Страница 1 от 1

Ангренаж...колко ?

Публикувано: 26 сеп 2008, 20:59
от веден
Колеги, може ли някой да каже колко време, като време (години) може да издържи ангренажния ремък при условие , че не са навъртени 60 000 км.

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 27 сеп 2008, 07:29
от dimotaxi
Зависи от много фактори...,но най-сигурно на 2г. си го сменяй,че не знаеш колко е качествен ремъка,все пак живеем в България *00134* и всичко е "оригинално"!!!!!! _friends_

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 27 сеп 2008, 13:43
от noface
КОлегата по-горе е прав ,а и мен ако питаш аз и 50 000км. не бих го карал-за 60 000 да н говорим :D:

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 27 сеп 2008, 13:50
от Bndita190
Здр.и аз сам съгласен с вас колеги,аз моя ангренажен ремък го сменях на 50000км на Мото Пфое,Техникът които го сменяше ми каза че е много добър и можело още да се кара,аз за ремъка които закупих от Мото Пфое ми казаха на 90000км да се смени.

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 28 сеп 2008, 11:21
от diesel1.6
Гарантирано е 5 години за гейтс, семперит и останалите нормални. Фленор например са куча марка според по-голямата част от потребителите. Аз имах една испанска ролка за ремъка, в която н енамерих никаква смазка 1500 км след поставянето, и тогава я напълних с хубава грес.

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 28 сеп 2008, 12:38
от samsung_bg
Като говорите за живота на тези консумативи да питам някой има ли мнение за ролки INA.
Преди години имах фирма за търговия с лагери и INA бяха номер 1 за иглените лагери.

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 28 сеп 2008, 14:45
от diesel1.6
това е обичайната марка на ролките по магазините с нормално качество. чудесата стават другаде - дали пише ина или си е ина наистина.

Re: Ангренаж...колко ?

Публикувано: 28 сеп 2008, 21:49
от ivo9180
1.8д 1.8тд---40-50 000км или 5г. 1.6д---60 000км или 5г 1.4 1.6 двигатели с един разпр.вал---60 000км или5г DOHC 16V двигатели---90-100 000км или 5г Всички тези условия важат за вложени оригинални части,монтирани в сервиз и точно обтегнат ангренажен ремък.Друго много важно условие-ремъка да е сух и чист през целия този период т.е да няма течове на масло,антифриз,нафта и др.върху него.Да няма счупени,липсващи или неправилно монтирани предпазни капаци на ангренажа