Трудно пали помощ

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Ivelin21
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 дек 2008, 17:46
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD 98
Местоположение: Велинград - Пловдив
Status: Извън линия

Трудно пали помощ

Мнение от Ivelin21 » 12 яну 2009, 16:50

Имам форд ескорт 1998 година дизел тд проблема е че мн трудно пали от 5-6 тия път а днес не искаше и да запали акомулато е 62 ампера чисто нов от какво може да е проблема ? :| :?:

Потребителски аватар
зуница
потребител
потребител
Мнения: 200
Регистриран: 29 юни 2007, 23:04
Модел на автомобила: ФОКУС 2.0 ГАЗ-БЕНЗИН
2008г.
Местоположение: Перник
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от зуница » 12 яну 2009, 21:45

Провери свещите.
Не казвай "Хоп!" преди да си скочил!

Потребителски аватар
Ivelin21
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 дек 2008, 17:46
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD 98
Местоположение: Велинград - Пловдив
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от Ivelin21 » 12 яну 2009, 22:19

Колата не я карам често да сваля ли акомулатора и да го сложа на топло ?
как да ги проверя тези свещи :(:

Потребителски аватар
Ivelin21
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 дек 2008, 17:46
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD 98
Местоположение: Велинград - Пловдив
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от Ivelin21 » 13 яну 2009, 20:48

м :twisted:
Последна промяна от Ivelin21 на 13 апр 2009, 20:53, променено общо 1 път.

4i4o kosta
потребител
потребител
Мнения: 134
Регистриран: 25 фев 2008, 21:04
Модел на автомобила: Ескорт 1.8ТД
Местоположение: Полски Тръмбеш
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от 4i4o kosta » 13 яну 2009, 21:35

Ами от много работи може да не пали-както вече казаха колегите може да не работи някоя свещ,може да смуче въздух,да няма достатъчна компресия,горивния филтър да е за смяна и т.н.Не даваш по подробна информация,а търсиш отговор.Прецени първо как да питаш пък после прави оценки на форума.
Никога не е късно да станеш за резил!

roterdam99
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 26 ное 2008, 17:13
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDCI
Местоположение: Teteven
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от roterdam99 » 14 яну 2009, 07:16

Аз съм по-същия начин и ми казаха че е от свещите.отиди на сервиэ да ти ги проверят защото може да е само една и да я смениш

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от kEFi » 14 яну 2009, 11:39

Някой мои познати пък имаха същия проблем, ама заради "нафта"...

kitaen2000
потребител
потребител
Мнения: 15
Регистриран: 12 ное 2008, 23:53
Модел на автомобила: Ford Мondeo 1,8 16v Ghia 115hp-1993г.
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от kitaen2000 » 15 яну 2009, 00:22

Ivelin21 написа:Имам форд ескорт 1998 година дизел тд проблема е че мн трудно пали от 5-6 тия път а днес не искаше и да запали акомулато е 62 ампера чисто нов от какво може да е проблема ? :| :?:
Ако си сипвал в съмнителни бензиностанции,може да е лоша нафта,имал съм такъв проблем зимата,нафтата става като боза и не пали,вкарах колата в гаража на един приятел за 2-3 дена,размрази се и си запали без проблем.

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от toto » 16 яну 2009, 10:32

Провери в кутийката с бушоните която е точно до + клемата на акумолатора. Там има един бушон който е за подгряващите свещи. Ако той е изгорял е нормално това което обясняваш за трудното палене.
Изображение

Потребителски аватар
naftova pechka
потребител
потребител
Мнения: 288
Регистриран: 05 мар 2007, 11:10
Модел на автомобила: FIESTA II 86г., 1600 D, 54 h.p.
Renault Kangoo 1870 D, 65 h.p.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от naftova pechka » 16 яну 2009, 10:50

доста общ въпрос на който няма как да не се отговори общо, но поне момчето да не се ядосва, че сайта е заспал:
1. подгревни свещи - желателно е да се сменят и 4-те а не само една;
2. въздух дърпа отнякъде;
3. лоша нафта;
4. издухан двигател;
5. не знаеш как да палиш дизел на студено;
4.2 L/100 km. - извън; 6.00 L/100 km - sofia - fiesta

Потребителски аватар
Ivelin21
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 дек 2008, 17:46
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD 98
Местоположение: Велинград - Пловдив
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от Ivelin21 » 16 яну 2009, 12:40

От нафтата е бил проблема бях зимал на черно... :wink:

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от nikolovvd » 16 яну 2009, 13:23

Бе хора, защо си сасипвате колите. Тази нафта на черно е като цигарите на черно. Никой неможе да каже какво има вътре. С голяма степен на вероятност мога да твърдя, че е смесена с леко корабно гориво и освен проблеми друго не получаваш. Когато правите такива "икономии" мислете колко ще ви струва после ремонта на двигателя.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от diesel1.6 » 16 яну 2009, 20:01

Ivelin21 написа:От нафтата е бил проблема бях зимал на черно... :wink:
По-вероятно ти е замръзнала нафтата, а и ти смуче въздух по връзките на горивопроводите.
Черната нафта може би е била хубава, но не зимна.

