Страница 1 от 1

Тромав Ескорт

Публикувано: 09 юни 2008, 21:56
от lasombra
Здравейте, колеги.
Неприятно ми е че първият ми пост трябва да е с оплакване, ама какво да се прави...

Става въпрос за Ескорт 1993-та със CVH двигател 1.4. Много трудно набира, особено при наклон. Онзи ден пътувах до Дупница и по баирите след Перник едвам можах да се движа с 60 и то на 3-та. Освен това разходът му е ненормално голям. Карам я повече на газ и градско ми отива към 13 до 15 на 100, което не мисля че е нормално. Горе-долу толкова гори и на бензин. Няма никаква разлика в мощността и скоростта между газ и бензин.

Сменил съм дюзите на инжекциона (то те и не играят като я карам на газ де), свещи, кабели за запалване, както и ауспуха. Като отидох да сменям ауспуха човекът ми каза че катализаторът бил задръстен, и от това губела мощност. Казах му направо да го махне, надявайки се че това ще подобри положението, ама стана по-лошо.

От това, което съм чел, CVH двигателите са създадени за икономия, а не за скорост, обаче 15/100 градско не ми се струва хич икономично.

Имате ли някаква идея какъв може да е проблема?

П.П. Утре мисля да я карам на диагностика, ако там успеят да направят нещо по въпроса ще пиша какво е станало.

Re: Тромав Ескорт

Публикувано: 10 юни 2008, 22:58
от sobis
Да не тие отишъл съеденителя

Re: Тромав Ескорт

Публикувано: 11 юни 2008, 23:36
от vargala81
sobis написа:Да не тие отишъл съеденителя
най вероятно .в петък ходих на смолян и моята се изложи а на равното върви като луда .ама и аз съм си виновен като всеки ден въртя гуми. :lol: .и моята дава около 13 градско ,ама под 4000 оборота рядко пада.

Re: Тромав Ескорт

Публикувано: 11 юни 2008, 23:48
от CEC0087
Моя орион също е с такъв двигател но си върви много прилично разхода в града му е кам 10-11 изван града 9 при мене се усети голяма разлика във вървенето когато смених цялата изпусквателна система тогава колата си трагна много. Погледни си свещите както и съеденитела

Re: Тромав Ескорт

Публикувано: 12 юни 2008, 08:19
от lasombra
Свещите съм ги сменил. Съединителя честно казано не съм го проверявал, макар че и аз се съмнявам че му има нещо, защото като натисна съединител и спирачка при включена предавка се опитва да гасне. Или отделя много ниско, или пружните са износени и въобще не отделя. Иначе на диагностиката нищо не откриха по двигателя. Ще трябва да я карам да видят съединителя, ама кога ще стане и аз не знам. За година и половина откакто я имам вече отвикнах от градския транспорт :)