Страница 1 от 1

Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 00:08
от desinka
Колата е Форд Фиеста 1.1MI 1995г
Колата пали и върви на малки предавки, но когато се подаде повече газ почва да забива.
Аз не съм шофьор. Колата е на баща ми но се видяхме в чудо тук с едни "майстори" :? та реших да потърся съвет. Смениха и свещи и някакъв датчик но проблема си остана. Друго което мога да кажа е ,че преди време колата гаснеше на малки обороти този проблем се явяваше от време на време,но когато изчезна се появи сегашния. Дали има някаква връзка и какво може да се направи
Предварително благодаря

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 07:56
от herkules
Уникално заглавие на темата "Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти" това не е компютър за да забие ,та не разбрах какво прави???? Колата на бензин ли се кара или и на газ,даи малко подробности..??

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 11:12
от peshaka
и моята е така просто тоя мотор 1.1 е мн. зле и е направен да се кара до 90-100 :D :D

след 3000 оборота имам чувството че се мъчи свирепо и буталата ще и излязат да видят кой кара :D

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 16:30
от cruise
При мен се оказа моторчето за ниските обороти (т.н. автоматичен смукач). Почистих го и се оправи вече година. Това може да се провери, като погледнеш дали е отворило напълно. Сега ще потърся една тема.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 20&t=17944" onclick="window.open(this.href);return false; Това е тема за освежаване на стъпковото моторче.

Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 16:32
от desinka
Колата се движи на бензин. А проблема е в това че след 3та при подаване на повече газ колата глъхне губи мощност и дори спира. Това е което мога да кажа за сега като информация.

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 16:39
от cruise
desinka написа:Колата се движи на бензин. А проблема е в това че след 3та при подаване на повече газ колата глъхне губи мощност и дори спира. Това е което мога да кажа за сега като информация.
Аз съм в грешка реших че "забива" означава форсирва затова дадох мнение, че е стъпковото.

Проблема според мен е или в подаването на гориво или въздух. Там трябва да се търсе проблема.

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 16:45
от nikolovvd
Въздушен и горивен филтър кога са сменяни?
Възможно е като са отстранявали предишния проблем са пипнали, където не им е работа и сега двигателя да се "дави".

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 20:44
от subbb
Темита ми се стори подходяща да си опиша и аз моя проблем:
Карам форд фиеста 2000година 1.8 Д чист дизел та въпроса ми е като тръгна на сфетофар малко по агресивно и на 1ва като ми се качът оборотите до 4200-4500 и колата имам чувство че спира и изведнъж ми връща оборотите на 4000 а при натискане на суединител ( при превключване ) сякаш си забива муцината сеино съм и натиснал спирачката на мах за 1 секунда секунда и нещо докато сменя и като сменя нямам проблеми иначе проблема ми е само на 1ва скорост на другите стигам до 5000 оборота дори и на 5та . някои компентентен ще ми даде ли някакъв съвет или просто да не я карам над 3000 оборота на 1ва ;)

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 05 авг 2008, 23:03
от nikolovvd
При дизела 4500 оборота се равняват на 8-9000 оборота на бензин. Това са забранени обороти и сигурно нещо ги ограничава. Освен това темата е за бензинов двигател с проблем, а не за дизелов.

Re: Помощ Форд Фиеста забива на високи обороти

Публикувано: 06 авг 2008, 17:01
от Danchev
И аз не съм наийстор, но според мен най - честата причината да забиват така (случва се вече на много хора) е липсата на достатъчно гориво в сместа. За мен причините за това са 3: запушен горивен филтър, бензиновата помпа е развалена и не може да поддържа определеното налягане, което трябва да се поддържа постоянно и прословутият TPS. И в трита случая в цилиндрите достига достаъчно въздух и недостатъчно гориво, колата си върви но когато я караш нормално, като настъпиш по - рязко забива носа. Аз имам подобен проблем - при мен е виновен TPS-а и забиването става когато оставя колата без газ, пистата на потенциометъра е изронена в началото и в ниските обороти ЕКУ-то се чуди какво става. Сигурно има и ред други причини, но аз затова се сещам :roll:
P.S. С риск да ми се посмеете, защото говоря малко наизуст, ако не съм прав поне ще разбера и колегите, които са чели дебелите книжки ще ме поправят :) ТПС-а служи за да показва на ЕКУ-то в какво положение е дросела, а това е една от информациите по които ЕКУ-то решава колко гориво да сипе през инжекторите. Когато датчика е развален, не покачва плавно или има дупка някъде в следствие изронване на пистата, както е при мен не се подава точното количество гориво. Ако не покачава плавно например при рязко подаване на газ дросела отваря широко влиза много въздух, но тъй като потенциометъра не е качил нужното съпротивление се сипва по - малко бензин :?