Страница 1 от 1

ТРУДНО ПАЛИ СУТРИН ДИЗЕЛА

Публикувано: 24 дек 2005, 19:01
от Andrey
имам форд мондео 1.8tdi сутрин трудно пали все едно не подгряват две от свещите. А всъщност всичките работят и са проверени. След като повърти малко запалва. ако веднага след това я угасиш и пробваш пак пали веднага. Дали може да е помпата защото знам че има сменен датчик на нея и в сервиза казаха, че компютъра не разпознава датчика???

Публикувано: 25 дек 2005, 14:51
от ivo9180
До колкото знам-за да пали дизел по-лесно трябва подходящо масло,изправни свещи,достатъчна компресия и да не пада горивото т.е. да не се връща в резервоара след по-продължителен престой

Публикувано: 10 фев 2006, 20:44
от arabiata
Колега,по какъв начин ти провериха свещите?
С ампермер?
Със сваляне и нагряване?

Публикувано: 16 авг 2007, 16:19
от aladin
arabiata написа:Колега,по какъв начин ти провериха свещите?
С ампермер?
Със сваляне и нагряване?
а моите ги проверих без да ги свалям!
Трябва ли?

Публикувано: 23 авг 2007, 10:16
от kdjenev
до миналата седмица имаш същия проблем, пробвах свещите - Ок, пробвах релето - Ок, Пробвах и помпата - взимаш една бутилка 2 литра с широко гърло, вадиш маркуча от помпата към филтъра и го слагаш в шишето и ако запали значи помпата е ок, виз за прокъсани маркучи да не взима въздух. При мен проблема се оказа комичен, скъсал се кабела от Акомулатора към релето и аз не го виждам в снопа че се е скъсал, всичко работи свещи ги меря наред а всъщност съм палил без нито една свещ и палише. Таке че провери.

Публикувано: 23 авг 2007, 10:52
от Vacuum
То това си личи по силата на светене на разните лампички по таблото. Когато релето изключи, ако светнат малко по-силно, значи свещите са работили.

Публикувано: 23 авг 2007, 11:34
от kdjenev
Свалях всяка по отделно и пробвах на акомулатора, обаче в сервиза като ми замериха с мултимер на свещите като дам на контакт никакво съпротивление те си работели ама никакъв ток до тях.