (поне така съм чувал), ако я имат.
Дюзите и клапанчето - ултразвуково почистване. Или клапанчето можеш да изчистиш по начина описан във форума, а дюзите с добавка за почистване.
Не видях да си писал за налягането на горивото...
Замери налягането на бензина, провери самата помпа да не гълта въздух отнякъде, провери си и горивния и въздушия филтри.
Пиши как се развиват нещата.
Успех
			 
			
					
				Re: escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 14 май 2008, 16:49
				от noface
				Искам само да ти кажа че турбо колите са с по-ниска компресия от атмосверните, тази разлика в повечето случаи е точно от буталата.Ако отвойте са от турбо трябва да ти е шлайфана главата 3мм 

 А това за майсторите дето клатят глава аз отдавна си ги слагам на *** .Те като не разбират от нещо и те карат да си сменяш колата.
 
			
					
				Re: escort xr3i-двигател+проблеми
				Публикувано: 22 май 2008, 23:05
				от Sasho85
				Провери имаш ли искра. Другото, което можеш да провериш е дали петата дюза, която впръсква допълнително количество гориво при студен двигател спира да работи. Ако не спира може да постъпва в цилиндрите твърде богата горивна смес и колата за това да гасне.
Иначе според мен това е най добрия вариант за инжекционна с-ма.