Потребителски аватар
kEFi
потребител
потребител
Мнения: 2863
Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от kEFi » 16 яну 2009, 20:56

...а може и да е била трансформаторна...ако е от жп-ец - със сигурност

Потребителски аватар
Conan_1
потребител
потребител
Мнения: 1457
Регистриран: 26 яну 2007, 14:10
Модел на автомобила: Escort 1,8D 93г,Escort 1,8TDI 96г,Focus 1,8 TDCi 2002, Focus 1,8 TDCi 2003 estate, Wauxhall Astra 1,4i Auto 93, Jeep Cherokee 2.5 Sport 1994, Fiesta Zetec 2013 1.0 econetic.
Местоположение: Plovdiv
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от Conan_1 » 18 яну 2009, 11:04

А и какъв е тоя акумулатор 62 ампера колега :oops: Че то под 70 ампера за дизел и то зимата !?!От 70 нагоре амперчета ти трябват за дизелката и си 6 :D:
Ние, можещите, водени от незнаещите,
вършим невъзможното за кефа на неблагодарните.
И сме направили толкова много с толкова малко,
за толкова дълго време,
че вече сме квалифицирани да правим всичко от нищо!!! ...

Потребителски аватар
spartak_75
Потребител
Потребител
Мнения: 85
Регистриран: 04 яну 2009, 10:58
Модел на автомобила: ford escort-1,8D-95
Вертикално излитане
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от spartak_75 » 18 яну 2009, 12:00

Здрасти, колега!
Ако може и аз да си дам мнението, то тук всеки дава полезни акъли, но слушай и аз к'во мисля по въпроса:
До сега съм карал само нафтови печки, тази ми е четвърта и никоя от тях не е била на по-малко от 11 години. Верни са тези неща, които пишат колегите за слаби акумулатори, неизправни свещи и т.н., но от супер голямо значение е с какво масло я джиткаш през зимата. Ако е минерално, т.е. 15W40, при настаналите в момента студове в картера остава една много гъста суспензия, която почти не е в течно състояние и нали се сещаш, какво съпротивление оказва маслената помпа, на коляновия вал, когато едвам дърпа маслото да го качи чак до разпределителния вал. Не зная ти с какво масло караш, но съветът ми е, ако е минерално да се обърнеш към полусинтетика(10W40), която е по-евтин вариант, или пълна синтетика (5W30; 5W40), по-скъпа. Ако си с качествено масло, тогава вече търси причини в свещи, филтри, клапан на горивонагнетателната помпа!
Хайде със здраве и успех!

Потребителски аватар
Ivelin21
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 дек 2008, 17:46
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD 98
Местоположение: Велинград - Пловдив
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от Ivelin21 » 19 яну 2009, 14:05

Колеги до ся несъм сменял и маслото от както съм го купил някои знае ли колко струва смяната на маслото :?: :arrow:

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от vladislav » 19 яну 2009, 14:32

Ivelin21 написа:Колеги до ся несъм сменял и маслото от както съм го купил някои знае ли колко струва смяната на маслото :?: :arrow:
5 лв. работата, масло 10w40 средно около 50 лв. и филтър 7-8 лв. Значи около 60 лв.

Потребителски аватар
Ivelin21
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 14 дек 2008, 17:46
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8 TD 98
Местоположение: Велинград - Пловдив
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от Ivelin21 » 19 яну 2009, 14:52

Мн си бърз евала в сервиз ли трябва да го сменя

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Трудно пали помощ

Мнение от vladislav » 19 яну 2009, 15:15

Не е задължително, ако имаш канал.
Аз си го сменям сам, но не в София. Виж сега ако имаш борд комп. и трябва да се нулира за следваща смяна, на сервиз. По-нова година ти е форда.
А цените които съм ти писал са примерни. Зависи марка масло, филтър, колко литра ти трябват, дизела не знам колко събира, но щом не е сменяно не е лошо да се смени, не знаеш с какъв бълвоч караш.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта