Проблеми със Сиерра
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Проблеми със Сиерра
Проблема е следния, тоест те са няколко
1. Колата въобще не загрява, при сменен термостат и дори съм облекал радиотора, перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
2. От горното логично колата няма ама никакво парно.
3. Харчи масло, много. Август сложих полусинтетика 10W40, смених я преди една седмица със минерално 15W40, защото колата е на много километри 450000 +, и реших че полусинтетиката й е тънка.
4.Разход 16-17 на 100 градско.
Всичко се сдуха когато през лятото й смених разпределителния вал и гумички на клапаните. просто вала беше заминал целия и много шумеше.
Препоръчайте някакви майстори или съвети защото много обичам тази кола и искам да си я държа в перфектно състояние.
1. Колата въобще не загрява, при сменен термостат и дори съм облекал радиотора, перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
2. От горното логично колата няма ама никакво парно.
3. Харчи масло, много. Август сложих полусинтетика 10W40, смених я преди една седмица със минерално 15W40, защото колата е на много километри 450000 +, и реших че полусинтетиката й е тънка.
4.Разход 16-17 на 100 градско.
Всичко се сдуха когато през лятото й смених разпределителния вал и гумички на клапаните. просто вала беше заминал целия и много шумеше.
Препоръчайте някакви майстори или съвети защото много обичам тази кола и искам да си я държа в перфектно състояние.
Love sucks......true love swallows!
- red
- потребител
- Мнения: 888
- Регистриран: 04 окт 2005, 10:36
- Модел на автомобила: Mondeo 2.0L 16 combi mkII GHIA GAZ
- Местоположение: На изток от рая :)
- Контакти:
- Status: Извън линия
защо си мисля за гарнитурите?
Тоя харч на масло няма къде да иде (освен ако не тече). Значи остават клапани и гарнитури.
Провери дали не са ти деформирани т. нар. водачи на на клапаните
За да разбереш дали не е гарнитура хвани маркуча на охлаждането ако при много газ се втвърди значи са почнали да се смесват потоците през гарнитурите. Прави се ниски обороти на празен ход и после рязко газ.
Тоя харч на масло няма къде да иде (освен ако не тече). Значи остават клапани и гарнитури.
Провери дали не са ти деформирани т. нар. водачи на на клапаните
За да разбереш дали не е гарнитура хвани маркуча на охлаждането ако при много газ се втвърди значи са почнали да се смесват потоците през гарнитурите. Прави се ниски обороти на празен ход и после рязко газ.
- demiro
- потребител
- Мнения: 1210
- Регистриран: 17 мар 2005, 00:36
- Модел на автомобила: голяма печка :)
- Местоположение: Около В.Търново :)
- Status: Извън линия
То cybernone
За мен проблема ти е в термостата,казваш сменил си го,а какъв сложи,на колко градуса отваря големият кръг?Аз на моята бях сложил такъв,който започва да отваря големият кръг от 92градуса и така ми се оправи парното и разхода намяла чувствително.
За майстори сори но не съм от София и не мога да ти препоръчам
Успех!
Здрасти колега!Това е то Сиерата,желязна машинка и моята беше на толкова преди да я продам.колата е на много километри 450000 +
Верно си е така при Сиера,перката нищо че върти леко,така ти се струва понеже леко я увлича центробежната сила,а иначе ако загрее до температура за нужда от охлаждане ще се завърти още по-силно.Това не е проблем,проблем при сиерите е че не се вклучва,като остарее температурният силикон на перката и от там може да прегрее.перката върти постоянно, но е махнична и не знам как да я оправя, а и смотаните майстори си викат че сиерите са си така (с постоянна перка).
А компресията как е?Аз на тези километри смених сегменти на моята и проблема с харча на масло се реши и ако знаеш как взе да върви направо самолет3. Харчи масло, много.

Гори ти много щото постоянно я караш студена явно,за да гори нормално и трябва да загрее до 90 градуса.4.Разход 16-17 на 100 градско.
За мен проблема ти е в термостата,казваш сменил си го,а какъв сложи,на колко градуса отваря големият кръг?Аз на моята бях сложил такъв,който започва да отваря големият кръг от 92градуса и така ми се оправи парното и разхода намяла чувствително.
За майстори сори но не съм от София и не мога да ти препоръчам

Успех!

- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Аз сега свалих перката и колата се кара без перка
.
Сега има парно и си дига температура както трябва, само да не се задържи топлото време дълго. зимата може да изкарам така, пък на пролет 6те сложа нова.
Направиха реглаж на клапаните и сега не пуши много но разхода не съм го засекъл още, щото карам ескорта, но скоро ще проверя.
П.С. nld кажи каде е този сервиз, че да почна там да я подържам.

Сега има парно и си дига температура както трябва, само да не се задържи топлото време дълго. зимата може да изкарам така, пък на пролет 6те сложа нова.
Направиха реглаж на клапаните и сега не пуши много но разхода не съм го засекъл още, щото карам ескорта, но скоро ще проверя.
П.С. nld кажи каде е този сервиз, че да почна там да я подържам.
Love sucks......true love swallows!
- cybernone
- потребител
- Мнения: 225
- Регистриран: 02 юли 2005, 16:28
- Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 OHC; Escort 1,8 16V Mk7 (105 Ps)
- Местоположение: Sofiq
- Status: Извън линия
Еми че тя си е на около 500 000км. Ще мине още малко време пък после ще се води на сервиз пък да видим какво 6те излезе. Тоя разход на гориво не е нормален за 2.0, а пък за колегата с 1.6 да не говорим. Колата се кара от баща ми и нямам преки наблюдения. Но лятото й се направи ремонт за почти 1000лв. смяна абсолятно всички консумативи, нов разпределителен вал + кобилици, потенциометър дроселова клапа, ел инсталация, смяна вежди + боя и т.н. и сега пак проблемиkEFi написа:Ай, стига! 92-ра и вече за основен? Рано и е още! Бакшишите правят такъв след 500 000, а ние с Фордовете - и на повече >):):cybernone написа:Май колата си отива за основен ремонт, но какво да се прави време си е.

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], Google [Bot] и 37 госта