Страница 1 от 1

Масло в кутията на въздушния филтър

Публикувано: 15 яну 2009, 18:48
от peshaka
поразпитах малко и разбрах че е от картерните газове, и се оправя със смяна на сегменти на мотора

така ли е наистина или да търся причината другаде

ако е от значение масло ми гори ,но малко ( като за фиеста ) по около 200-300 грама на 1000 км

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Публикувано: 15 яну 2009, 20:46
от BOYCH
Пешак, ти на 200-300 гр. масло на 1000 км. малко ли му викаш бе, колега?! :roll:

Я провери дали вместо Фиеста не караш Трабант, на който се налива И МАСЛО за да върви... :D:

Закачкушка!

Значи "нормално" ще е ако на поне около 2000-3000 км. харчи по толкова.
Принципно за стар ДВГ казват, че е нормално е да се губи толкова масло на ок. 5000 км. ! Ти можеш да прецениш "къде си" и дали поне гумичките на клапаните си да смениш... Виж да няма теч от някъде /семеринги, гарнитури, дренажната тапа и т.н./

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Публикувано: 16 яну 2009, 20:44
от peshaka
ами като съм питал хора с фиести като моята те казват че по литър на 1000 км доливат и казват радвай се че твоята само толкова гори :D

а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Публикувано: 16 яну 2009, 20:49
от vargala81
peshaka написа:ами като съм питал хора с фиести като моята те казват че по литър на 1000 км доливат и казват радвай се че твоята само толкова гори :D

а за теч освен отдолу някъде /трябва да погледна на канал/ отгоре няма нищо омаслено по мотора
наистина се радвай , аз имах фият крома на 200 км по литър масло наливах. карахго 6 месеца и блокира .

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Публикувано: 18 яну 2009, 12:25
от spartak_75
Здрасти, колега!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!

Re: Масло в кутията на въздужния филтър

Публикувано: 18 яну 2009, 19:04
от peshaka
spartak_75 написа:Здрасти, колега!
Кой каквото и да ти разправя, щом имаш масло във възд. филтър, сегментите ти са сдали багажа! Неприятна ситуация, ама се налага да отваряш ДВГ-то.
Хайде чао и успех!

пролетта или най-късно лятото ще се отваря мотора пък засега ще си следя щеката за маслото ще си доливам и няма да имам проблем /надявам се/ :wink:

Re: Масло в кутията на въздушния филтър

Публикувано: 19 яну 2009, 20:22
от vvasilev
Няма смисъл да отваряш-направо я жени и следващия да го отваря.

Re: Масло в кутията на въздушния филтър

Публикувано: 19 яну 2009, 21:03
от licho
чувал съм че въздушния филтър от мото пфое се продава с дунапренче което се слага там дето влиза маркуча от капачката на маслото. при мен е омаслено но слабо, може би защото се бе позапушила тръбата. тези двигатели си харчат масло като станат на години. по евтино излиза да караш и да наливаш отколкото да го отваряш. бръкни с пръст в ауспуха или го избърши и след време ще видиш как ще стане малко мазен. там ти отива маслото ако се чудиш къде е. другия вариант е да я разкараш. аз съм избрал варианта карам докато издържи. поддръжката е евтина и върши работа да идеш от едно място до друго.

Re: Масло в кутията на въздушния филтър

Публикувано: 19 яну 2009, 21:27
от peshaka
licho написа:чувал съм че въздушния филтър от мото пфое се продава с дунапренче което се слага там дето влиза маркуча от капачката на маслото. при мен е омаслено но слабо, може би защото се бе позапушила тръбата. тези двигатели си харчат масло като станат на години. по евтино излиза да караш и да наливаш отколкото да го отваряш. бръкни с пръст в ауспуха или го избърши и след време ще видиш как ще стане малко мазен. там ти отива маслото ако се чудиш къде е. другия вариант е да я разкараш. аз съм избрал варианта карам докато издържи. поддръжката е евтина и върши работа да идеш от едно място до друго.

честно казано се чудя , майстор ми е казал че работа + сегменти ще ми стъпи около 300 лв . което не е никак много при условие че ще закрепи мотора за още 30-40к км /което при моето каране е около 2-3 години /
все си мисля че има смисъл да се прави мотора ако колата не е почнала да гние , но почне ли да гние вече всичко е загубено :)